Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Verwijderd profiel

Pagina: 1
Acties:
  • 262 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Hallo,
Kan iemand mij helpen aub?
Ik heb een tijd geleden een profiel aangemaakt op fb onder een andere naam en hiermee een bericht gestuurd naar een ex van mijn vriend. Dit was erg fout van mij en heb dan ook samen met mijn vriend dit profiel volledig verwijderd. Maar nu blijkt dat zij dit bericht nog ziet staan in haar Messenger en dat de naam van dit profiel is veranderd in haar naam. Terwijl ik dit niet heb veranderd en ook niet meer heb geactiveerd. Nu denkt mijn vriend natuurlijk dat ik dit heb gedaan terwijl ik hier niks mee te maken heb en ook niet weet hoe dit mogelijk is, vermits dit volledig verwijderd is. Kan iemand mij helpen om dit op te klaren of te zeggen hoe dit mogelijk is? Ik weet niet hoe ik kan aantonen dat ik hier echt niets mee te maken heb.
Alvast bedankt
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Eén topic is wel genoeg: Verwijderd profiel
En wat dit met Netwerken te doen heeft is mij een raadsel :? (Zie ook: Welke vragen kan ik hier dan kwijt?)
Alle vragen over:
  • Wireless Access Points
  • Routers
  • Switches en of Hub's
  • Netwerk design
  • Routing problemen
  • VPN
Heb je een vraag/probleem waarvan je niet weet of je deze in Netwerken mag plaatsen, neem dan contact op met de moderators.

[ Voor 61% gewijzigd door RobIII op 19-05-2018 15:30 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.