Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:29
rwbk schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:22:
[...]

Is dat zonder priority dan?
Geschat verzendmoment:May 24, 2018
Geschatte bezorgmoment:May 28, 2018

Mét priority

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 05:37
Brain3 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:12:
[...]

Net hetzelfde bij mij....ben benieuwd
Na vaak refreshen is het uiteindelijk toch gelukt om de overige orders te cancellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thescorpi0n
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-09 13:19
rwbk schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:22:
[...]

Is dat zonder priority dan?
Als ik nu een wil bestellen levert priority hem op 30 mei, standaard op 4 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinceXEvil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-07 11:04
De mensen met een voucher (mijzelf inclusief), zullen hem dan pas ergens in juni krijgen, echt lame dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 16:00
Achteraf dan wel weer fijn dat ze al die orders kennelijk in een buffer hebben gezet en wel op volgorde van 'druk op de bestelknop' gaan verzenden zo lijkt het. Hier 25 mei in huis waarschijnlijk :D

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxus07
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08-2024
De paypal optie is er nu uitgehaald, heeft iemand anders dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:24

DarkSide

theres no place like ::1

Zit op schoolreisje en kom er met mijn mobiel er niet doorheen. Of niets in winkelwagen. Of opeen 4 stuks.
En als ik wil betalen gaat er iets mis.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:20
Als je niet wil refreshen kan je je aanmelden voor een notificatie (per email) zodra hij weer op voorraad is:

https://oneplusstock.net/nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagl0r
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 00:13
Ik kom niet door de checkout. De "Bestelling plaatsen" knop triggert wel een rood balkje maar hij verdwijnt soms snel en soms traag, soms zonder bericht, soms "The order is processing" en soms het spaceship gelul. Zat al voor 10 uur klaar. Wat een onzin. Iemand tips? Button mashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geheim49
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 10:48
En als je hem dan uiteindelijk in je orders hebt staan krijg je van de payment provider een 500 error teruggespuugd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxus07
eagl0r schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:31:
Ik kom niet door de checkout. De "Bestelling plaatsen" knop triggert wel een rood balkje maar hij verdwijnt soms snel en soms traag, soms zonder bericht, soms "The order is processing" en soms het spaceship gelul. Zat al voor 10 uur klaar. Wat een onzin. Iemand tips? Button mashen?
Check je orders, meestal word de bestelling er toch door heen gedrukt en heb je nu waarschijnlijk4x het toestel in jeo rderlist staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagl0r
Raxus07 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:32:
[...]

Check je orders, meestal word de bestelling er toch door heen gedrukt en heb je nu waarschijnlijk4x het toestel in jeo rderlist staan :P
Helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarethai
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-07 08:02
Eindelijk via het order overzicht na 3 keer proberen kunnen betalen...
Net een hele berg orders gecancelled dus er zijn weer wat midnight black 128gb's te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff nog steeds niet doorgekomen. Steeds error, winkelwagen Leeg gegooid of uiteindelijk bij betalen problemen... Midnight black 128/8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P0WeRZz
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:39
Meer mensen met problemen met de promo code voor free oortjes uit Londen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Wel jammer dat priority shipping 3 dagen duurt, beetje een wassen neus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxus07
De Hipay pagina werkt nu helemaal niet meer, continue error 500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:48
stin00 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:36:
Wel jammer dat priority shipping 3 dagen duurt, beetje een wassen neus
Ik vind het vooral jammer dat de reguliere shipping 7 dagen kan duren. Dat is echt behoorlijk lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StewieDog
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04-10-2024
Kom er helemaal niet meer doorheen, betaalpagina op zijn gat. Order staat er nog wel in voor 20min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
CLB schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 09:47:
[...]

Dan moet je ook dezelfde devices qua opslag naast elkaar zetten imo.
Is niet het punt hier. Feit is dat men het aantrekkelijker maakt om een Samsung te nemen door het abonnement bij een Samsung device korting op te geven. Je betaald 'slechts' 4 euro per maand meer voor een telefoon die een aanschafprijs heeft die bijna 200euro hoger is. Dat is waar ik op doel.

In reviews wordt het prijsverschil aangehaald als pluspunt voor de Oneplus6, maar als operators dus bij Samsung dikke kortingen geven op het abonnement wordt het prijsverschil nihil en dus geen pluspunt meer voor de OP6

[ Voor 18% gewijzigd door Xanion op 22-05-2018 11:39 ]

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15:49

JanAd

Wind’s howling

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:33:
Pfff nog steeds niet doorgekomen. Steeds error, winkelwagen Leeg gegooid of uiteindelijk bij betalen problemen... Midnight black 128/8
Ik denk dat je best je Order pagina wat refreshed. Bij vele hier (inclus mijzelf) zat die plots vol orders door al die pogingen om de winkelkar telkens opnieuw te vullen.

Ik weet niet of het iets uitmaakt, bij mij is het in Firefox gelukt. In Chrome liep het altijd mis.

Ik zie de order nu trouwens terug staan. Levering is dus 30/5 - wat prima is voor mij :)

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Nylon bumper case is nu out of stock. Oude order waar hij wel in zat werd automatisch geannuleerd want een uur lang werkte met Paypal betalen niet oOo :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagl0r
Weet iemand of de Mirror Black's wel goed te bestellen zijn? Ik doe er toch een case om dus misschien is *settlen* met 128GB Mirror wel een optie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
Xanion schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:37:
[...]

Is niet het punt hier. Feit is dat men het aantrekkelijker maakt om een Samsung te nemen door het abonnement bij een Samsung device korting op te geven. Je betaald 'slechts' 4 euro per maand meer voor een telefoon die een aanschafprijs heeft die bijna 200euro hoger is. Dat is waar ik op doel.
Oneplus' reseller is nu Belsimpel. Zij kunnen dit ook doen, mits OnePlus daarmee instemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanAd schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:37:
[...]

Ik denk dat je best je Order pagina wat refreshed. Bij vele hier (inclus mijzelf) zat die plots vol orders door al die pogingen om de winkelkar telkens opnieuw te vullen.

Ik weet niet of het iets uitmaakt, bij mij is het in Firefox gelukt. In Chrome liep het altijd mis.

Ik zie de order nu trouwens terug staan. Levering is dus 30/5 - wat prima is voor mij :)
Order pagina steeds aan t refreshen. Maar een andere browser kan ik zeker eens proberen! Thanks voor de tip! Hopelijk kom ik er dan doorheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat jij wilt
Feit is dat...
Daar heb ik geen weet van, maar is dat heel gek?
Is gewoon marktwerking toch, zie je ook bij andere fabrikanten, providers, kanalen en type producten.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
eagl0r schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:39:
Weet iemand of de Mirror Black's wel goed te bestellen zijn? Ik doe er toch een case om dus misschien is *settlen* met 128GB Mirror wel een optie..
Net waren ze allemaal nog te bestellen, al denk ik dat de Midnight Black ook nog bestelbaar wordt later vandaag. Je hebt nu toch al de eerste "wave" misgelopen en dient al langer te wachten op de bezorging.

Ook bij belsimpel duurt het zo'n 3 weken nu: https://www.belsimpel.nl/oneplus-6/128gb-midnight-black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
Mijn bestellingen die ik niet heb voldaan (0:00 resterend) blijven er staan. Ik heb het idee dat de voorraad dus nog niet aangevuld is. Wellicht geven ze mensen extra tijd om hun order te voldoen ivm de grote hoeveelheid fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagl0r
Oh snap! Ik kom op een "Order processing" payment redirect. Die stopte er na een minuut mee, maar nu staat hij wel in mijn orders! Alleen zonder Prime bundle, die had ik er net uitgegooid ivm voorraad.

Nu nog een uur proberen om te betalen. Die Prime bundle komt later wel.

-edit- Aha. Die "Order processing" page krijg je constant als je wil betalen.

Ik zou iig niet aanraden om te switchen van model. Ik zat al een half uur op 128GB, en nu weer net 5 minuten op de 256GB. Je kunt er nog doorheen komen.

[ Voor 51% gewijzigd door eagl0r op 22-05-2018 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03 22:21
Tja, zojuist wel creditcard gegevens in kunnen vullen en ook een securecode moeten invullen.

Na 10 minuten wachten stond mijn order er opeens tussen met status:
Order Paid!

Lijkt dan toch gelukt te zijn.
Zojuist 10 reserveringen van 128GB midnight black cancelled, dus die zijn weer beschikbaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesDG72
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 11:18
P0WeRZz schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:35:
Yes, heb al bericht van oneplus dat ze er naar gingen kijken.
Moest even geduld hebben...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeXter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 16:16
1+6 + Nylon bumper:

May 22, 2018 11:35 am
Shipment is processing.
May 22, 2018 10:42 am
Order is processing.
Geschat verzendmoment: May 23, 2018 Geschatte bezorgmoment: May 25, 2018
May 22, 2018 10:02 am
Payment is Pending

'n Trotsen Tukker op Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thescorpi0n
Ik kom er ook niet doorheen met betalen. Staat inmiddels wel bij mijn orders, maar betalen lukt niet. Je zou toch zeggen dat Oneplus met hun achtste generatie dit toch wel op orde zouden moeten kunnen hebben. Beetje jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StewieDog
Ow Yeah, na tig keer proberen uiteindelijk met de creditcard kunnen betalen. Ik heb het uiteindelijk in chrome kunnen doen. Andere browsers (edge, firefox) gaven dezelfde foutmeldingen aan.

Voor diegene die nog bezig zijn... Good Luck!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoonRaven
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 12:02
Man man man, al sinds 10 uur bezig, nog steeds niets... Gaat lekker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
  • Laatst online: 20-08 21:59
P0WeRZz schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:35:
Ja ik, al met support gechat... Kunnen ze achteraf neit toevoegen en bij nieuwe order kan ik hem ook niet toeveogen. Op mijn verzoek hebben ze het ticket geëscaleerd. Ik zal mijn ervaring wel blijven delen. Anderen toevallig ook nog??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MoonRaven schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:51:
Man man man, al sinds 10 uur bezig, nog steeds niets... Gaat lekker :(
Same man. Probeer een andere browser, tipte iemand net op dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vpm
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-09 14:42

vpm

Think, tinker, tank

Zit ik eindelijk in de payment portal, credit card.. Net vandaag mn portemonee vergeten natuurlijk xD
Hopen dat de ideal link werkt - ook dan pasje nodig natuurlijk |:( . Waarom geen paypal?! Heb mn OPO wel met Paypal betaald afaik

[ Voor 10% gewijzigd door vpm op 22-05-2018 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Worden er ook nog e-mailbevestigingen uitgestuurd van OP zelf? Mijn order staat al een tijdje op paid, maar ik krijg geen orderbevestiging van OP zelf aan ...

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:36
Driftkikkertje schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:52:
[...]

Ja ik, al met support gechat... Kunnen ze achteraf neit toevoegen en bij nieuwe order kan ik hem ook niet toeveogen. Op mijn verzoek hebben ze het ticket geëscaleerd. Ik zal mijn ervaring wel blijven delen. Anderen toevallig ook nog??
Same, ik ga hem dan ook aanmelden dat het niet werkt. Fijn dat ze dit niet aan kunnen passen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Niet online
vpm schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:53:
Zit ik eindelijk in de payment portal, credit card.. Net vandaag mn portemonee vergeten natuurlijk xD
Hopen dat de ideal link werkt. Waarom geen paypal?! Heb mn OPO wel met Paypal betaald afaik
Paypal zat eerder vanochtend wel tussen de opties maar hebben er blijkbaar uitgehaald. Werkte bij mij overigens ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlark
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:21
Catscratch schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:55:
Worden er ook nog e-mailbevestigingen uitgestuurd van OP zelf? Mijn order staat al een tijdje op paid, maar ik krijg geen orderbevestiging van OP zelf aan ...
Het kan even duren.. Ik heb hem uiteindelijk gekregen. Van te voren had ik vast de factuur opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-09 15:40
Catscratch schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:55:
Kan een hele tijd duren, ik krijg 2 minuten terug pas een mailtje, de betaling heeft plaatsgevonden om 10:42.

Krijg nu net ook een nieuwe status op website: Shipment is processing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
  • Laatst online: 20-08 21:59
Zenety schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:55:
[...]

Same, ik ga hem dan ook aanmelden dat het niet werkt. Fijn dat ze dit niet aan kunnen passen...
Tsja, die man kwam met de oplossing nieuwe order te plaatsen maar ja kon hem alsnog niet toevoegen. Recht op de man aan gevraagd hoe ik hem dan alsnog kan verzilveren.. toen toch maar geëscaleerd hahahaha :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P0WeRZz
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:39
Driftkikkertje schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:57:
[...]

Tsja, die man kwam met de oplossing nieuwe order te plaatsen maar ja kon hem alsnog niet toevoegen. Recht op de man aan gevraagd hoe ik hem dan alsnog kan verzilveren.. toen toch maar geëscaleerd hahahaha :9
Wel jammer. Mag absoluut niet klagen met gratis oortjes, maar had wel gehoopt dat ik hem dan bij de eerste batch kon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoonRaven
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:53:
[...]

Same man. Probeer een andere browser, tipte iemand net op dit forum.
Ik heb helaas al 3 browsers open, geen resultaat. De verzenddatum loopt steeds meer op helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Nu online
MoonRaven schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 12:01:
[...]

Ik heb helaas al 3 browsers open, geen resultaat. De verzenddatum loopt steeds meer op helaas.
bestel bij een andere webshop ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Niet online
Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt voordat de ingevulde studentenvoucher weer beschikbaar is bij orders die automatisch geannuleerd zijn? Misschien ervaringen van eerdere bestellingen?

Accessoiresvoucher kun je ook gebruiken maar is iets van 10 euro minder korting helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:32
Als de tijd is afgelopen bij je order, kan je deze dan niet meer betqken/krijgen? Heb er nu eentje instaan maar payment geeft nog steeds een error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Niet online
ninc schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 12:16:
Als de tijd is afgelopen bij je order, kan je deze dan niet meer betqken/krijgen? Heb er nu eentje instaan maar payment geeft nog steeds een error.
Mijn oude verlopen order met studentvoucher staat op 0:00, ik denk dat je moet wachten tot die volledig geannuleerd is voordat de studentvoucher eventueel weer beschikbaar is. Alleen geen idee of dat een paar uur is of een paar dagen -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Twist schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 12:19:
[...]

Mijn oude verlopen order met studentvoucher staat op 0:00, ik denk dat je moet wachten tot die volledig geannuleerd is voordat de studentvoucher eventueel weer beschikbaar is. Alleen geen idee of dat een paar uur is of een paar dagen -O-
Heb geen voucher gebruikt, maar staat idd op 0.
Error with your payment. Service busy

Huh, en nu is alleen PayPal betalen mogelijk?

[ Voor 5% gewijzigd door ninc op 22-05-2018 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Niet online
ninc schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 12:21:
[...]

Heb geen voucher gebruikt, maar staat idd op 0.
Error with your payment. Service busy
Ik was met de oude order bij de Paypal website blijven hangen waarna ik een error kreeg. Net weer eens (voor de 10e keer O-) ) die order aangeklikt bij betalen en nu kon ik opeens bij Paypal wel door *O* Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk doorheen. 128 midnight black+fast charge bundle. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Heb net mijn bevestiging binnen van OnePlus zelf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels-cil
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08 15:59
Tijd stond bij mij al tijdje op 0, maar net toch nog een keer proberen en spontaan kwam de paypal betaalpagina ervoor. Betaling nu succesvol:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagl0r
Eindelijk. Mijn credit card is gecharged dus ik ga er van uit dat ik klaar ben. Wat een struggle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:50
Ongelooflijk..ik probeer nu al meer dan 2 uur te bestellen..nu ligt de payment provider er steeds uit.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Ik krijg alleen maar PayPal te zien als betaaloptie, tijdens bestellen was er alleen de optie hipay of zoiets.

Meer mensen die dit hebben en via creditcard willen betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Nou, ineens stond mijn bestelling van origine die vastliep bij betalen bij orders, met pending payment. Op nu betalen gedrukt en was er in één keer doorheen, inclusief de voucher die ik destijds had ingevoerd :) Alsnog de OP6 midnight black + screen protector onderweg hierheen. En ook geschat verzendmoment staat nog steeds 23 mei. Blijkbaar wordt er wel wat vastgehouden dan :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm net 10 minuutjes geleden besteld maar op mn bestel pagina staat nogsteeds dat ik moet betalen met zo'n tijdslot erbij... Is/was dit bij jullie ook het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagl0r
Heb nu met het grootste gemak de Prime bundle weten te bestellen. Kreeg nu idd alleen maar PayPal als optie. Ging dat even makkelijk. Wel genaaid met de verzendkosten. :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagl0r
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 12:32:
Hmm net 10 minuutjes geleden besteld maar op mn bestel pagina staat nogsteeds dat ik moet betalen met zo'n tijdslot erbij... Is/was dit bij jullie ook het geval?
Mijn CC betaling is volgens de order pagina ook nog Pending, met een "Nu betalen" knop eronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 18:48
Ik heb om precies 10.00uur de OnePlus6 besteld maar kreeg de betaling pas na 3 kwartier en 10x op bestelling plaatsenknop drukken voor elkaar.
Nu staan er bij mijn order nog een onbetaalde bestelling maar die gaat vanzelf weg neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StewieDog
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 12:32:
Heb ook al tijdje terug besteld, staat ook nog steeds dat ik moet betalen. Maar als je er op klikt stuurt die je of naar pagina dat je betaald hebt of hij stuurt je terug naar orders met een pop up dat je betaald hebt (althans bij is dat zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julianvc1
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-04 14:54
Net eindelijk kunnen betalen.
Ik had nog 6 andere onafgeronde bestellingen open staan.
De rest van de orders geannuleerd. Hopelijk kunnen er weer wat meer telefoons geleverd worden als iedereen even hun bestelpagina controleert, en de dubbele bestellingen verwijdert. 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StewieDog schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 12:41:
[...]

Heb ook al tijdje terug besteld, staat ook nog steeds dat ik moet betalen. Maar als je er op klikt stuurt die je of naar pagina dat je betaald hebt of hij stuurt je terug naar orders met een pop up dat je betaald hebt (althans bij is dat zo)
Ohh kee! Ik kreeg idd al de melding 'order paid' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Jullie vergeten een paar dingen:
  • Het probleem ligt bij HiPay (HiPay schijnt down te zijn)
  • OnePlus (eigenlijk HiPay) moet honderdduizenden betalingen verwerken tegelijkertijd. Dat hoeft Samsung niet te doen bijvoorbeeld want webshops.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoonRaven
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 12:50:
  • OnePlus (eigenlijk HiPay) moet honderdduizenden betalingen verwerken tegelijkertijd. Dat hoeft Samsung niet te doen bijvoorbeeld want webshops.
Niet helemaal, toen ze het hadden omgezet naar Paypal, deed de bestelpagina het ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
MoonRaven schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 12:53:
Niet helemaal, toen ze het hadden omgezet naar Paypal, deed de bestelpagina het ook nog niet.
Bron? Laten we ook een beetje empathisch zijn en het vanuit andere perspectieven bekijken in plaats van te schreeuwen.

[ Voor 14% gewijzigd door Anonymoussaurus op 22-05-2018 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Vandaag via belsimpel "OnePlus 6 256GB Midnight Black" besteld, helaas niet op voorraad met verwachte levertijd van 3 weken.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thescorpi0n
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 12:50:
Het probleem lag zeker niet alleen bij HiPay, hun eigen site werkte ook voor geen meter. Pagina's laadde wel, maar winkelwagentjes werden weer geleegd en daarna had je opeens weer 5 telefoons in je winkelwagentje e.d.

En het is inderdaad zwaar verkeer nu, maar aangezien dit hun 8e launch is hadden ze dit wel aan kunnen zien komen.

Maar goed, hij is er bij mij nu ook nog net op tijd door voordat mijn order geannuleerd werd. Wordt wel pas 4 Juni bezorgd, maar dat maakt me niet heel veel uit.

[ Voor 10% gewijzigd door thescorpi0n op 22-05-2018 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:32
Ik heb bij het Shipping adres geen Land staan, hebben jullie dat ook bij de Order email?

Als ik bij de adressen kijk dan staat dit er wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Niet online
mobiel.nl verkoopt ook OnePlus 6 telefoons, maar alleen de Mirror black versie.
Ik kan €50 korting krijgen, maar ik wil geen midnight black en ze gaven aan (voorlopig) niet de midnight black te verkopen :(
What to do 8)7 €50 korting is wel veel namelijk

edit: nvm volgens mij is die actie verlopen, vreemd.

[ Voor 9% gewijzigd door Rutger op 22-05-2018 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
thescorpi0n schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 12:55:
Het probleem lag zeker niet alleen bij HiPay, hun eigen site werkte ook voor geen meter. Pagina's laadde wel, maar winkelwagentjes werden weer geleegd en daarna had je opeens weer 5 telefoons in je winkelwagentje e.d.

En het is inderdaad zwaar verkeer nu, maar aangezien dit hun 8e launch is hadden ze dit wel aan kunnen zien komen.
Dat klopt inderdaad. Ik denk dat dit heel lastig is om te voorkomen. Je moet van goede huizen komen wil je deze load aan kunnen. Ook al gooi je heel veel servers ertegenaan en veel bandbreedte, dan nog wordt het lastig. Ook in verband met third-party betaaldiensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4v1d
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-08 22:49
Net besteld. Heb het een aantal keer moeten proberen en kwam net terug met 4 orders die open stonden om te betalen :D

3 orders geannuleerd, en de order met voucher betaald. Zou 25 mei moeten binnenkomen *O*.

Heb nog een voucher, maar zie dat ik die niet mag posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Samplex schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 12:56:
Ik heb bij het Shipping adres geen Land staan, hebben jullie dat ook bij de Order email?

Als ik bij de adressen kijk dan staat dit er wel..
Bij mij staat er bij postcode null, hopelijk gaat dit goedkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinceXEvil
Heb via de chat en telefoon OnePlus gevraagd of ik de OnePlus 6 eerst kan bestellen en de voucher voor de Bullets later te gebruiken. Helaas kan dat niet. Ondertussen zei de meneer over de telefoon om het gewoon telkens te proberen, er is bij iemand wel gelukt om de bullets te redeemen.

[ Voor 4% gewijzigd door PrinceXEvil op 22-05-2018 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 17:01
Mijn BelSimpel order is verzonden :D
"We hebben het stokje doorgegeven aan PostNL: je pakketje is onderweg!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:50
Via chat of telefoon kunnen ze NIETS aanpassen..alles moet gelijk goed gaan bij de bestelling want aanpassing achteraf kan je vergeten..ik spreek uit ervaring

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoshky
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 12:35
melk0r schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 13:05:
Via chat of telefoon kunnen ze NIETS aanpassen..alles moet gelijk goed gaan bij de bestelling want aanpassing achteraf kan je vergeten..ik spreek uit ervaring
Dit lijk ik jammer genoeg te moeten bevestigen:
"If that is the case, you can use that voucher for your new order.
because we cannot use that voucher to the order that was placed already."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinceXEvil
Voor de overige mensen met een voucher, krijg je de melding "The promo code is claimed already."?
Dit is namelijk de melding die ik krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoonRaven
PrinceXEvil schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 13:19:
Voor de overige mensen met een voucher, krijg je de melding "The promo code is claimed already."?
Dit is namelijk de melding die ik krijg.
Wellicht staat er een order klaar om te betalen onder https://www.oneplus.com/nl/sales/order/history#/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Vriend van mij heeft net support gecontact. OnePlus gaat je order cancellen en je geld teruggeven want nu kan je alleen nog maar met PayPal betalen. Is nu wel gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagl0r
Grrr. Order status is canceled maar CC was gecharged. Iemand dit al gehad?

Bel nu met ze.

[ Voor 10% gewijzigd door eagl0r op 22-05-2018 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-08 11:17
ou ou O+

May 22, 2018 01:24 pm
Shipment has been sent out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinceXEvil
Er staat inderdaad een order klaar. Maar heb daar ook mijn voucher code niet in kunnen vullen. Zie nu dat hij compleet gecancelled is. Maar nog steeds mijn voucher niet kunnen gebruiken. Hij staat wel tussen mijn vouchers in mijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Nachtaapje schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 13:33:
ou ou O+

Nice, heb je ook al tracking info met een verwachte leverdatum? (Mijne staat nog steeds op shipment is processing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, ben ik opgelicht? ik heb namelijk de oneplus 6 8ram en 256gb opslag met hoesje en screen protector. betaald via Hipay en dan ideal. maar ik heb betaald maar er is niks bevestigd. de order is verlopen maar het geld is wel afgeschreven... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
Robbiedobbie schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 13:35:
[...]

Nice, heb je ook al tracking info met een verwachte leverdatum? (Mijne staat nog steeds op shipment is processing
daar moet ik precies nog even geduld voor hebben

8)7
Tracking does not exist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 13:35:
Jongens, ben ik opgelicht? ik heb namelijk de oneplus 6 8ram en 256gb opslag met hoesje en screen protector. betaald via Hipay en dan ideal. maar ik heb betaald maar er is niks bevestigd. de order is verlopen maar het geld is wel afgeschreven... :(
Als het via oneplus zelf is zou ik niet spreken over oplichting. Ik zou eventjes contact opnemen met de oneplus support, die zullen je verder kunnen helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:30
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 13:35:
Nou nou, 'opgelicht' is wel een beetje voorbarig. Er kunnen dingen fout gaan, transacties die mislukken waardoor een betaling wel binnenkomt terwijl er geen order aan hangt. Dit gebeurt ook (helaas vrij regelmatig) in het bedrijf waar ik werk, waar we tientallen tot honderden orders per dag verwerken.

Ik zou even wachten met conclusies trekken totdat je contact hebt gehad met OnePlus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

sorry, miss is opgelicht een groot woord maar het is veel geld en ik heb helemaal niks bevestigd gekregen dus vroeg me af of dit de normale gang van zaken is aangezien ik niet iets eerder heb besteld daar.ik vind het gewoon meer raar dat die order is gecanceld maar het geld wel over is gemaakt via mollie,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
stin00 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 12:58:
[...]

Bij mij staat er bij postcode null, hopelijk gaat dit goedkomen
Waar staat die null bij postcode? Ik had dit ook in het bestelscherm op de webshop, maar in de mails die ik vervolgens kreeg, staat het wel goed (mails met subject: "OnePlus: New Order #123" en daarna "Your Order No. 123").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 13:40:
sorry, miss is opgelicht een groot woord maar het is veel geld en ik heb helemaal niks bevestigd gekregen dus vroeg me af of dit de normale gang van zaken is aangezien ik niet iets eerder heb besteld daar.ik vind het gewoon meer raar dat die order is gecanceld maar het geld wel over is gemaakt via mollie,
Dat snap ik, het is en blijft kl*te dat dit soort dingen gebeuren. Ik heb zelf ook nog geen ervaring met de klantenservice van OnePlus (zojuist mijn eerste order gedaan), maar ik ga ervan uit dat het goedkomt met je probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:52
Waarom kon ik Voucher van 5% en gratis verzending op prioriteit niet gebruiken :) rare systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe is bij jouw de betaling gegaan? ik heb minimaal 100 keer gerefreshed en kwam toen op die pagina van HiPay, toen dacht ik IDeal is wel makkelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:52
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 13:42:
hoe is bij jouw de betaling gegaan? ik heb minimaal 100 keer gerefreshed en kwam toen op die pagina van HiPay, toen dacht ik IDeal is wel makkelijk...
ik had eerst hipay staan maar kreeg elke keer foutmelding bij afrekenen toen is hipay bijmij weg paypal was zichtbaar en gelukt
alleen niet met mijn Vouchers ik wou Prioriteit verzending en 5% gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4v1d
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-08 22:49
Nachtaapje schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 13:33:
ou ou O+

Hoe laat besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
May 22, 2018 11:46 am
Order is processing.
Geschat verzendmoment: May 23, 2018 Geschatte bezorgmoment: May 25, 2018
May 22, 2018 11:41 am
Shipment is processing.
May 22, 2018 10:42 am
Payment is Pending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-05 00:05
Robbiedobbie schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 13:36:
[...]

Als het via oneplus zelf is zou ik niet spreken over oplichting. Ik zou eventjes contact opnemen met de oneplus support, die zullen je verder kunnen helpen ;)
ik heb exact hetzelfde. Komt goed, er is gewoon iets fout gegaan in het proces
Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste

Let op:
Het delen of vragen om referral codes is niet toegestaan.