Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mijn bestaande oude pc upgraden (momenteel AMD Athlon 64 x2 2500+, MSI Nvidia NX7300GS 256 MB en 8GB RAM DDR2), hij dient vooral voor Windows 10, Office 2016 toepassingen, internet, misschien gaan de kinderen er ook wat op gamen (racespel met een oud force feedback stuur), maar de pc zal er niet specifiek voor dienen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had gedacht aan een upgrade van componenten voor ongeveer 500 EUR.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het volgende heb ik al:
- Scherm
- Case Antec Sonata III ATX (van 2007)
- Voeding Antec Truepower 550W (van 2010)
- HDD's
- ik heb ook een SSD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat mijn lijstje volstaat, ik ga er van uit dat een dedicated videokaart niet nodig is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst iets dat redelijk zuinig in energieverbruik is en niet te veel lawaai maakt.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Ik had graag geweten of mijn configuratie zinnig is en of alles bij mekaar past. Alvast bedankt
Mijn upgrade voorstel:
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mijn bestaande oude pc upgraden (momenteel AMD Athlon 64 x2 2500+, MSI Nvidia NX7300GS 256 MB en 8GB RAM DDR2), hij dient vooral voor Windows 10, Office 2016 toepassingen, internet, misschien gaan de kinderen er ook wat op gamen (racespel met een oud force feedback stuur), maar de pc zal er niet specifiek voor dienen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had gedacht aan een upgrade van componenten voor ongeveer 500 EUR.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het volgende heb ik al:
- Scherm
- Case Antec Sonata III ATX (van 2007)
- Voeding Antec Truepower 550W (van 2010)
- HDD's
- ik heb ook een SSD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat mijn lijstje volstaat, ik ga er van uit dat een dedicated videokaart niet nodig is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst iets dat redelijk zuinig in energieverbruik is en niet te veel lawaai maakt.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Ik had graag geweten of mijn configuratie zinnig is en of alles bij mekaar past. Alvast bedankt
Mijn upgrade voorstel:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2400G Boxed | € 145,05 | € 145,05 |
| 1 | Gigabyte GA-AB350-GAMING 3 | € 92,- | € 92,- |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB | € 151,- | € 151,- |
| 1 | Samsung 860 EVO m.2 250GB | € 76,90 | € 76,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 464,95 | |