Zou kunnen. Baal van die on hold status....
Toch kreeg ik ondanks die Hold status een SMS van DHL dat hij vanavond wordt afgeleverd.
Misschien is het een 'wachten op volgende rit van de koerier' oid
Misschien is het een 'wachten op volgende rit van de koerier' oid
Around here, something radiates. (Counting Crows)
Had ik ook. Komt dan waarschijnlijk 's avonds tussen 6 en 9rwbk schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 11:28:
Wat kan een reden zijn dat DHL hem op hold houd?
Dat hoop ik niet 😭. Moet om half 7 weg tot 2200Brammos85 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:05:
[...]
Had ik ook. Komt dan waarschijnlijk 's avonds tussen 6 en 9
Ga je heus wel overlevenrwbk schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:06:
[...]
Dat hoop ik niet 😭. Moet om half 7 weg tot 2200
Het is meer dat ik hem dan maandag pas heb xD.
13:09
Hij is verwerkt in Amsterdam
13:43
Zending bij koerier voor aflevering
Is die dan onderweg?
[ Voor 20% gewijzigd door rwbk op 24-05-2018 14:02 ]
Echt, helemaal koekoek die mensen bij DHL. Vanochtend melding 'on hold'. Op Twitter geven ze aan dat hij in de avondlevering zit. Ik aangegeven dat dat niet handig is, want afleveradres is werkadres. Dus pas ik de afleverafspraak online aan naar vrijdag overdag. Bevestigd, prima. En 2 minuten geleden komt hier een DHL meneer aanlopen met de telefoon in zijn handen. Vind het allemaal prima hoor, maar duidelijk is anders
Even voor de duidelijkheidBrammos85 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 14:45:
Echt, helemaal koekoek die mensen bij DHL. Vanochtend melding 'on hold'. Op Twitter geven ze aan dat hij in de avondlevering zit. Ik aangegeven dat dat niet handig is, want afleveradres is werkadres. Dus pas ik de afleverafspraak online aan naar vrijdag overdag. Bevestigd, prima. En 2 minuten geleden komt hier een DHL meneer aanlopen met de telefoon in zijn handen. Vind het allemaal prima hoor, maar duidelijk is anders
is hij dan onderweg ja of nee?
Bij mij blijkbaar welrwbk schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 14:53:
[...]
Even voor de duidelijkheid
is hij dan onderweg ja of nee?
Okay top. Die van mij is dus vertrokken om 1343 vanuit Amsterdam naar Apeldoorn. Dan verwacht ik dat ik hem wel voor 1800 heb
Ik heb hetzelfde voor... Had wel de levering aangepast naar een DHL-ophaal punt in de buurt.rwbk schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 12:17:
DHL reported that your order(Order #xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) has a delivery exception on 2018-05-24 17:07:00.
Exception Reason: Shipment on hold
Die tijd klopt niet? het is nog geen eens 17:07
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
@CLB Is de midnight black versie in de winkel wel te zien als zijnde een showmodel of zijn er ook geen 'showmodellen' beschikbaar?
Mirror Blacks onlybeyazz06 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:36:
@CLB Is de midnight black versie in de winkel wel te zien als zijnde een showmodel
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Statusupdate gehad vanuit Belsimpel: "Niet op voorraad. Wij verwachten dit product op 24-05-2018 weer op voorraad te hebben.". Ik denk dat vandaag of morgen de batch eruit gaat die op 16-05 besteld is. 
[edit]
En nog een: "Status: Op voorraad en alvast voor je gereserveerd"
[edit]
[ Voor 15% gewijzigd door Feanathiel op 24-05-2018 15:55 ]
Verwijderd
Oke, ik voel me best opgelicht. Tijdens de bestelling van de Oneplus 6 256gb met nylon case en screen protector is er dus iets misgegaan. Ik heb de betaling gedaan via hipay en dan Ideal met 'Mollie'. Dus ik heb betaald, ik helemaal blij dat het was gelukt en toen ging de betalingsafteller vrolijk door met aftellen terwijl ik net meer dan €600 heb afgetikt. Order is dus automatisch gecanceld.
Dus veel contact gehad met oneplus de ene collega zegt dat ik het automatisch terug krijg, dinsdag betaald en heb nog steeds niks. De andere zegt dat ik het moet uitzoeken met de bank en Mollie. Mollie zegt dat ik het met de verkopende partij moet uitzoeken en dat hun maar een tussen partij zijn. Ik ben er helemaal klaar mee, hebben jullie raad?
Hij is nu weer veranderd naar vertrokken uit Polen.Anoshky schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 11:30:
[...]
Ik zie net bij mij hetzelfde, laat ons hopen dat ze geen foutje gemaakt hebben
Zo te zien krijgen we hem morgen binnen
Geld op je bankrekening krijgen kan een paar dagen duren. Verder is dit wel een heel vervelende situatie.Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:05:
Oke, ik voel me best opgelicht. Tijdens de bestelling van de Oneplus 6 256gb met nylon case en screen protector is er dus iets misgegaan. Ik heb de betaling gedaan via hipay en dan Ideal met 'Mollie'. Dus ik heb betaald, ik helemaal blij dat het was gelukt en toen ging de betalingsafteller vrolijk door met aftellen terwijl ik net meer dan €600 heb afgetikt. Order is dus automatisch gecanceld.Dus veel contact gehad met oneplus de ene collega zegt dat ik het automatisch terug krijg, dinsdag betaald en heb nog steeds niks. De andere zegt dat ik het moet uitzoeken met de bank en Mollie. Mollie zegt dat ik het met de verkopende partij moet uitzoeken en dat hun maar een tussen partij zijn. Ik ben er helemaal klaar mee, hebben jullie raad?
Op dit moment verkoopt belsimpel alleen het 64 gb model in de winkel. Misschien heb je meer kans als de midnight black op voorraad is.beyazz06 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:50:
[...]
Wil dit zeggen dat de midnight black never nooit in de showroom te bezichtigen is of...?
De Midnight Black van 256 GB besteld.
22 Mei: Besteld en betaald met Paypal, gratis priority verzending.
23 Mei: Bestelling is verzonden
24 Mei: Bestelling aangekomen
Ik weet niet hoe Oneplus het doet, maar ze doen het goed.
[TODO: insert creative/funny signature here]
Opgelicht ben je niet, en het zal ook echt wel goed komen, maar het lijkt mij dat je bij OP moet zijn, zij krijgen het geld uiteindelijk binnen. Vervelend is het wel. Maar als het een beetje geautomatiseerd is dan zien ze geld binnen komen van een order die gecancelled is en dan wordt het geld terug gestort.Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:05:
Oke, ik voel me best opgelicht. Tijdens de bestelling van de Oneplus 6 256gb met nylon case en screen protector is er dus iets misgegaan. Ik heb de betaling gedaan via hipay en dan Ideal met 'Mollie'. Dus ik heb betaald, ik helemaal blij dat het was gelukt en toen ging de betalingsafteller vrolijk door met aftellen terwijl ik net meer dan €600 heb afgetikt. Order is dus automatisch gecanceld.Dus veel contact gehad met oneplus de ene collega zegt dat ik het automatisch terug krijg, dinsdag betaald en heb nog steeds niks. De andere zegt dat ik het moet uitzoeken met de bank en Mollie. Mollie zegt dat ik het met de verkopende partij moet uitzoeken en dat hun maar een tussen partij zijn. Ik ben er helemaal klaar mee, hebben jullie raad?
Sowieso overal even screenshots van maken als bewijs. Zal uiteindelijk wel goed komen, maar daar gaat wel wat tijd overheen.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Baal wel een beetje dat DHL geen tijdschema geeft.
"Geplande levering:
Vandaag voor het einde van de dag"
Dit is de tijdsindicatie
"Geplande levering:
Vandaag voor het einde van de dag"
Dit is de tijdsindicatie
Hier dezelfde meldingFeanathiel schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 15:52:
Statusupdate gehad vanuit Belsimpel: "Niet op voorraad. Wij verwachten dit product op 24-05-2018 weer op voorraad te hebben.". Ik denk dat vandaag of morgen de batch eruit gaat die op 16-05 besteld is.
[edit]
En oja, nog wat: ik zou, als je opnieuw contact wilt opnemen geen chat meer starten maar een ticket inschieten. De mensen achter de chat moeten heel veel doen op een dag (in de zin van dat dat voor simpele vragen is en ze dus snel die queue moeten afwerken). Met een ticket inschieten heb ik veel betere ervaring. Dat kan hier (heb hier de specifieke link voor je): https://www.oneplus.com/nl/support/ticket/submitVerwijderd schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:05:
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Verwijderd
Ik heb dit meerdere malen bij hun duidelijk gemaakt en screenshot van mijn afschriften gestuurd. Zij blijven zeggen dat ze geen geld hebben ontvangen en dat ik het met mijn bank en betaal bedrijf moet uitzoeken.l3art schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:16:
[...]
Opgelicht ben je niet, en het zal ook echt wel goed komen, maar het lijkt mij dat je bij OP moet zijn, zij krijgen het geld uiteindelijk binnen. Vervelend is het wel. Maar als het een beetje geautomatiseerd is dan zien ze geld binnen komen van een order die gecancelled is en dan wordt het geld terug gestort.
Sowieso overal even screenshots van maken als bewijs. Zal uiteindelijk wel goed komen, maar daar gaat wel wat tijd overheen.

ik had gelijk...mijn abo verlenging is er door bij Belsimpel en de 256GB versie is op voorraad en gereserveerd dus morgen gaat mijn Oneplus komen denk ik...Michel242186 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 11:54:
[...]
ik 16-5 maar levertijd is ook nog onbekend is de order status maar kan vast niet lang meer duren...
Hier net ook een update van belsimpel voor de 256GB midnight black: Je pakket wordt ingepakt
Ze rijden rondjes daar 
5 Verwerkt in SZCZECIN - POLAND SZCZECIN - POLAND 15:08
4 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum SZCZECIN - POLAND SZCZECIN - POLAND 11:16
3 Vertrokken van DHL vestiging in SZCZECIN - POLAND SZCZECIN - POLAND 06:26
2 Verwerkt in SZCZECIN - POLAND SZCZECIN - POLAND 06:26
4 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum SZCZECIN - POLAND SZCZECIN - POLAND 11:16
Same here. Ik heb me vaker verbaasd over de cycli binnen DHL. Ze blijven echter vasthouden aan levering voor morgen einde dag.tuk2008 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:54:
Ze rijden rondjes daar
[ Voor 6% gewijzigd door vpm op 24-05-2018 17:04 ]
Idem, die van mij is ook binnen hoor ik net van het thuisfront!GabrielWB schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:16:
Around here, something radiates. (Counting Crows)
Even een vraag moet het pakketje door mijzelf worden aangenomen of mogen mijn buren het ook aannemen als ik niet thuis ben.
Doen ze sneller dan bij mij. 22e besteld en betaald. Krijg net de bevestiging dat ie verzonden is. Nog geen tracking informatie beschikbaarGabrielWB schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:16:
Bij mij staat er handtekening vereist dus dat is op het postadres.rwbk schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 17:50:
Even een vraag moet het pakketje door mijzelf worden aangenomen of mogen mijn buren het ook aannemen als ik niet thuis ben.
Ik zie bij DHL niets staanvpm schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 18:06:
[...]
Bij mij staat er handtekening vereist dus dat is op het postadres.
Ohhh, gisteravond om 23:30 de 128gb versie besteld, maar nu staat hij al heel de dag op "Shipment is processing."
May 23, 2018 11:50 pm
Shipment is processing.
Order is processing.
Geschat verzendmoment: May 24, 2018 Geschatte bezorgmoment: May 28, 2018
May 23, 2018 11:37 pm
Payment is Pending
Ben niet ongeduldig, nou ja, beetje wel, nou eigenlijk wel heel erg haha. Na drie jaar met een instap Motorola gewerkt te hebben eindelijk weer een high-end toestel
Shipment is processing.
Order is processing.
May 23, 2018 11:37 pm
Payment is Pending
Ben niet ongeduldig, nou ja, beetje wel, nou eigenlijk wel heel erg haha. Na drie jaar met een instap Motorola gewerkt te hebben eindelijk weer een high-end toestel
Waar raden jullie aan de Oneplus 6 te bestellen? Officiële site of belsimpel? Wat zijn daarnaast de ervaringen met prijsdalingen bij smartphones van Oneplus (kan ik beter een maandje wachten?). Thanks alvast.
Geen prijsdalingen. Althans niet bij OnePlus. Afgelopen jaar was er een grote korting op black friday. 0.01 eurocent.Maarton schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 18:22:
Waar raden jullie aan de Oneplus 6 te bestellen? Officiële site of belsimpel? Wat zijn daarnaast de ervaringen met prijsdalingen bij smartphones van Oneplus (kan ik beter een maandje wachten?). Thanks alvast.
Ik zelf heb hem besteld bij oneplus. Daar had ik mijn OP3 ook gekocht.
Gister de 8gb 256gb besteld.
May 24, 2018 03:42 pm
Shipment has been sent out.
May 23, 2018 04:21 pm
Shipment is processing.
Order is processing.
May 23, 2018 04:15 pm
Payment is Pending
Hopelijk komt ie zaterdag kan ik hem in het weekend mooi gereed maken ^^
Shipment is processing.
Order is processing.
Payment is Pending
CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850
Mijn pakketje is zojuist ook 'verzonden'. Weet iemand of het mogelijk is om op dit moent het afleverpunt aan te passen bij DHL? Ben morgen om 16:00 een weekend weg en als ik eventueel iets kan aanpassen zodat hij op het vakantieadres wordt geleverd zou dat top zijn
[ Voor 3% gewijzigd door GenesiZ op 24-05-2018 19:01 ]
Dat kan volgens mij pas als je een sms / mail hebt gehad van DHL met een link.GenesiZ schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:00:
Mijn pakketje is zojuist ook 'verzonden'. Weet iemand of het mogelijk is om op dit moent het afleverpunt aan te passen bij DHL? Ben morgen om 16:00 een weekend weg en als ik eventueel iets kan aanpassen zodat hij op het vakantieadres wordt geleverd zou dat top zijn
Deze kreeg ik vanmorgen:
DHL EXPRESS 12345678 van ONEPLUS wordt verwacht op vr mei 25. Handtekening is vereist. Pas uw aflevering aan op delivery.dhl.com/NL/xxxxx
Gelijk aangepast ik laat hem bij een ophaalpunt bezorgen maar andere datum/tijd kan ook.
Status: Orderstatus: Je bestelling is verzondenMichel242186 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 16:49:
[...]
ik had gelijk...mijn abo verlenging is er door bij Belsimpel en de 256GB versie is op voorraad en gereserveerd dus morgen gaat mijn Oneplus komen denk ik...
Ook gelijk een melding van postNL

Held, bedankt voor de opheldering!ComTech schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:24:
[...]
Dat kan volgens mij pas als je een sms / mail hebt gehad van DHL met een link.
Deze kreeg ik vanmorgen:
DHL EXPRESS 12345678 van ONEPLUS wordt verwacht op vr mei 25. Handtekening is vereist. Pas uw aflevering aan op delivery.dhl.com/NL/xxxxx
Gelijk aangepast ik laat hem bij een ophaalpunt bezorgen maar andere datum/tijd kan ook.
Mijn 256gb versie die ik dinsdag had besteld icm met een abbo, krijg ik morgen ook binnen van Belsimpel, ondanks dat er een levertijd van 2 weken stond.
Ben benieuwd of het bij andere ook snel ging? Wellicht is de 256gb versie minder populair dan de 128gb versie.
Ben benieuwd of het bij andere ook snel ging? Wellicht is de 256gb versie minder populair dan de 128gb versie.
Denk het wel, 256gb is best overkill en de overstap van 6/64 naar 8/128 was meer in trek.An1mA schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:28:
Mijn 256gb versie die ik dinsdag had besteld icm met een abbo, krijg ik morgen ook binnen van Belsimpel, ondanks dat er een levertijd van 2 weken stond.
Heb hem net binnen gekregen. Ik ga over naar het ervaringen topic:)
Dat is ook, om eerlijk te zijn heb ik de 256gb alleen maar gekozen omdat ie sneller leverbaar was. Als ze beiden op voorraad waren had ik ook de 128gb versie gekozen.GenesiZ schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:32:
[...]
Denk het wel, 256gb is best overkill en de overstap van 6/64 naar 8/128 was meer in trek.
Tenzij het is veranderd, DHL bezorgd niet op zaterdagthe squaler1 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 18:53:
Wil je zeggen dat je geen Pay-pal hebt?
Dan gewoon aanmaken. (er waren eerder ook andere betaalopties beschikbaar).
Maar paypal en OP "horen bij elkaar"
of gewoon bij belsimpel bestellen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Waar staat de optie om alles over te zetten met switch?
Instellingen > geavanceerd > oneplus switch (helemaal onderaan)rwbk schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:53:
Waar staat de optie om alles over te zetten met switch?
polopolo150 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:49:
[...]
Tenzij het is veranderd, DHL bezorgd niet op zaterdag

Heb ze hier wel aan de deur gehad op zaterdag maar geen idee of dat ook voor express geld.
CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850
De mijne heeft een dagje in Duitsland gekampeerd...
- Processed at LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 04:39
- Shipment on hold LEIPZIG - GERMANY 10:14
- Departed Facility in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 19:05

- Processed at LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 04:39
- Shipment on hold LEIPZIG - GERMANY 10:14
- Departed Facility in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 19:05
Toch maar gewoon bij Oneplus gedaan:DarkSide schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:53:
[...]
Wil je zeggen dat je geen Pay-pal hebt?
Dan gewoon aanmaken. (er waren eerder ook andere betaalopties beschikbaar).
Maar paypal en OP "horen bij elkaar"
of gewoon bij belsimpel bestellen.

Johann Sebastian Bach
Thanks het is gelukt alles is overgezet:Dbaszzz schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 19:59:
[...]
Instellingen > geavanceerd > oneplus switch (helemaal onderaan)
Ergens moet dat toch wel prachtig zijn als je daar werkt: je scant een doos zodat het systeem wordt bijgewerkt, en ineens worden een paar lui op het forum helemaal blij. Is toch mooi om te zien
Enfin, morgen maar langs het afhaalpunt. Niet verwacht, had rekening gehouden met drie weken (besteld op 16 mei), dus dat komt wel goed uit zo net voor het weekend.
Hier ook schot in de zaak nu..yes!
May 24, 2018
09:00 am
Shipment information received
DHL Express SLUBICE - PL
May 24, 2018
09:00 am
Shipment information received
DHL Express SLUBICE - PL
Laat maar..
Wat hebben ze daar gegeten?

Oh ja deze heb ik besteld

* J.S. Bach gaat kwijlen bij de deur

Oh ja deze heb ik besteld

* J.S. Bach gaat kwijlen bij de deur
[ Voor 45% gewijzigd door J.S. Bach op 24-05-2018 20:25 ]
Johann Sebastian Bach
haha ik heb hem eergister besteld en die van mij is nog geeneens verzondenthe squaler1 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 18:53:
Shipment is processing.
Order is processing.
Payment is Pending
May 22, 2018 06:51 pm
Shipment is processing.
May 22, 2018 06:50 pm
Order is processing.
Geschat verzendmoment: May 25, 2018 Geschatte bezorgmoment: May 29, 2018
May 22, 2018 06:46 pm
Payment is Pending
Het duurt me echt veel te lang. Ik kan dit niet aan
Lijkt erop dat die nog steeds niet in handen van DHL is.

2018-05-23 09:00
SZCZECIN-POL, Shipment information received
Is er iemand die weet of de OP6 ook is uit te proberen bij de Belsimpel? Wil hem nog even in handen hebben voordat ik hem daadwerkelijk aanschaf
Bron: https://www.belsimpel.nl/...s/fabrikanten/oneplus-faqKan ik de OnePlus 6 ook bij jullie in de winkel bekijken, en kopen?
Ja, je kunt de OnePlus 6 64GB Mirror Black bekijken in de Belsimpel-winkels. Je kunt de OnePlus 6 vanaf dat moment ook in de winkel kopen en direct meenemen, zolang de winkelvoorraad strekt. Dit verschilt per model en kleur van het toestel. De winkelvoorraad is zichtbaar op de productpagina van de toestellen (zie de links per model hierboven).
Dank! Wel op de site gekeken, maar dat had ik dan weer niet gezien!
Morgen even kijken dus, maar verwacht hem gewoon te nemen. Ga hem wel bij Oneplus zelf bestellen ivm de studentenkorting!
Mijn Telefoon is ergens in Amsterdam DHL er staat geen tijd stip bij wanneer ik het kan verwachten wel staat er eind van de dag? iemand idee hoe ik dit kan zien
DHL staat zeker voor Duplicate Handelingen voor Levering? Het gaat twee keer door Szczecin, twee keer door Leipzig en twee keer door Amsterdam! Echt kei handig! Had mn adres al aagepast toen het in Polen was, die Chinezen hadden de plaatsnaam er twee keer op staan en de postcode gesloopt.
Edit: oh nee ik lieg. Het is van A'dam direct naar het aflevercentrum gegaan!
Edit: oh nee ik lieg. Het is van A'dam direct naar het aflevercentrum gegaan!
[ Voor 13% gewijzigd door vpm op 25-05-2018 09:03 ]
waar had jij je adres aangepast? op DHL? ik kan dat niet zo vindenvpm schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 08:55:
DHL staat zeker voor Duplicate Handelingen voor Levering? Het gaat twee keer door Szczecin, twee keer door Leipzig en twee keer door Amsterdam! Echt kei handig! Had mn adres al aagepast toen het in Polen was, die Chinezen hadden de plaatsnaam er twee keer op staan en de postcode gesloopt.
Volg de link in je SMSMrOsman schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 08:59:
[...]
waar had jij je adres aangepast? op DHL? ik kan dat niet zo vinden
Staat op on hold bij mij, hopelijk gaat hij vandaag nog mee.
Als ik dat doe veranderd ook mijn aflever datum
Zo, ik heb ook mijn One+ besteld via Belsimpel icm een abonnementje. Nu hopen dat hij er precies voor mijn vakantie over een week is:)
Heb jij daar nadien nog een bevestiging van gehad?
De mijne is onderweg vanuit Brussel - voor aflevering. Alleen kan ik niet zien of hij nu naar mij thuis gaat (waar niemand is) of naar het Afhaalpunt dat ik via die SMS heb gekozen...
Verwijderd
Eerst stond er 1 juni bezorgt, maar sinds gister schiet t wat op. Krijg hm al vanavond, heb gekozen voor tussen 18-21 uur en heb hm na launch besteld om 12 uur

Hoe heb jij tijdstip gegeven?Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 09:37:
Eerst stond er 1 juni bezorgt, maar sinds gister schiet t wat op. Krijg hm al vanavond, heb gekozen voor tussen 18-21 uur en heb hm na launch besteld om 12 uur
Ik heb net gebeld met DHL ze geven aan dat het voor 6 uur wordt bezorgd
Vandaag een sms gehad van DHL dat ie maandag 28ste voor einde van de dag geleverd word.the squaler1 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 18:53:
Shipment is processing.
Order is processing.
Payment is Pending
*ongeduldig*
Nope, maar dat is normaal AFAIK. Ik gok dat je straks gewoon een sms krijgt met de melding om het te komen afhalen. Normaliter is DHL wel betrouwbaar.JanAd schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 09:32:
[...]
Heb jij daar nadien nog een bevestiging van gehad?
De mijne is onderweg vanuit Brussel - voor aflevering. Alleen kan ik niet zien of hij nu naar mij thuis gaat (waar niemand is) of naar het Afhaalpunt dat ik via die SMS heb gekozen...
Voor mij bleef de verwachtte aankomst 25 mei.
Voorlopige conclusie: We krijgen allemaal de status On Hold
[ Voor 11% gewijzigd door vpm op 25-05-2018 10:00 ]
Iemand anders die via belsimpel besteld heeft die mij wellicht kan vertellen of ik het toestel op kan halen voordat het hoesje en de glass screenprotector binnen zijn? Toestel levertijd is onder week, rest 2 weken.
Ik heb net gevraagd waar de ON HOLD vandaan kwam. In mijn geval omdat hij niet meer met de ochtend route mee kon (levering was iets te laat om mee te gaan met de koerier), hij gaat mee met de middag levering.
Mijn 256GB versie is onderweg van belsimpel
Ik lag kennelijk te slapen, hij is niet alleen onderweg, hij komt zo meteen
[ Voor 45% gewijzigd door D0gtag op 25-05-2018 10:47 ]
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Heeft iemand toevallig douanekosten opgelegd gekregen?
Dat is binnen de EU toch niet van toepassing? Ze verzenden vanuit Polen dus...vpm schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:01:
Het komt uit Polen, hierdoor zijn er geen invoerkosten. Zie ook https://www.belastingdien...de-invoer-van-mijn-pakketvpm schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:01:
Douane kosten? nooit gehadvpm schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:01:
Vanochtend de 256GB besteld via Belsimpel icm vodafone 20GB (icm ziggo) en onbeperkt bellen. Levertijd stond op 2-4 dagen en inmiddels aangepast naar 3 weken. Hoop toch echt dat hij wat eerder komt dan die drie weken....
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Voor degene die gratis bullets wireless zouden moeten krijgen, maar de voucher niet werkend kregen toegevoegd tijdens de eerste dag van de verkoop op de webshop:
Ik heb zojuist met OP support gesproken. Alle mensen die een code hebben voor de gratis bullets omdat ze op het event waren, krijgen de bullets thuisgestuurd. Ook als je de voucher door de bug in de site, niet hebt kunnen gebruiken. Dat is in iedergeval wat ze mij vertelde.
Zie transcript:
Ik heb zojuist met OP support gesproken. Alle mensen die een code hebben voor de gratis bullets omdat ze op het event waren, krijgen de bullets thuisgestuurd. Ook als je de voucher door de bug in de site, niet hebt kunnen gebruiken. Dat is in iedergeval wat ze mij vertelde.
Zie transcript:
Chat started on 25 May 2018, 09:27 AM (GMT+0)
(09:27:00) *** Mart joined the chat ***
(09:27:00) Mart: Any update regarding 2383207
(09:27:07) Customer Service: Thanks for contacting OnePlus Customer Support, please wait a moment while our agents attend to you.
(09:27:09) *** Barbara joined the chat ***
(09:27:13) Barbara: Thank you for contacting OnePlus Customer Support, my name is Barbara, I'd be more than happy to help with your concern.
(09:27:17) Barbara: Hi Mart.
(09:27:23) Barbara: Please allow me 3-5 minutes to check that for you.
(09:27:28) Mart: Hi Barbara, thanks :-)
(09:31:41) Barbara: Thank you for waiting. I have coordinated this to Maiko and he already coordinated this to our specialist. No need to refuse the parcel.
(09:33:18) Barbara: Please provide me the following detais: Order number: (associated to your ticket) Order number: (assciated to your OnePlus 6) Screenshot that you receive the confirnation email to the said event:
(09:34:16) Mart: Order of my OP6#xxxx
(09:35:11) Mart: Visitor uploaded: free-airpods.png URL: xxxx Type: image/png Size: 454542
(09:35:24) Mart: Thats it right?
(09:35:45) Barbara: May I have the order number associated to your ticket?
(09:35:56) Mart: What do you mean?
(09:36:24) Barbara: Did you purchase the event ticket right?
(09:36:54) Mart: Ah, yes give me a sec
(09:37:28) Barbara: Sure.
(09:38:19) Mart: Voucher #xxxx Order #xxxx My friend ordered the tickets, but this is the order number:
(09:38:29) Mart: #xxxx
(09:39:14) Barbara: Thank you. Please allow me 3-5 minutes to check that for you.
(09:39:20) Mart: thanks, sure :-)
(09:43:41) Barbara: Thank you for waiting. We have already provide your infromation through tracker. All customer who went to the event will receive the free wireless bullets with or without applying the voucher.
(09:44:18) Barbara: Please note that the wireless bullets will be available on June 5th, so please wait for an email with the tracking details.
(09:45:06) Mart: Great, so just to be sure, they will be sent to me and i dont have to take any more action? All done now? You guys have the right address information for shipping and such?
(09:45:41) Barbara: Yes, Mart. It will be shipped to the shipping address you provided when purchasing the OnePlus 6.
(09:45:55) Mart: Great, thanks Barbara. No further questions
(09:47:10) *** Mart has rated the chat Good ***
(09:47:12) *** Mart left the chat ***
Bij mij stond hij op 3 weken (18 mei) hij is nu onderweg 25 mei dus een week later. Als je kijkt naar de beschikbaarheid, zie je volgende week staan 2-4 dagen dan kan je er op rekenen dat hij er aan komt. (dat was bij mij het geval) Ik heb hem wel besteld voordat hij populair was dus mogelijk zijn de voorraden nu minder of duurt het langer.Michaelg schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:46:
Vanochtend de 256GB besteld via Belsimpel icm vodafone 20GB (icm ziggo) en onbeperkt bellen. Levertijd stond op 2-4 dagen en inmiddels aangepast naar 3 weken. Hoop toch echt dat hij wat eerder komt dan die drie weken....
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
21 mei een OP6 128GB Mirror black besteld icm abonnement (nieuw Vodafone abo) bij Belsimpel. Levertijd stond toen op 5 weken dus daar had ik me al bij neergelegd, echter werd ie de volgende dag verzonden
. Woensdag zou ie geleverd worden maar was ik niet thuis. Vanmorgen wel dus nu de gelukkige eigenaar van een OP6
.
Verwijderd
Kon via DHL site mijn gewenste tijd aanpassen. Eerst pakketnummer invullen en toen kon ik t aanpassen.MrOsman schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 09:40:
[...]
Hoe heb jij tijdstip gegeven?
Ik heb net gebeld met DHL ze geven aan dat het voor 6 uur wordt bezorgd
PS. Iemand enig idee wat dit betekent, levertijd staat op vanavond 18-21. 'Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie' pakketje is nu in Eindhoven.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2018 12:31 ]
Hij staat op on hold omdat hij vanavond pas bezorgd wordt dus nu niet de bus in hoeft voor bezorging.Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 12:28:
PS. Iemand enig idee wat dit betekent, levertijd staat op vanavond 18-21. 'Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie' pakketje is nu in Eindhoven.
Mijn bestelling staat op on hold. Ik denk omdat hij vanmiddag later in de middag nog bezorgd gaat worden.
Verwijderd
Ahh okee thanks!Quas schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 12:50:
[...]
Hij staat op on hold omdat hij vanavond pas bezorgd wordt dus nu niet de bus in hoeft voor bezorging.
Mijn bestelling staat op on hold. Ik denk omdat hij vanmiddag later in de middag nog bezorgd gaat worden.
Verwijderd
Ahh okee thanksQuas schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 12:50:
[...]
Hij staat op on hold omdat hij vanavond pas bezorgd wordt dus nu niet de bus in hoeft voor bezorging.
Hier 21 mei besteld, en vandaag wordt hij bezorgdD0gtag schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 12:15:
[...]
Bij mij stond hij op 3 weken (18 mei) hij is nu onderweg 25 mei dus een week later. Als je kijkt naar de beschikbaarheid, zie je volgende week staan 2-4 dagen dan kan je er op rekenen dat hij er aan komt. (dat was bij mij het geval) Ik heb hem wel besteld voordat hij populair was dus mogelijk zijn de voorraden nu minder of duurt het langer.
Ik heb zonet de OnePlus 6 Mirror Black 128gb voor 452 euro gekocht
Actie icm een abbonoment voor minimaal 6 maanden. Nu hopen dat hij snel binnen komt!
Dus je hebt er een lening bij?thijsken schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:42:
Ik heb zonet de OnePlus 6 Mirror Black 128gb voor 452 euro gekochtActie icm een abbonoment voor minimaal 6 maanden. Nu hopen dat hij snel binnen komt!
Nee, een lening zou zijn als ik hem maandelijks afbetaal. Ik heb hem in één keer betaald, en mijn abonnement(dat ik toch al had) met 6 maanden verlengt.
Hoe verleng je maar 6 maand? Ik heb mn abonnement (Vodafone) ook verlengd bij BelSimpel en moest 480 betalen voor de telefoon. 240 direct afgetikt om onder de 250 te blijven ivm BKR.thijsken schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 14:25:
[...]
Nee, een lening zou zijn als ik hem maandelijks afbetaal. Ik heb hem in één keer betaald, en mijn abonnement(dat ik toch al had) met 6 maanden verlengt.Prima deal!
OV | 2kap '99 131m² | Quatt Duo | Intergas Kombi Kompakt HRE 28/24 '13 | Honeywell T6 | 13 x 435wp SolarEdge
Ik kan zo'n abo niet vinden. Stuur eens door. Kan met niet voorstellen dat er een telco bestaat die geld weggeeft.
Tenzij je een insider bent natuurlijk, dan zal dit wel onder personeelskorting oid vallen...
Tenzij je een insider bent natuurlijk, dan zal dit wel onder personeelskorting oid vallen...
[ Voor 29% gewijzigd door vpm op 25-05-2018 14:47 ]
Ja zo heb ik het ook gedaan. Alsnog een erg goede deal vond ik zelf. Heb nu voor 480 euro de 256gig besteld.BoschR schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 14:45:
[...]
Hoe verleng je maar 6 maand? Ik heb mn abonnement (Vodafone) ook verlengd bij BelSimpel en moest 480 betalen voor de telefoon. 240 direct afgetikt om onder de 250 te blijven ivm BKR.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Ahh mijn pakje is bij een DHL punt in de buurt afgeleverd. Over een uurtje kan ik het op gaan halen.
Besteld 22/5 11.30u. - afgeleverd 25/5 15u.
Besteld 22/5 11.30u. - afgeleverd 25/5 15u.

Pakketje is niet meegegaan met de koerier, dus ik ga hem maar zelf ophalen bij het sorteercentrum

Let op:
Het delen of vragen om referral codes is niet toegestaan.
Het delen of vragen om referral codes is niet toegestaan.