Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poumelie
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Hoi. ik ben benieuwd naar jullie ervaringen / wat jullie gebruiken om de persoonlijke financien bij te houden.
Op dit moment gebruik ik de app mijn huishoudboek (in google play store van OneTwoApps) maar die bevalt me niet helemaal. Ik kan hem bijvoorbeeld niet delen met mijn partner of op de pc bijwerken.

Dat gepriegel enkel op mijn telefoon ben ik ondertussen zat.

Iets met inlezen bankgegevens ben ik niet perse tegen, ook geen ervaring mee, ik doe tot nu toe alles handmatig, ik ben gewoon erg benieuwd waar jullie tevreden over zijn.

Zoek iets wat eventueel ook via laptop bij te houden en is en wat de delen is zodat ik ook de gedeelde rekening met mijn partner kan bijhouden en hij die gegevens ook kan inzien op zijn eigen apparaten. Hoeft niet perse een telefoonapp te zijn, mag ook een computerprogramma (werk op een macbook) zijn en dat het dan online in te zien is o.i.d.

Uiteraard even een zoektocht erop losgelaten maar nog geen dergelijk topic tegengekomen.

Beste antwoord (via Poumelie op 24-05-2018 15:58)

• CurtPoindexter
  • Registratie: Februari 2017
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door CurtPoindexter op 19-10-2019 15:35 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• CurtPoindexter
  • Registratie: Februari 2017
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door CurtPoindexter op 19-10-2019 15:35 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poumelie
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Ah, ik heb blijkbaar op te specifieke zoektermen gezocht. 'Programma om geld mee te beheren' is inderdaad precies wat ik zoek ;) denk dat ik er wel uit kom met bovenstaande topics.