Mijn medion pc met windows 7 (gekocht in 2011) heeft momenteel opstartproblemen. Het lukt alleen nog maar om op te starten in veilige modus, maar dan heb ik minder goed beeld en werken programma's als Kaspersky en AdBlock Plus niet. Ook wordt de monitor opeens niet meer door Windows herkend, en de hoogste resolutie waarin ik nu kan werken is 1600 x 1200. Als ik kies voor normaal opstarten dan gaat het beeldscherm na ongeveer een minuut op zwart, en gaat het blauwe lampje van de monitor rechtsonderin knipperen, alsof de computer is uitgezet
Op dat moment wordt er volgens mij door de videokaart overgeschakeld naar 1920 x 1080.
Voorheen werkte dat prima. Probleem met de videokaart?
De pc blijft wel gewoon werken en ik hoor de harde schijf geluiden maken en ook de ventilatoren draaien.
Nu vermoed ik dat ik wél in de normale modus kan opstarten als ik vooraf de resolutie bv. op 800 x 600 zet, maar hoe doe ik dat?

Op dat moment wordt er volgens mij door de videokaart overgeschakeld naar 1920 x 1080.
Voorheen werkte dat prima. Probleem met de videokaart?
De pc blijft wel gewoon werken en ik hoor de harde schijf geluiden maken en ook de ventilatoren draaien.
Nu vermoed ik dat ik wél in de normale modus kan opstarten als ik vooraf de resolutie bv. op 800 x 600 zet, maar hoe doe ik dat?