Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Spotify

Pagina: 1
Acties:
  • 420 views

Onderwerpen

Vraag

• Groentjuh
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 14:09
Dat ervaar ik met de windows client niet.

Alle reacties

• Oekol
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 10:45

Oekol

waka waka hey hey

Maar heb je überhaupt al google geraadpleegd of andere op misschien het spotify forum hetzelfde probleem hebben?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Steven wernsen
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 17-05-2018
Aan en uit geprobeerd maar dat maakt niets uit

• Steven wernsen
Dat wel maar niemand die iets wist, dit forum reageert wel :)

• j-a-s-p-e-r
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 13:02
Bel of mail spotify support? Aangezien je er ook voor betaald kunnen ze je vast wel helpen.

Ik heb het iig niet.

• Steven wernsen
Oke, een neef van mij heeft het probleem ook... maar bellen met spotify kan dat ?

• Steven wernsen
Dat klopt maar heb je het ook al geprobeerd als je eerst een nummer filterd en dan die afspeelt ?

• Gero71
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 11-06-2019
Deze had je niet gevonden?
Spotify - Ervaringen & Discussie

Misery and hate will kill us all.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online

Lustucru

Adviseur

26 03 2016

offtopic:
@Leoon. @Gero71 @j-a-s-p-e-r
Willen jullie t modereren aan de crew overlaten en het beleid rondom reageren in topics in acht nemen? Thx.

Anyway, zo'n summiere openingspost verdient echt geen eigen topic. @Steven wernsen : doe jezelf een plezier en lees de tips voor het maken van een goede topicstart. Het algemeen beleid #topicplaatsen

Ondertussen verplaats ik de paar relevante posts naar het spotify topic.

[Voor 50% gewijzigd door Lustucru op 17-05-2018 18:22]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True