Plex DVR meerdere landen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.verhulst
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 30-09 11:36
Mijn vraag

Is het mogelijk om plex DVR met meerdere landen te gebruiken op meerdere tuners?

Relevante software en hardware die ik gebruik
hardware:
r5 1400
asus b350 prime-plus (zoiets ongeveer)
16gb ram
120gb ssd, 1tb wd red en 4tb seagate ironwolf

windows server 2016 (datacenter)

software:
Plex media server
telly
IPTV m3u lijst.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik heb tot nu toe 2 tunner kunnen op zetten met telly alleen als ik de 2de tuner waar de Nederlandse kanalen op aan gekoppeld zijn wilt instellen kan ik hem alleen maar een al ingesteld Amerikaanse tv provider kiezen die ik dan al met tuner 1 hebt gekopeld. dus ik vraag me af en ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen, want ik zou graag meerdere telly tuners gebruiken om 3 verschillende iptv kanaallijsten te hebben zodat ik US, UK en NL zenders kan kijken en eventueel opnemen.

(dit is mijn eerste topic dus ik hoop dat ik alles zo goed doe. en dat ik zoveel basis informatie heb kunnen leveren. :) )

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:14

TheVMaster

Moderator WOS
Helaas is dit geen Windows Client topic, maar dit past meer thuis in CSA (aangezien het om Plex gaat).

Daarnaast denk ik niet dat dat kan, aangezien je volgens mij maar 1 guide kunt opvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.verhulst
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 30-09 11:36
Ja sorry is mijn eerste topic dus ja.

Daarzo zat ik dus ook over na te denken, want stel ik wil dan de US zenders op tuner 2 pakken kon ik alleen maar de guide van caiway pakken maar misschien dat iemand daar een om weg voor weet ofzo of misschien zelfs een betere oplossing, want ik heb zo'n iptv m3u plugin gebruikt (geïnstalleerd via webtools) maar die plugin wil niet al de zenders pakken en doet het ook niet op mobiel/PC (en ook server).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Heb je dit topic ook gezien: [Ervaringen] Plex - Deel 3 ?

Misschien dat daar nog ideeen of oplossingen instaan

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm