Wat ik wil doen: in mijn laptop zit een SSD van 128 GB wat niet te ruim is en ik nu op 80% van deze SSD zit waar mijn W10 en alle overige apps op staan en er nog apps bij moeten kopen voor fotobewerking en video. Wil deze SSD vervangen door een 500GB SSD. Middels Acronis wil ik dan eerst een image maken van de 128GB en op de HD van D:\ te plaatsen en dan de SSD vervangen door de 500GB en via Acronis de image van de 128GB terugzetten.
Bij navraag en zoekend hier en elders kom ik er niet uit of krijg ik tegenstrijdige berichten.
Mijn vraag is of de door mij voorgestelde wijze middels Acronis mogelijk is en zo ja, is de nieuwe SSD dan gelijk 500GB of moet ik na terugzetten de partitie van de SSD nog aanpassen?
Mocht deze topic in de verkeerde categorie staan mijn excuses en schop hem dan naar de juiste categorie met dank daar voor.
Bij navraag en zoekend hier en elders kom ik er niet uit of krijg ik tegenstrijdige berichten.
Mijn vraag is of de door mij voorgestelde wijze middels Acronis mogelijk is en zo ja, is de nieuwe SSD dan gelijk 500GB of moet ik na terugzetten de partitie van de SSD nog aanpassen?
Mocht deze topic in de verkeerde categorie staan mijn excuses en schop hem dan naar de juiste categorie met dank daar voor.