iPhone 6s/ 7 Refurbished prijs

Pagina: 1
Acties:
  • 903 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude81
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 20-10-2024
Hallo,

Ik ben hier nieuw op het forum en weet ook niet zeker of ik het in de goede thread plaats. In iedergeval, ik wil graag een refurbished iPhone 6s 32/64gb kopen. Bij meerdere online winkels zie ik prijzen staan tussen €389 - €450, afhankelijk van de staat.

Nou zie ik op Marktplaats een winkel uit Papendrecht (Fone4u) en die verkoopt het voor ongeveer €240,- Beduidend lager dan dat ik ergens anders zie.

Mijn vraag is dus eigenlijk of iemand ervaring heeft met deze bedrijf. Ze hebben geen website, alleen een registratie bij de KvK en pas anderhalf jaar actief op MP.

Graag hoor ik het.

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Als je nergens recensies kunt vinden of een history dan zou ik lekker verder zoeken. Het lijkt mij veel te mooi om waard te zijn.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dude81
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 20-10-2024
Cyw00d schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 09:27:
Als je nergens recensies kunt vinden of een history dan zou ik lekker verder zoeken. Het lijkt mij veel te mooi om waard te zijn.
Idd kan ik niets erover vinden. Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit heeft weinig met iPhones & iPads te maken en meer met (tweedehands) handelen. Daarvoor hebben we het Shopping Forum. Ik ga dit topic daar echter niet naartoe verplaatsen, omdat dit onderwerp al uitgebreid is besproken, zoals in Over: (Veilig) tweedehands handelen. Dit topic gaat dan ook op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.