Geen naam whatsapp bericht IOS

Pagina: 1
Acties:
  • 1.206 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 13:11
Mijn vraag:

Sinds de whatsapp update van vanochtend (iphone 7) zie ik geen naam meer in m'n lockscreen als ik een bericht binnen krijg. Ik krijg een melding van Whatsapp zoals gewoonlijk en dan staat er alleen 'bericht'. Verder helemaal niks.

Ik word er redelijk gek van, omdat ik iedere keer m'n app moet openen om te kijken wie me een bericht heeft gestuurd. Op het internet kan ik er ook niks over vinden?

Iemand een idee?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat had je al gezocht en gevonden dan? :? Misschien 'Show preview' in de Setting > Notifications?

offtopic:
@Twardt vvv Scherp! Maar daar kun je beter een TR voor doen. Een moderator zal hem dan verplaatsen ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Room42 op 17-05-2018 20:27 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twardt
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:31
Misschien kun je deze vraag beter in het Apple gedeelte stellen en niet in het Android forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:50

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@xavier! dit betreft een iPhone, dus schopje van AND naar IOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dit wordt al besproken binnen [WhatsApp] Centraal Topic

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Crossposten is niet echt handig, aangezien het de discussie versplintert. Dit topic gaat dan ook op slot. Zal de berichten in [WhatsApp] Centraal Topic afsplitsen naar een nieuw topic, want problemen horen in een apart topic.

[edit]
Hier verder: WhatsApp toont alleen "Bericht" in notitifcaties

[ Voor 16% gewijzigd door Daedalus op 17-05-2018 22:40 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.