John Bain (Total Biscuit) overleden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Feroxxy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-09 13:34
Even geleden was al bekend dat de medicijnen niet meer mee werkten. Een operatie voor pijnverlichting leek goed uit te pakken, maar een paar dagen zonder nieuws blijkt toch dat hij het niet heeft gehaald.

Rust zacht John Bain. Bedankt voor al je kennis over de game industrie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wauw, dat had ik niet aan zien komen. Ik wist niet dat ie ziek was en volg hem ook niet actief maar hij heeft veel goede content. Ik vond zijn kritische/principiële statements erg goed en zijn Let's Play Terraria-serie met Jessie Cox is hilarisch! Hij bleek dus kanker te hebben. En hij was superjong nog! Hij is nog geeneens 34 geworden! Wat een slecht nieuws dit, zeg! :(

Playlist: YouTube: TotalBiscuit and Jesse Cox Play Terraria - Part 1 - Jesse is bad at ...

edit:
Maar wat is dit toch voor 'n aandachts-incontinentie op Youtube dat dan meteen iedereen zichzelf moet filmen, de ene met een nog zieliger stemmetje dan de ander en allemaal vertellen hoe erg ze het wel niet vinden. Allemaal lui zonder enige views en subscribers, proberen hun graantje mee te pikken. Wat bezielt mensen toch! :r YouTube Search: TotalBiscuit (gesorteerd op datum).

[ Voor 36% gewijzigd door Room42 op 25-05-2018 05:30 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG ik had geen idee, wat erg! enkele jaren geleden zijn videos gevolgd tijdens Wow Litch king en cata :(

RIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:17
Fuck, die komt hard aan in de morgen. #rip cynical Brit.

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:35
RIP. Hij was vrijwel even oud als ik... Hij had naar mijn mening een hele goede kijk op games en de game-industrie. Ook over zijn ziekte heeft hij best veel verteld. Met zijn herkenbare stem en humor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• requiem1991
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-04-2021
RIP. jaren lang genoten van zijn content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Content gaat verder, hopelijk net zo goed als dat het was.

RIP TotalBiscuit.

Zal zijn constructieve kritiek op de games en gameindustrie missen :(

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basilange
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09 19:35
Zelfs in tijden dat ik games niet zo interessant vond, was zijn manier van denken en beargumenteren een verademing.
Wat klote dat dit zo uitpakt. Hij was maar een kleine tumor die in zijn lever was uitgezaaid... Wat een rot ziekte is het toch. Twee weken terug nog naar zijn podcast geluisterd.

Hij was erg fijn om naar te luisteren en dat heb ik ook veel gedaan zeker in tijden dat andere zaken in mijn leven ietwat chaotisch waren en dan was een duidelijk rationeel persoon gewoon een erg welkome houdvast.

Echt heel erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:36
Source: https://twitter.com/Totalbiscuit/status/999787845127634944

TB was een absolute gigant van de review community op youtube - ware het er één met een ontzettend sterke mening. Ik ga de scherpe analyses van die kleine etterbak missen....

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:40

Rannasha

Does not compute.

RIP. Gamers hebben een invloedrijk en gewaardeerd persoon verloren.

Zeker als StarCraft 2 fan is dit een flink verlies, want TB heeft ontzettend veel gedaan voor de SC2 esports community. Toernooien organiseren, een eigen team starten dat de belangrijkste team-league wist te winnen en veel werk als commentator voor esports events. Wat dat laatste betreft, haalde hij november vorig jaar het hoogst haalbare: commentator op BlizzCon. Daar heb ik nog even met hem gesproken en de hoop uitgesproken dat hij er het volgende jaar weer bij zou zijn bij BlizzCon. Maar het mocht niet zo zijn :(

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Leerde hem kennen via deze video:

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Bizar confronterend als je over een uur weer een afspraak hebt bij de oncoloog om te checken of de volgende chemo door kan gaan..op ongeveer dezelfde leeftijd. RIP ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-10 12:54
Dit is een gamereviewer. Tikje AZ naar HSA.

Spijtig dat hij overleden is, ik kon altijd erg lachen om zijn "I suck at Starcraft II serie".

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Señor Sjon schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 10:22:
[mbr]Dit is een gamereviewer. Tikje AZ naar HSA.[/]

Spijtig dat hij overleden is, ik kon altijd erg lachen om zijn "I suck at Starcraft II serie".
Het is hoe ik hem heb leren kennen, en waarom ik toch nog tot silver rank geraakt ben in starcraft 2, hoewel ik hopeloos slecht ben in het spel.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-09 15:03

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Rust zacht TB. Je was een grote influencer voor mij persoonlijk en voor mijn generatie gamers.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Wat heeft die man veel gedaan voor gaming.. Zonder hem hadden we waarschijnlijk geen Jim Sterling gehad, geen andere echte mensen die kritiek durven te hebben op de industrie.

Ik vond hem zelf totaal niks, hij schold graag mensen uit (ook met kanker) op twitter als ze kritiek hadden, heeft na een tijdje comments disabled vanwege "trolls". Maar iedereen wist dat hij totaal niet met kritiek om kon gaan.

Maar buiten dat, heb ik wel respect voor hem. Wat hij bereikt heeft, wat hij heeft betekend. En ja, ook ik zal hem missen. Ik keek zijn video's soms nog wel, gewoon omdat hij lekker hard en eerlijk kon zijn.

Als persoon, vond ik het niks
Als youtuber, een goede speler op de markt, en zeker het kijken waard.

En kanker, dat wil niemand meemaken.. Dat moet zo gigantisch zwaar zijn geweest..

[ Voor 5% gewijzigd door corset op 25-05-2018 11:05 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:24
Hadden we maar geen Jim Sterling gehad...

Ik heb niets tegen de persoon van TB zelf, en kanker wens ik niemand niet toe, maar ik maak me toch wat kanttekeningen bij zijn "positieve" invloed op de gameswereld. Er zijn natuurlijk bedenkelijke praktijken, die zijn er altijd en in alle sectoren, en die moeten aangeklaagd worden, maar je moet wel voor ogen houden wat voor wereldbeeld je daarmee creert als je enkel op het negatieve focust.

Ik wil niet het woord Trumpiaans gebruiken (dat is meer voor een tierende clown als Jimquisition weggelegd), maar er was toch wel een zweem van "jullie worden in het zak gezet door de grote boze overheid/developpers en ik toon het hier aan". Als je maar positief kan zijn over 5% van de games of developpers die je reviewt, dan moet je je vragen stellen of je niet beter een andere hobby zoekt.

En net zoals iedereen had hij toch ook wel wat een agenda: Ubisoft/EA/ etc... zijn onveranderlijk slecht, wat ze ook doen. Simpel voorbeeldje: wanneer Ghost Recon or R6 Siege met betalende cosmetische skins afkomen, is dat een schande. Rocket league was een jaar eerder met lootboxen die je met echt geld moet unlocken. Maar daar wordt dan vreemd genoeg over gezwegen... En zo is AC altijd een slechte serie, maar was Shadow of mordor een topgame (ondanks dat het 60% AC is...), totdat natuurlijk daar weer een schandaal was. Daarmee creer je echt een atmosfeer van "als je deze game goed/leuk vind, ben je een domme boerenpummel en een onderdeel van het probleem". Maak gewoon geen problemen waar er geen zijn. Developpers en gamers moeten niet recht tegenover elkaar staan, ze hebben beide dezelfde passie

Ook hadden meeste mensen wss niet van obscure steamgames met bedenkelijke praktijken gehoord als er geen video over was gemaakt.

Ik zeg niet dat reviewers (of in sommige gevallen, eerder youtube entertainers) alles continu de hemel in moeten prijzen, maar een beetje relativiteitszin zou sommigen geen kwaad kunnen doen. Zo wacht ik nog altijd op de eerste die toegeeft dat games inflatiewijs nooit goedkoper zijn geweest. Maar dat is goed nieuws, en dat past niet in hun doempreek. Nee sorry, ik pas voor die negativiteit. Het gaat nog altijd over een hobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
@AntiChrist7 Ben het hiermee eens, de beste man roept ook heel veel dingen die het gewoon publiek wilt horen. Met EA, Ubisoft en Activision bashen scoor je altijd punten bij veel gamers. Dan valt mij de pet af als ik in de reacties dan lees dat zijn kritiek gedurfd is en hij weet waar hij over praat.

Maar daarnaast wel absoluut spijtig dat hij op deze manier is overleden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ach je hoeft het niet eens te zijn met wat hij zei (al deed hij meer dan enkel die populaire games maargoed), maar hij heeft wel 100x meer invloed gehad dan gros van 'gameyoutube' die niet verder komt dan inhoudsloze consumeren tijdverdrijf. Hij werd voor gek verklaart te zeggen dat lootboxes simpel gokken is, maar kijk nu het afgelopen halfjaar eens?

Om mensen iets kritischer naar de gamewereld te laten kijken, moet je soms met overkill kritisch zijn om dat stukje te bereiken, was het lang niet altijd met hem eens, maar het was altijd stof om na te denken.
AntiChrist7 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 12:41:

Ik heb niets tegen de persoon van TB zelf, en kanker wens ik niemand niet toe, maar ik maak me toch wat kanttekeningen bij zijn "positieve" invloed op de gameswereld. Er zijn natuurlijk bedenkelijke praktijken, die zijn er altijd en in alle sectoren, en die moeten aangeklaagd worden, maar je moet wel voor ogen houden wat voor wereldbeeld je daarmee creert als je enkel op het negatieve focust.
Als je nooit verder bent gekomen dan wat populaire filmpjes van hem kijken, John deed zoveel meer dan beetje bashen op paar gamedevelopers (waar hij toch gelijk kreeg, overheden zijn dit gaan aanpakken).

[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 25-05-2018 13:49 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Señor Sjon schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 10:22:

Mee eens. Daarbij zijn bijdrage aan Starcraft 2 (team Axiom, tournaments, casting) waren prachtig en zeer waardevol.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
AntiChrist7 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 12:41:
Hadden we maar geen Jim Sterling gehad...

Ik wil niet het woord Trumpiaans gebruiken (dat is meer voor een tierende clown als Jimquisition weggelegd), maar er was toch wel een zweem van "jullie worden in het zak gezet door de grote boze overheid/developpers en ik toon het hier aan". Als je maar positief kan zijn over 5% van de games of developpers die je reviewt, dan moet je je vragen stellen of je niet beter een andere hobby zoekt.

En net zoals iedereen had hij toch ook wel wat een agenda: Ubisoft/EA/ etc... zijn onveranderlijk slecht, wat ze ook doen. Simpel voorbeeldje: wanneer Ghost Recon or R6 Siege met betalende cosmetische skins afkomen, is dat een schande. Rocket league was een jaar eerder met lootboxen die je met echt geld moet unlocken. Maar daar wordt dan vreemd genoeg over gezwegen... En zo is AC altijd een slechte serie, maar was Shadow of mordor een topgame (ondanks dat het 60% AC is...), totdat natuurlijk daar weer een schandaal was. Daarmee creer je echt een atmosfeer van "als je deze game goed/leuk vind, ben je een domme boerenpummel en een onderdeel van het probleem". Maak gewoon geen problemen waar er geen zijn. Developpers en gamers moeten niet recht tegenover elkaar staan, ze hebben beide dezelfde passie

Ook hadden meeste mensen wss niet van obscure steamgames met bedenkelijke praktijken gehoord als er geen video over was gemaakt.

Ik zeg niet dat reviewers (of in sommige gevallen, eerder youtube entertainers) alles continu de hemel in moeten prijzen, maar een beetje relativiteitszin zou sommigen geen kwaad kunnen doen. Zo wacht ik nog altijd op de eerste die toegeeft dat games inflatiewijs nooit goedkoper zijn geweest. Maar dat is goed nieuws, en dat past niet in hun doempreek. Nee sorry, ik pas voor die negativiteit. Het gaat nog altijd over een hobby
Wow.. het bashen van Jim Sterling.. _/-\o_

En jij noemt hem Trumpiaans..

Sorry, maar je overdrijft aardig over TB

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Nieuwevolger schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 12:56:
@AntiChrist7 Ben het hiermee eens, de beste man roept ook heel veel dingen die het gewoon publiek wilt horen. Met EA, Ubisoft en Activision bashen scoor je altijd punten bij veel gamers. Dan valt mij de pet af als ik in de reacties dan lees dat zijn kritiek gedurfd is en hij weet waar hij over praat.
Wat een onzin, als er iemand was die wist waar hij over praat, dan was het John. En als deze bedrijven die hij zogenaamd "bashte" iets goeds deden, was hij de eerste die dat ook benoemde. En het doel van zijn youtube kanaal was niet om iedereen de hemel in te prijzen, het doel was om misstanden in die industrie aan de kaak te stellen. Of dat nou om een groot bedrijf als EA ging of een indie game als Ride to Hell.

En hij riep geen dingen "die het publiek wilde horen". Hij had een bepaalde visie voor de game industrie en was niet bang om die te delen. Hij was niet afhankelijk van uitgevers zoals veel Youtubers en kon daardoor los gaan, dat was de reden dat hij zo populair was en veel fans heeft.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:42
So TB heeft wat uitschieters gehad So what....
Als je hem daar kwalijk op blijft nemen ben je zelf niet veel beter(Zegt misschien meer over diegen die dit blijft vast houden) . Als je iemand niet de ruimte geeft om te beteren.

Word de wereld zelf ook niet beter van, zo blijf je weerstand bieden op onnodige dingen.
TB is altijd een force geweest voor de consument en tegen rare praktijken waar Publishers/Devs mee op de proppen kwamen.

Hij heeft zelf ook Law gestudeerd en daardoor kon hij ook met de nuance en ins en outs redelijk goed articuleren betreft beide partijen.
Hoe dan ook was geregeld niet met hem eens maar met zijn WTF series heb ik leuke games ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat was toch even 3x goed slikken, Rebecca van Warframe had net het nieuws gehoord en er zou geen Prime time-stream komen die avond.
https://clips.twitch.tv/SparklyInterestingButterBudStar

Binnen de warframe community was hij zeer respecteert, hij heeft een enorme rol gespeeld in de eerste beta van Warframe 5 jaar geleden om het 'bekend' te maken, ook bevestigd in Story behind Warframe, ook al heeft hij op andere games/scenes misschien niet zo'n impact gehad, binnen de community van Warframe zien ze hem als 1 van de redenen dat Warframe is wat het is vandaag.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:24
corset schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 14:22:
[...]

Wow.. het bashen van Jim Sterling.. _/-\o_

En jij noemt hem Trumpiaans..

Sorry, maar je overdrijft aardig over TB
Dat bedoel ik dus. Dan heb je van die devote volgers waar als je het niet mee eens bent een domme boerenpummel bent. Enja, Jimquisition is Trumpiaans: veel vloeken, tieren, show verkopen en overdrijven maar uiteindelijk weinig concreets zeggen of aanreiken (en veel in herhaling over hetzelfde vallen). Als je dat niet ziet, dan ken je heel weinig van de amerikaanse alt-news cultuur van Fox news en Alex Jones en de invloed die ze hebben

Ik zeg niet dat TB zo was, maar hij heeft wel (wss niet vrijwillig) de basis gelegd voor dergelijke "reviewers" (eigenlijk entertainers), die teren op pure negativiteit, boosheid , misplaatste nostalgie en verdeeldheid voor hoofdzakelijk de clicks.

Ik zeg niet dat TB zo was, zijn content was over het algemeen goed, maar je kan niet ontkennen dat de insteek vaak negatief was. Terwijl gamers zich moeten realiseren dat ze het nooit beter hebben gehad, maar again, dat is een feit dat niet past in de slechtnieuws show

Ik denk ook dat velen niet het verschil kennen tussen sceptisme en cynisme

[ Voor 4% gewijzigd door AntiChrist7 op 25-05-2018 17:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dit nieuws komt hard aan. Je weet dat het eraan zit te komen, zéker als je leest dat de behandeling gestopt was. Heel veel respect voor deze man, vooral om hoe integer en transparant hij altijd was. Liet zich niet omkopen, beïnvloeden of wat dan ook wijs maken. Durfde zijn mening altijd durfde te uiten. Natuurlijk was ik het lang niet altijd met hem eens en hij kon soms wat arrogant overkomen. Hij leerde je, of in ieder geval mij, op andere wijzen naar games kijken en ik raakte met name door zijn WTF's geïnteresseerd in indie games naast dezelfde AAA meuk die ik al jaren speelde. Ik denk nu vooral terug aan al die vrijdagavonden, thuis van het werk en alle WTF's kijken die in die week waren gereleased. Krijg er rillingen van, de beste man was 4 jaar jonger dan ik. En niet te vergeten zijn vrouw en zoon van geloof ik een jaar of 14. Wat is dit toch een onrechtvaardige kloteplaneet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Via wat news feeds misschien wel via de Tweakers versie, sorry als ik de gebruiker er niet voor meld dan. een Archief gevonden

Zag de link ergens staan betreft WoW Radio en bookmarked it voor ik realiseerde waar ik hem vandaan haalde.

Was altijd wel benieuwd na zijn Early WoW dagen.
https://drive.google.com/...N90CC_xhvDbE1UUmhIdWg3aGc
Bluplz heeft WoW radio gedeelte.

WoW wel gespeelt but never really got into.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
Montaner schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 09:34:
Bizar confronterend als je over een uur weer een afspraak hebt bij de oncoloog om te checken of de volgende chemo door kan gaan..op ongeveer dezelfde leeftijd. RIP ;(
Heel veel sterkte en beterschap gewenst. Hoop dat het goed gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Takezo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 19:23
Voor zijn echtgenote en kind die TB achterlaat is een inzamelingsactie gestart met gelukkig ruime support: https://www.gofundme.com/TotalBiscuit

(bewijs van echtheid van deze inzamelingsactie: https://twitter.com/Totalbiscuit/status/1000084518714445828)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Whoa Genna's twitter komende dinsdag is er een Podcast...

Edit: Mogelijk sorry mis gelezen, ze gaat het wel proberen.

[ Voor 35% gewijzigd door Psyonara op 27-05-2018 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Takezo schreef op zondag 27 mei 2018 @ 19:48:
Voor zijn echtgenote en kind die TB achterlaat is een inzamelingsactie gestart met gelukkig ruime support: https://www.gofundme.com/TotalBiscuit

(bewijs van echtheid van deze inzamelingsactie: https://twitter.com/Totalbiscuit/status/1000084518714445828)
Een "rijke" familie supporten? Nee dankje.

Ik ga niet betalen zodat zij in een dikke auto en dikke villa kunnen wonen. Misschien alsje hardcore fan bent maar ik vind het vaag :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2018 @ 12:29:
[...]

Een "rijke" familie supporten? Nee dankje.

Ik ga niet betalen zodat zij in een dikke auto en dikke villa kunnen wonen. Misschien alsje hardcore fan bent maar ik vind het vaag :)
En een jarenlange behandeling voor kanker is natuurlijk supergoedkoop, vooral met de Amerikaanse gezondheidszorg..

Denk toch eens na voordat je wat post |:(

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avioto schreef op maandag 28 mei 2018 @ 14:30:
[...]

En een jarenlange behandeling voor kanker is natuurlijk supergoedkoop, vooral met de Amerikaanse gezondheidszorg..

Doneren na zijn dood... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:52
[...]

Hij was echter een Brit? Weet niet of 'ie in Amerika woonde, maar hij had vast wel een goeie ziektekostenverzekering in dat geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:48

Case_C

[Team Carrack]

Kwam uit Engeland, en is permanent in de USA gaan wonen. En ja hij zal vast en zeker een goede verzekering hebben gehad, anders had je het daar geen 4 jaar met die ziekte volgehouden. Betekend niet dat je verder geen kosten hebt aan zo'n ziekte of zo, en gezien wij geen idee hebben van de financiële kant lijkt het me ook onzinnig daar over te discussiëren.

En in z'n laatste health update heeft hij aangegeven liever geen donaties te accepteren, gezien hij zelf nog kon werken. Alhoewel de opbrengsten van een kanaal zonder updates zullen nu niet gigantisch zijn lijkt mij.

Net na die update heb ik nog een aantal t-shirts gehaald uit de merch-store. Voordat ze allemaal binnen waren, was hij al overleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazher
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-09 13:15
[...]

Ik heb een dubbel gevoel bij doneren van geld aan mensen via een gofundme pagina.
Het is erg dat hij is overleden, de ochtend dat ik het hoorde voelde ik me klote.

Dat een behandeling voor genezing duur is in Amerika is ondertussen wel bekend, maar hij heeft er zelf voor gekozen om daar te wonen met zijn familie, terwijl in Engeland alles voor hem gedekt wordt.

TB verdiende goed geld, was ook wel te merken als je hoorde hoeveel hij wel niet uitgaf aan bepaalde spellen ( voornamelijk mobiel ). Familie ondersteuen zodat ze een korte tijd vooruit kunnen leuk, maar er zijn meer mensen die nare ziektes hebben en dure behandelingen die minder geld hebben. Waarom 1 iemand wel helpen die je "kent" en niet de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Views/streams zijn ook aardig naar beneden gegaan laatste 2/3 jaar. hoewel hij nog steeds populair is/was zijn veel channels aan hem voor bij gegaan.

Door de ziekte kon hij helaas ook niet zijn momentum hoog houden.
Zal vast nog wel leuke inkomsten gehad hebben. Maar denk overal niet veel meer is laatste paar jaar in vergelijking toen hij vanaf 2010 populair deed.

Gofund me hoeft opzich niet eens maar je kan altijd nog wel wat merch kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z0di4k
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-10 18:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*snip* kappen met trollen. Je hebt geen inkijk in de financien van het gezin. Op deze manier 'discussie' voeren mag op een andere toon.

[ Voor 150% gewijzigd door Geronimous op 28-05-2018 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor feedback is er het volgende topic: Feedback op moderatie binnen Spielerij

[ Voor 69% gewijzigd door BM op 29-05-2018 07:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:48

Case_C

[Team Carrack]

De Cooptional Podcast met Genna Bain:

De go-fund-me is overigens niet geheel ongewenst, door passieprojecten en een slechte accountant moeten ze binnen 90 het huis uit. Wel een aangrijpende podcast, vraag me af hoe deze er in de toekomst uit gaat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-10 10:55
Ik zal het nog wel blijven kijken denk ik. Ik ga wel erg de opinie van de CynicalBrit missen :-( R.I.P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Pagina: 1