[OnePlus 6] Levertijden & Prijzen is gesloten

Pagina: 1
Acties:
  • 603 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Topicstarter
Ik wil net even het nieuwe topic checken, wat ik samen met moderator @rens-br heb geopend en nu zie ik tot m'n grote verbazing dat het topic ineens is gesloten :?. Helemaal dubieus is dat het zonder pardon is gesloten, zonder enige opmerking erbij van een mod. Gaat om dit topic: [OnePlus 6] Levertijden & Prijzen

[ Voor 16% gewijzigd door Anonymoussaurus op 17-05-2018 00:03 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:28
Prijzen zijn bekend & over levertijden kan niet gesproken worden. Vanaf 21 mei worden ze pas verkocht; er valt dus niet te discussiëren over prijzen noch levertijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Topicstarter
diefightdie schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 00:03:
Prijzen zijn bekend & over levertijden kan niet gesproken worden. Vanaf 21 mei worden ze pas verkocht; er valt dus niet te discussiëren over prijzen noch levertijd :)
Vanaf de OnePlus 3 doen we dit al zo, en in de vorige situaties is het precies hetzelfde gegaan. Prima reden, maar dat had wel even vermeld mogen geworden in plaats van het topic ineens te sluiten zonder enige opmerking. Een beetje asociaal naar mijn mening. Overigens is rens-br zelf mod en had hij daar ook over op de hoogte moeten worden gehouden vind ik.

[ Voor 13% gewijzigd door Anonymoussaurus op 17-05-2018 00:08 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:25

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anonymoussaurus Geen idee waarom het topic dicht was, dus bij deze is die weer open.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

diefightdie schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 00:03:
Dat is dus geheel niet waar, devices waren gewoon vanaf gisteren te bestellen :)

Dank Rens!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
LA gaat niet over individuele mod-acties, maar over beleid. Voor een topic wat onverwachts dicht zit kun je gewoon een bericht plaatsen in Ideeën- & Feedbacktopic voor Tablets & Telefoons, of een van de lokale moderators een bericht sturen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.