Beeldschermen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrIanT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-02-2024
Ik zoek 2 beeldschermen voor mijn Mac Mini. Ik gebruik de computer voornamelijk voor tekstverwerken. Het voornaamste wat ik zoek is dat de schermen rustig en scherp zijn.
Ik twijfel tussen een 24 en 27 inch scherm en mijn budget ligt rond de 200 euro maximaal per scherm.
Inmiddels heb ik er al in verdiept bijvoorbeeld dat een IPS scherm rustiger beeld geeft, tenminste als ik het goed begrepen heb. Alleen zie ik dat er zoveel mogelijkheden meer zijn, dus daarom graag jullie advies.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:41
Heeft de mac mini 2 uitgangen voor beeld? Of kan je dit met thunderbolt nog oplossen?
Persoonlijk zou ik aanraden voor 23-24" te nemen voor een 1080p scherm en 27" voor een 1440p scherm (dewelke pas starten bij €200). Verder denk ik dat zowat elk IPS of VA scherm voldoende zou moeten zijn, dus kan je makkelijk shoppen op uiterlijk (dunne schermranden, kleur etc). Kwestie om dan eens het modelnummer in google op te zoeken naar wat reviews om te zien of er geen al te grote gebreken/klachten bij zijn...

Ook te overwegen is een ultrawide scherm, dan heb je de schermranden niet en nog steeds een groot oppervlak om mee te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 00:15

HKS-Skyline

Vroooom ?

De 1e generatie mac mini heeft enkel een DVI aansluiting en daar kan dus maar een scherm op. Zonder fatsoenlijke info kunnen we moeilijk advies geven.

Lees eerst dit eens door:
*Algemeen Advies* Welke monitor moet ik kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:12
@BrIanT Als je een moderne Mac Mini hebt is tweemaal 1440p wel leuk: Dell Ultrasharp U2518D