Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Welk appartuur heb je zelf al?
Monitor: 2x AOC G2460VQ6
Toetsenbord: G213 van logitech
Muis: G502 van logitech.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga met deze pc gamen. Dingen zoals streamen en tegelijkertijd gamen moet echt kunnen. En hobbymatig video-editen ga ik zeker doen.
Games zoals de nieuwe Call of Duty bo4 en andere zware games moeten op 1080p of zelfs 1440p goed te spelen zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1200 euro. En dat is dan inclusief assemblage
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk sowieso een processor met 6 of meer cores nodig te hebben. Dit vooral voor het streamen en de toekomst.
Welke games/progamma's ga je gebruiken, en op welke resolutie?
Resolutie op 1440p en 1080p
Games zoals Fortnite, Call of duty WW2 en Black Ops 4, Cs;go, PUBG. Eigenlijk alle nieuw games wel.
Progamma's: Beetje videoediten met Sony Vegas
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zat de denken aan AMD's Ryzen series qua CPU. En een Nvidia Videokaart
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou het fijn vinden als de pc eenbeetje stil is. Maar dit hoeft niet al te veel ten koste te gaan van de performance van de pc.
Ik heb 1 eis. Dat de pc op mijn bureau past. Dus graag een atx of micro-atx kast, waarin ik later wel weer kan upgrade.
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met de standaard instellingen. Dus misschien later overclocken
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht van jullie goed advies over een pc. Ik wil graag het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget.
Ook verwacht ik een pc waarmee ik kan streamen en gamen tegelijk.
Tips zijn ook altijd welkom
Welk appartuur heb je zelf al?
Monitor: 2x AOC G2460VQ6
Toetsenbord: G213 van logitech
Muis: G502 van logitech.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga met deze pc gamen. Dingen zoals streamen en tegelijkertijd gamen moet echt kunnen. En hobbymatig video-editen ga ik zeker doen.
Games zoals de nieuwe Call of Duty bo4 en andere zware games moeten op 1080p of zelfs 1440p goed te spelen zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1200 euro. En dat is dan inclusief assemblage
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk sowieso een processor met 6 of meer cores nodig te hebben. Dit vooral voor het streamen en de toekomst.
Welke games/progamma's ga je gebruiken, en op welke resolutie?
Resolutie op 1440p en 1080p
Games zoals Fortnite, Call of duty WW2 en Black Ops 4, Cs;go, PUBG. Eigenlijk alle nieuw games wel.
Progamma's: Beetje videoediten met Sony Vegas
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zat de denken aan AMD's Ryzen series qua CPU. En een Nvidia Videokaart
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou het fijn vinden als de pc eenbeetje stil is. Maar dit hoeft niet al te veel ten koste te gaan van de performance van de pc.
Ik heb 1 eis. Dat de pc op mijn bureau past. Dus graag een atx of micro-atx kast, waarin ik later wel weer kan upgrade.
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met de standaard instellingen. Dus misschien later overclocken
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht van jullie goed advies over een pc. Ik wil graag het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget.
Ook verwacht ik een pc waarmee ik kan streamen en gamen tegelijk.
Tips zijn ook altijd welkom
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2018 17:20 ]