If you want to be the best, you need to work with the best :)
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Klopt helemaal. 's Nachts laad ik hem zonder dash charge op aangezien ik het dan niet nodig heb, zal ongetwijfeld beter voor de accu zijnMaardiweb schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 09:50:
Even een check: De meegeleverde lader is geschikt voor dash charge, maar elke andere lader kan ik gebruiken voor 'gewoon' laden, toch? Dus als ik de huidige micro usb lader bij mn bed een andere kabel geef kan ik die gewoon 's nachts gebruiken. Dash charger in de tas of op het aanrecht voor spoed opladen lijkt me zo.
Dan dus alleen nog een bups aan usb-C kabels ergens vandaan toveren om met mn huidige arsenaal aan adapters te kunnen laden.
Ik heb zelf een paar micro-usb to usb-c adapters gehaald om oude kabels te kunnen hergebruiken. Werkt opzich wel redelijk, maar native usb-c kabels zijn wel prettiger in gebruiken.
Status: Op voorraad en alvast voor je gereserveerd.
Ik had de toestel besteld toen de levergarantie er nog stond.
Kon zowel 20 euro Referral code als gratis priority shipping kiezen
Betaling verwerkt!
We zullen je bestelling verzenden vóór May 23, 2018.
[ Voor 30% gewijzigd door stin00 op 22-05-2018 10:06 ]
No(ob) one lives forever
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Around here, something radiates. (Counting Crows)
ja hier ook. en nu kom ik niet eens meer in de kassaVoronwë schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:06:
Hier liep hij vast na het betalen...
Dit komt hier in beeld lolOops, the spaceship just got lost! We are trying to get it back to earth
I can tell by your lack of interest that I was kidding.
Insert vies grapje hier
Zal uiteindelijk wel goed komen...
Same here, multiple timesRobbiedobbie schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:08:
Bij mij is nu winkelwagen leeg gegooid, lekker dan
Ik heb hetzelfde, betaling verwerkt met bevestiging vanuit PayPal. Maar staat idd nog niet bij besteloverzicht.thetrueman2 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:07:
Mijn bestelling is er wel doorheen gekomen (gelijk om 10:00, met studentenvoucher). Ook email ontvangen met een bevestiging, staat nog niet in mijn besteloverzicht. (128GB/Midnight Black)
No(ob) one lives forever
Link of iets?john milton schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:09:
ik heb gelijk een nieuwe voucher van YT gehaald, staat er nu weer in bij mijn account, maar ik krijg foon niet meer in winkelwagentje
The total purchase quantity of OnePlus Devices limited to 4 per order, sorry!
Bij mij lukt 1 bestelling plaatsen al niet, laat staan 4
Klaar voor de steroorlogen?
Back-end draait dus nog!
[ Voor 27% gewijzigd door Voronwë op 22-05-2018 10:11 ]
Hier ook, nu nog een melding onder 'Mijn bestellingen' om het compleet te makenVoronwë schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:11:
Gelukkig, bevestigingsmail binnen!
Mail kan dus inderdaad langer dan 5min duren, of in dit geval zelfs 10min
Insert vies grapje hier
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Hier ook..rwbk schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:13:
Maar mijn student voucher is ineens gebruikt....
Weddings are basically funerals with cake.
Bij mij, ik heb mijn winkelmandje gevuld, wilde uitchecken met de voucher, een foutmelding en nu is de voucher verdwenen...rwbk schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:13:
Maar mijn student voucher is ineens gebruikt....
Ik ga er nu stiekem van uit dat de bestelling door kwam maar de payment nog niet...
No(ob) one lives forever
Weer bij het betalen stuk..
Seller information
Reflection Investment B.V.
http://www.oneplus.com
support@oneplus.com
[ Voor 25% gewijzigd door Samplex op 22-05-2018 10:15 ]
Hopen dat het nog gaat lukken maar ben er bang voor...
Dat kon gebeuren zeiden ze. Vertraging vermoedelijkSamplex schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:15:
Paypal heeft het geld al afgeschreven, 22 x Your Order No. E211805223xxxx email gehad maar nog geen bestelling in de OnePlus Order page.
No(ob) one lives forever
Ah jij hebt de hele voorraad geplunderd dusSamplex schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:15:
Paypal heeft het geld al afgeschreven, 22 x Your Order No. E211805223xxxx email gehad maar nog geen bestelling in de OnePlus Order page.
Nee je kan via Hipay alle betaalopties kiezen (Ideal, credit card, paypal etc.)Possible schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:15:
Hipay = Paypal ?
Heb precies hetzelfde.kamustra schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:14:
[...]
Bij mij, ik heb mijn winkelmandje gevuld, wilde uitchecken met de voucher, een foutmelding en nu is de voucher verdwenen...
Ik ga er nu stiekem van uit dat de bestelling door kwam maar de payment nog niet...
Nu staat de voucher van student program in used vouchers..
Dit gaat niet snel opgelost worden schat ik zo.
Wel zin in!
In de FAQ staat dit:orDian schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:16:
[...]
Heb precies hetzelfde.
Nu staat de voucher van student program in used vouchers..
Dit gaat niet snel opgelost worden schat ik zo.
Dus hopelijk komt ie zo meteen zichtbaar bij orders met een betaalknopje?How long do I have for payment?
After placing an order, you will have 1 hour to complete the payment. OnePlus will also send out reminders. Orders will be canceled automatically if the payment is not completed within 1 hour. Don't worry if you miss the 1-hour window! Simply re-purchase the items when you’re ready! We are open to everyone, every minute!
Customer ServiceThanks for contacting OnePlus Customer Support, please wait a moment while our agents attend to you.
Plaats in de wachtrij: 99
Lol, dacht ook even een vraag te stellen over de student discount..
Ik probeer het gewoon opnieuw zo, als ik dat ding tenminste in mijn winkelmandje krijg zo terwijl ik in de trein zit. :-s
No(ob) one lives forever
Haha ik ben nu 6e, begon op 38Robinvdh5 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:18:
Chatsessie gestart
Customer ServiceThanks for contacting OnePlus Customer Support, please wait a moment while our agents attend to you.
Plaats in de wachtrij: 99
Lol, dacht ook even een vraag te stellen over de student discount..
Bij het bevestigen van mijn winkelwagen ie. het adres invullen etc, kwam de server error.
Bestelling is dus nooit verwerkt en student voucher wel gebruikt.
Naar alle waarschijnlijkheid werkt die pagina op moment ook gewoon niet lekker hahaorDian schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:20:
@kamustra Er staat geen bestelling bij account -> orders, dus dat ook niet op.
Bij het bevestigen van mijn winkelwagen ie. het adres invullen etc, kwam de server error.
Bestelling is dus nooit verwerkt en student voucher wel gebruikt.
Verdomme!!!!
Wat slordig, je zou toch zeggen dat je dit na zoveel releases toch keer in orde moet hebben. Misschien toch maar een Samsung aanschaffen.
Maar nu blijft ie hangen op "bestelling plaatsen", daar krijg ik nu al 3 keer een error 500 en kan ik weer opnieuw beginnen. Schiet echt niet op zo
"We do receive high volume of orders as of the moment and we truly appreciate your continued patience and understanding with us. "
"Please allow 2-3 hours to update that on your account. You will receive a confirmation letter from Oneplus once your payment is confirmed. "
Ehm... maar ik heb nog niet eens besteld
Verdomme nu is de midnight black 128gb out of stock.
[ Voor 7% gewijzigd door JanAd op 22-05-2018 11:25 ]
Staat hij ook al op de Oneplus site onder orders?seezu schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:23:
En nu komt ook gelukkig een orderbevestiging van OnePlus zelf via de mail binnen, ik had tot nu toe alleen een PayPal bevestiging.
Het lijkt erop dat de rust aan het terugkeren is
Heb precies hetzelfde...Driftkikkertje schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:24:
Midnight black 128 uitvekrocht lol... Ik had een free bullets wireless voucher vanuit de launch in londen, maar hij doet het niet....

Hier baal ik van, gewoon 10x eruit geflikkerd en nu is ie uitverkocht
Afwachten maar tot 'ie weer binnen is. Liep bij mij elke keer vast bij betalen, Error500.
Jammer dit.
[ Voor 18% gewijzigd door Rossi op 22-05-2018 10:28 ]
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
TOp gelukt! Heb net betaald. En de 128gb versie besteld:) met alle kortingenRobinvdh5 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:26:
Tip, kijk nu even bij 'Orders' als je stukgelopen bent bij de betaling. Die van mij is zojuist onder orders verschenen en ik kan nu ook betalen.
Betaling verwerkt!
We zullen je bestelling verzenden vóór May 23, 2018.
Het kan tot 5 minuten duren voordat de status van je bestelling is bijgewerkt.
Helaas. Ik kwam tot aan de "nu bestellen" knop. Daarna de eeuwige error en nu zelfs error 500. Meanwhile is mijn voucher gebruikt. Hopelijk kan ik desondanks die order afmaken.Robinvdh5 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:26:
Tip, kijk nu even bij 'Orders' als je stukgelopen bent bij de betaling. Die van mij is zojuist onder orders verschenen en ik kan nu ook betalen.
Bij mij staat er niets bij order namelijk. De eerste keer toen je orderdeorDian schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:26:
Heb jij het winkelmandje wel kunnen afronden en werd je doorgestuurd naar HiPay? Met andere woorden heb jij een concrete betalingsprovider(PayPal, Visa, etc) kunnen selecteren?
[ Voor 4% gewijzigd door orDian op 22-05-2018 10:28 ]
Kon ook geen accesoires korting regelen via Ref, maar nam dat maar voor lief.
Helaas pindakaas...
Ik geloof deze link: https://www.oneplus.com/nl/sales/order/history#/
idem hier...diefightdie schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:28:
Ja hoor... vanaf 10u een OP6 256gb midnight in winkelwagen gehad. 100x op order betalen geduwd, maar nooit naar de betaalterminal gestuurd.....
Kon ook geen accesoires korting regelen via Ref, maar nam dat maar voor lief.
Helaas pindakaas...
Die van mij stond ineens weer bij orders. had 36 minuten om hem te betalen. En dat is net gelukt.orDian schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:28:
@Robinvdh5 @rwbk
[...]
Bij mij staat er niets bij order namelijk. De eerste keer toen je orderde
Helaas geen geluk hier.stin00 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:29:
Check onder je account even bij 'Orders', mogelijk staat je bestelling daar te wachten op betaling (1 uur geldig)
Ik geloof deze link: https://www.oneplus.com/nl/sales/order/history#/
Klopt, ik werdt van HiPay doorgestuurd naar mijn PayPal waar ik kon betalen, dit gedaan.orDian schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:26:
@seezu Heb jij het winkelmandje wel kunnen afronden en werd je doorgestuurd naar HiPay? Met andere woorden heb jij een concrete betalingsprovider(PayPal, Visa, etc) kunnen selecteren?
Toen alleen een bevestigingsmail van PayPal zelf dat betaling geautoriseerd is met een ordernr: E211805223106XXXXX
16 minuten later een bevestingingsmail van OnePlus zelf, met dezelfde ordernr: E211805223106XXXXX
Alleen bij mijn account staat die er bij Orders, er nog niet bij.
Het delen of vragen om referral codes is niet toegestaan.