Die begrijp ik even niet. Het toestel ondersteunt VoLTE maar Tele2 wil dat niet activeren binnen hun netwerk? Hoe moet ik dit zien?polopolo150 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 22:19:
Jammer dat je niet bij Belsimpel een Tele2 abonnement kan nemen. Het blijkt dat ze toestellen zonder VoLTE niet subsideren. Begrijpelijk maar als nog.
Een toestel toegang geven tot het VoLTE-netwerk heeft nogal wat voeten in de aarde volgens mij, qua testing, kostenplaatje enzovoort. Dat willen ze in deze case niet en kan dan ook niet worden aangeboden door partijen.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
VoLTE is geen 'echte' standaard, jammer genoeg. Vrijwel ieder toestel uit de laatste 2 jaar support VoLTE, toch werkt het maar op een relatief beperkt aantal toestellen op providers wereldwijd. De focus ligt op certificering in de US, maar de Europese providers worden heel vaak overgeslagen.Pierre_nr1 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 00:23:
[...]
Die begrijp ik even niet. Het toestel ondersteunt VoLTE maar Tele2 wil dat niet activeren binnen hun netwerk? Hoe moet ik dit zien?
Voor VoLTE support is vrijwel altijd een aanpassing in de toestelsoftware van de fabrikant nodig, en een aanpassing in netwerksoftware. En een zooi consultants die dat in goede banen kan leiden.
Makkelijk voor een Samsung (met een grote afzetmarkt, grote marges), moeilijk voor een (relatief) kleine Chinese speler, al helemaal in een klein land als Nederland op ook nog eens het kleinste netwerk (qua gebruikers).
Al is voor mij als Tele2-gebruiker VoLTE nu wel een beetje wat de koop van een OP6 tegenhoud eigenlijk. Jammer genoeg durft de Twitter-helpdesk er nog niks over te zeggen... duimen dus
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik heb hem (64/6) ondertussen besteld bij Belsimpel:stin00 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 13:54:
[...]
Ik gebruik sinds de release ook de Oneplus 3, volgende maand zit ik geloof ik alweer op 2 jaar. Extreem snel/goed toestel voor de prijs, zeer blij mee. 64GB opslag maak ik niet eens voor de helft vol. Wat apps, foto's en offline Spotify muziek en that's it.
Toch zit ik op het punt dat ik graag weer een nieuw toestel wil proberen, vooral voor een betere camera. Daarnaast is m'n verder perfecte Oneplus 3 nu ook nog aardig goed te verkopen. Wat me tegenhoudt is dat ik op veel punten niet echt vooruitgang boek: vrijwel dezelfde resolutie, zelfde manier van opladen, niet écht waterdicht, vergelijkbare batterij, glazen achterkant, vingerafdrukscanner verhuist naar de achterkant etc.
De kans blijft echter aanwezig dat ik volgende week de 6 bestelIk wacht nog even de uitgebreide reviews af.
1) Nederlandse garantie, dus bij een slecht werkende accu na 1,5 jaar: kostenloze reparatie.
2) 64/6 is daar maar 500 euro: https://nl.pepper.com/aanbiedingen/oneplus-6-belsimpel-67906 Daarbij heeft de 64/6 na 2 jaar minder waarde verloren dan de 128/8 versie.
3) 3 maanden gratis "diefstal, etc verzekering"
True, maar had stiekem gehoopt dat je al wat meer wist op basis van die foto's op het OP scherm.CLB schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 00:37:
[...]
Totaal geen oordeel, echt nog geen enkel resultaat bekeken dan op een ander scherm dan van de OP6 zelf.
En aangezien Tweakers zegt maandag een review te publiceren, zal het embargoreview er wel af gaan voor de pers, wat betekent dat er een huge-ass amount aan shots, comparisons en dergelijke online zal verschijnen
Want jij ziet VoLTE echt als de USP om te Tele2'en en dus een go, no-go'er?Richh schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 00:43:
Als Tele2-gebruiker is VoLTE nu wel een beetje wat de koop van een OP6 tegenhoud eigenlijk.
Is niet offensief bedoelt hoor, ken de voordelen, maar ben gewoon benieuwd!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Net gekeken op de Oneplus webshop zelf maar blijkbaar is de mat black versie dus niet beschikbaar in de laagste prijsconfig ( 519 Eur ) ? ik zie daar enkel de mirror black staan, Midnight black ( de mat versie ) begint pas vanaf 8gb ram en 128gb opslag voor 569 euro...
Jammer, voelt weer als een paywall voor de kleur die ik wil, 6gb en 64gb opslag is plenty voor mij en voor de 8gb + 128gb opslag wil ik niet 50 euro extra betalen enkel voor die kleur.
Jammer, voelt weer als een paywall voor de kleur die ik wil, 6gb en 64gb opslag is plenty voor mij en voor de 8gb + 128gb opslag wil ik niet 50 euro extra betalen enkel voor die kleur.
Zodra je gewend bent aan de voordelen van VoLTE, wil je eigenlijk nooit meer terug.CLB schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 01:00:
[...]
Want jij ziet VoLTE echt als de USP om te Tele2'en en dus een go, no-go'er?
Ik maak zelf regelmatig telefoon gesprekken waarbij ik internet nodig heb of wil gebruiken. Op 3G heb ik best vaak dat ik geen internet kan gebruiken, op 4G wel.
Dat de oneplus 6 waarschijnlijk geen VoLTE krijgt bij Tele2 is voor mij ook iets wat me tegenhoud. Het maakt het voor mij geen insta-buy maar iets waar ik graag over wil nadenken.
De USP van Tele2 is het unlimited abo, zeker nog voor de oude prijsCLB schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 01:00:
[...]
Want jij ziet VoLTE echt als de USP om te Tele2'en en dus een go, no-go'er?
Maar: Tele2 zuigt best wel zonder VoLTE. Ik lock mijn toestel namelijk altijd op 4G, omdat telefoons soms de neiging hebben om random naar T-Mobile 3G netwerk over te schakelen tijdens roamen. Nou heeft naar mijn ervaring ieder netwerk daar last van, maar Tele2-gebruikers worden op T-Mobile 3G nog extra traag afgeknepen waardoor het nog slechter is. Daarnaast is locken op 4G (iig icm Tele2) ook beter voor je accuduur.
Maar als je je toestel op 4G lockt, en je hebt geen VoLTE, dan ben je dus telefonisch onbereikbaar. En jammer genoeg gebruik ik m'n telefoon ook daarvoor
Nu kan zakelijk dualsim een oplossing daarvoor zijn... maar eigenlijk zit het iets dieper natuurlijk. Ik kom van een S8+ en dan zijn er gewoon een aantal vlakken waar de 'upgrade' een achteruitgang is (schermreso, geen camerabump, waterdicht, QI, VoLTE). Kleine dingetjes, maar samen kunnen ze wel het verschil maken.
[ Voor 8% gewijzigd door Richh op 18-05-2018 01:23 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Het betreft de 128Gb Midnight BlackCLB schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 16:32:
[...]
Even checken wat er in je orderstatus staat op hun site? Welk model betrof het?
Daar staat tot nog toe continue 'In behandeling'.
Wat is er bekend uit het verleden, is het mogelijk om op de 22e via OP een exemplaar (online) te bemachtigen, of is dit zeer onwaarschijnlijk? En daarbij, zou deze dan alsnog sneller geleverd worden dan via BelSimpel?
Reden hiervoor is dat ik eigenlijk uiterlijk 8 juni de telefoon zou moeten hebben wegens afwezigheid daarna.
[ Voor 3% gewijzigd door Fietstasss op 18-05-2018 09:14 ]
Ik ben vandaag in een Belsimpel winkel gaan vragen of er winkelvoorraad zal zijn. Hier kreeg ik een positieve reactie op maar wel met de kanttekening dat alleen de 64GB mirror Black versie verkrijgbaar is de 22e. De zending met andere modellen is schijnbaar vertraagd, daarom staat de levertijd op de online store ook zo snel op 3 weken voor de Midnight Black.
Ik ga zaterdag misschien nog even langs om te checken want helemaal zeker wisten ze nog niet wat er binnen gaat komen.
Ik ga zaterdag misschien nog even langs om te checken want helemaal zeker wisten ze nog niet wat er binnen gaat komen.
Anoniem: 923239
[quote]Frozen schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 00:43:
[...]
Ik heb hem (64/6) ondertussen besteld bij Belsimpel:
1) Nederlandse garantie, dus bij een slecht werkende accu na 1,5 jaar: kostenloze reparatie.
1) Is dit bij Oneplus zelf niet het geval?
2) 3 maanden gratis verzekering? Is dat iets van belsimpel?
[...]
Ik heb hem (64/6) ondertussen besteld bij Belsimpel:
1) Is dit bij Oneplus zelf niet het geval?
2) 3 maanden gratis verzekering? Is dat iets van belsimpel?
Voor de mensen die een accessoire meebestellen met de OnePlus 6 op Belsimpel: ik heb net nagevraagd maar als de accessoire nog niet beschikbaar is op 22 mei wordt de telefoon gewoon verstuurd (mits dat uiteraard al beloofd was), en de accessoire dan later zodra deze op voorraad is:
"Goedemorgen Gerjan,
We zullen de OnePlus inderdaad direct versturen, eventueel gekozen accessoires die niet voorradig zijn worden later nageleverd.
Groeten Belsimpel"
De 22e is de 64GB Mirror Black als showmodel te zien in de winkels ja, lees ik hier.SgtCaffran schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 08:42:
Ik ga zaterdag misschien nog even langs om te checken want...
De 128GB'ers (Mirror / Midnight) staan op hun website niet meer als 'gegarandeerd 23 mei in huis', wat
voorheen wel zo was. Bij de 64GB'er wel, dus die zul je 22 mei waarschijnlijk ook direct mee kunnen krijgen

Yes fijn, ook te vinden in hun FAQ:Gerjannn schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 09:59:
Voor de mensen die een accessoire meebestellen met de OnePlus 6 op Belsimpel: ik heb net nagevraagd maar als de accessoire nog niet beschikbaar is op 22 mei wordt de telefoon gewoon verstuurd (mits dat uiteraard al beloofd was), en de accessoire dan later zodra deze op voorraad is:
Wat als ik bij de OnePlus 6 een accessoire bestel dat niet op voorraad is?
Heb je een OnePlus 6 besteld met een accessoire, en heeft de accessoire een langere levertijd dan het toestel? Dan leveren we je bestelling in delen, zodat je niet op je nieuwe telefoon hoeft te wachten!
[ Voor 42% gewijzigd door CLB op 18-05-2018 10:14 ]
Voor de duidelijkheid, er is dus wel een aparte voorraad voor de fysieke winkels waar je de telefoon ook direct kan kopen maar de zending voor de 128/256GB modellen is schijnbaar vertraagd of misschien is er veel te weinig binnen gekomen. In principe was het de bedoeling dat de midnight black variant ook de 22e in de winkel te koop zou zijn...CLB schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 10:06:
[...]
De 22e is de 64GB Mirror Black als showmodel te zien in de winkels ja, lees ik hier.
De 128GB'ers (Mirror / Midnight) staan op hun website niet meer als 'gegarandeerd 23 mei in huis', wat
voorheen wel zo was. Bij de 64GB'er wel, dus die zul je 22 mei waarschijnlijk ook direct mee kunnen krijgen
256GB is niet vertraagd, die zou al later verkocht gaan worden, dat heeft Carl Pei oa genoemd op event 
De eerste lading van 128GB Midnight Black's van Belsimpel is gewoonweg snel uitverkocht, dus van dat model kunnen ze niks meer naar de winkels afsturen, want alle weborders moeten uitgeleverd worden vanaf 23 mei.
De eerste lading van 128GB Midnight Black's van Belsimpel is gewoonweg snel uitverkocht, dus van dat model kunnen ze niks meer naar de winkels afsturen, want alle weborders moeten uitgeleverd worden vanaf 23 mei.
Heb de mirror black in preorder staan bij Belsimpel alleen twijfel of ik 'm om wil zetten naar een midnight black. Simpel omdat ik 'm mooier vind. Alleen de 3 weken levertijd zijn mij net iets te. Ik gooi er toch een dbrand skin omheen, is de OP voor de rest identiek? (Geen glimmende randjes oid)
Is wel slechte management dan van BelSimpel, ik bedoel je zou een x aantal toestellen per winkel kunnen reserveren en op basis hiervan 'online' de levertijd limiteren op de toestellen die overblijven voor weborders..CLB schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 10:30:
256GB is niet vertraagd, die zou al later verkocht gaan worden, dat heeft Carl Pei oa genoemd op event
Dat is ook hoe de medewerker van Belsimpel het aan mij beschreef, dat de winkels apart voorraad zouden krijgen los van de online orders. Maar de 128GB midnight black die iedereen volgens mij wil zit daar de 22e waarschijnlijk nog niet tussen.beyazz06 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:02:
[...]
Is wel slechte management dan van BelSimpel, ik bedoel je zou een x aantal toestellen per winkel kunnen reserveren en op basis hiervan 'online' de levertijd limiteren op de toestellen die overblijven voor weborders..
Ik kreeg zojuist een mail m.b.t. winacties van de OP6 d.m.v. tickets. Elke dag 3 tickets. Echter als ik de 'speel mee' knop in druk staat er dat ik geen tickets heb. Herkenbaar?
Ben je wel ingelogd met je account op oneplus.com?drxevdb schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:21:
Ik kreeg zojuist een mail m.b.t. winacties van de OP6 d.m.v. tickets. Elke dag 3 tickets. Echter als ik de 'speel mee' knop in druk staat er dat ik geen tickets heb. Herkenbaar?
is everything cool?
ik heb het zelfde in ben ingelogd maar de knop is gewoon greyed outdrxevdb schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:21:
Omdat die van gisteren nog niet afgelopen is.drxevdb schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:21:
Drawing ends at May 18, UTC 12AM. Winners will also be announced at this time.
12 uur vanmiddag.
[ Voor 13% gewijzigd door rwbk op 18-05-2018 11:24 ]
Dat was in eerste geval inderdaad niet zo, alleen kan ik ook niets ingelogd doen.FREAKJAM schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:22:
[...]
Ben je wel ingelogd met je account op oneplus.com?
Meer voor het ervaringentopic, maar toch:Reeker schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 10:58:
Ik gooi er toch een dbrand skin omheen, is de OP voor de rest identiek? (Geen glimmende randjes oid)
Ze zullen de onlineverkoop wel hebben bekeken die vanaf 16 mei live ging, voordat ze bepaalde types toestellen gaan alloceren voor fysieke winkelsbeyazz06 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:02:
Is wel slechte management dan...
Dan liggen er straks fysieke toestellen in winkels die niet verkocht worden daar, terwijl dat online wel zou gebeuren. Dinsdag kun je gewoon een OnePlus 6 bekijken zoals ze stellen en het toestel direct meekrijgen zoals ze hebben genoemd. Dat 'jouw gewilde variant' er misschien niet bij zit, dat is uiteraard jammer if so.
Zie het nu inderdaad. Ik ga voor de volgende ronde, wel fijn dat ik de mail 'nu pas' krijgrwbk schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:23:
[...]
Omdat die van gisteren nog niet afgelopen is.
Drawing ends at May 18, UTC 12AM. Winners will also be announced at this time.
12 uur vanmiddag.
op hoop van zegen, kopen gaat me net wat te ver
Heb ik ook last van. Bij mij werkt het pas als ik de pagina refresh.drxevdb schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:23:
[...]
Dat was in eerste geval inderdaad niet zo, alleen kan ik ook niets ingelogd doen.
Edit: oh jouw issue is kennelijk anders dan de mijne
[ Voor 9% gewijzigd door stin00 op 18-05-2018 11:39 ]
Nja, ik zit meer met de levertijd dan met de ervaring te stoeien. Zoals jij zegt is er dus vrij weinig kans dat ik 'm bijvoorbeeld in de winkel verander en 'm direct mee krijg, toch?
In de winkel ga je (helaas) geen 128GB Midnight'er meekrijgen nee
Ik twijfel om welke versie en welke kleur ik zou kiezen, ik draag sowieso altijd een hoesje om mijn gsm te beschermen, maar toch weet ik niet welke kleur te kiezen, het matzwart lijkt wel nice maar dat is de mirror ook wel , dilemma's haha
M.i. probeer je hier eea recht te praten wat gewoon niet klopt.CLB schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:24:
[...]
[...]
Ze zullen de onlineverkoop wel hebben bekeken die vanaf 16 mei live ging, voordat ze bepaalde types toestellen gaan alloceren voor fysieke winkelsTevens is het een e-tailer met focus op onlineverkoop.
Dan liggen er straks fysieke toestellen in winkels die niet verkocht worden daar, terwijl dat online wel zou gebeuren. Dinsdag kun je gewoon een OnePlus 6 bekijken zoals ze stellen en het toestel direct meekrijgen zoals ze hebben genoemd. Dat 'jouw gewilde variant' er misschien niet bij zit, dat is uiteraard jammer if so.
1) Indien je een e-tailer bent, ben je een e-tailer en maak je geen reklame met je 'aanwezige' fysieke winkels.
2) Je weet dondersgoed dat er geen toestellen in de winkel blijven zullen liggen. Ik bedoel met een goede 'management' manage je de toestellen alsnog naar de weborders..
Dit laatste voegt weinig toe dus heb ik maar even weg gehaald. Kan vervelend overkomen.
[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 20-05-2018 10:29 ]
Volgens mij kunnen er maar per dag 7000 mensen mee doen als hij staat op 7000/7000 kan je niet meer mee doen voor die dag ook al heb je nog tickets over. daarom elke dag om 12:00 uur even je tickets besteden.drxevdb schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:21:
Yeap precies dit.jokko schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 12:02:
[...]
Volgens mij kunnen er maar per dag 7000 mensen mee doen als hij staat op 7000/7000 kan je niet meer mee doen voor die dag ook al heb je nog tickets over. daarom elke dag om 12:00 uur even je tickets besteden.
Er is een maximum aan aantal deelnemers
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Yes ook dat werd duidelijk. Nu meedingen voor de bundel.Saffie_time schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 12:04:
[...]
Yeap precies dit.
Er is een maximum aan aantal deelnemers
maar wat als je een dag mist, of een betere vraag wat krijg je als je wel alle dagen had mee gedaan ?
Ik mis er helaas al eentje

Van de website:jokko schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 12:08:
maar wat als je een dag mist, of een betere vraag wat krijg je als je wel alle dagen had mee gedaan ?
Collect all 6 cards to receive free priority shipping on a OnePlus 6! (Free shipping coupon will expire by May 31st, UTC 0AM
Nodig drie vrienden uit om een ontbrekende kaart te ontgrendelen...
Collect all 6 cards to receive free priority shipping on a OnePlus 6! (Free shipping coupon will expire by May 31st, UTC 0AMjokko schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 12:08:
Dan zou ik gewoon kijken naar opslag/RAMGondrez schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:51:
Ik twijfel om welke versie en welke kleur ik zou kiezen, ik draag sowieso altijd een hoesje om mijn gsm te beschermen, maar toch weet ik niet welke kleur te kiezen, het matzwart lijkt wel nice maar dat is de mirror ook wel , dilemma's haha
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Iemand die op zoek is naar de antwoorden op vragen die die heeft, wat me geheel logisch lijktbeyazz06 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 12:02:
Maar goed, who am i.
Ben maar even die kaartjes aan het sparen zodat ik gratis priority shipping heb. Met die daily raffle
Hello All,
I could not see much info about the Oneplus pop up store in Utrecht on May 21. I am planning to be in Utrecht on Monday and could you please provide some pointers?
1. The website says the timings are 13:00 tot 21:00. Will it be crowded? How early should I be there?
2. Can I buy the device there?
Apologies if this info is already available in the forum or if I have posted this in the wrong forum.
Dankjewel.
I could not see much info about the Oneplus pop up store in Utrecht on May 21. I am planning to be in Utrecht on Monday and could you please provide some pointers?
1. The website says the timings are 13:00 tot 21:00. Will it be crowded? How early should I be there?
Apologies if this info is already available in the forum or if I have posted this in the wrong forum.
Dankjewel.
@1 Yes, 500 / 1200 based on the Facebook eventkothan schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 12:42:
Hello All,
Dankjewel.
@1 Start at 13:00
@2 Yes
Beside the pop-up you can also try Belsimpel.
Ik ga waarschijnlijk voor de 128gb opslag/8gb ram maar twijfel tussen midnight black of mirror blackAnonymoussaurus schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 12:12:
[...]
Dan zou ik gewoon kijken naar opslag/RAM. De Midnight Black is namelijk niet in 64/6 te verkrijgbaar.
Thank you for the prompt response.TweakerMarco schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 12:45:
[...]
@1 Yes, 500 / 1200 based on the Facebook event
@1 Start at 13:00
@2 Yes
Beside the pop-up you can also try Belsimpel.
W000t mijn nieuwe telefoon topic zie ik, 64GB mirror/mat zwart is de enige versie die beschikbaar zal zijn bij launch de 22ste, de cis gender white (special edition) en mirror/mat zwart 128/256 duurt nog 3 weken. Er is een avengers versie, iemand enig idee of er nog andere versies zijn en/of deze avengers versie buiten CN/India ook te koop zal zijn?
Belsimpel met verlenging (vodafone) is 'mijn' 256GB versie 480 euro, das weer ouderwets goedkoper dan los kopen, het is weer voor het eerst in jaren dat ik een toestel icm. een abo. neem
128mirror black zelfs 5 weken inmiddels bij hollandse nieuwe.
Belsimpel met verlenging (vodafone) is 'mijn' 256GB versie 480 euro, das weer ouderwets goedkoper dan los kopen, het is weer voor het eerst in jaren dat ik een toestel icm. een abo. neem
128mirror black zelfs 5 weken inmiddels bij hollandse nieuwe.
[ Voor 18% gewijzigd door D0gtag op 18-05-2018 13:17 ]
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
@rens-br, blijf je nog een poosje op de OPO of ga je onderhand toch eens over op een nieuwe generatie?
Ik blijf voor nu nog even bij de OPO. De OnePlus 6 is een mooi toestel, maar geeft voor mij nog niet voldoende aanleiding om over te stappen.Ossi schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 13:28:
@rens-br, blijf je nog een poosje op de OPO of ga je onderhand toch eens over op een nieuwe generatie?
Ik zit er sterk aan te denken om voor dit toestel toch maar eens de overstap te nemen. Hoewel ik geen fan ben van de notch. Maar schijnbaar is die uit te schakelen en wie weet, misschien is ie toch wel fijn om te hebben...rens-br schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 13:37:
[...]
offtopic:
Ik blijf voor nu nog even bij de OPO. De OnePlus 6 is een mooi toestel, maar geeft voor mij nog niet voldoende aanleiding om over te stappen.en u?
Heb met een collega afgesproken dat we volgende week even gaan kijken bij de belsimpel winkel in Groningen. Eerst maar eens de reviews bekijken.
Zou fijn zijn als dit toestel niet:
- terug moet naar OnePlus om Netflix in HD te kunnen zien.
- het scherm er verkeerd om in heeft zitten
- het aquarel-effect heeft met foto's
En zeg maar "je" hoor
Dat lijkt mij inderdaad handig, haha. Ik ben sowieso niet van telefoons direct bij launch kopen, dus wellicht dat ik nog van gedachte verander wanneer ik de reviews lees. Maar grote kans dat ik ga wachten op de 6T (en die ook weer ga skippen, mezelf kennendeOssi schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 13:58:
Eerst maar eens de reviews bekijken.
Zou fijn zijn als dit toestel niet:
- terug moet naar OnePlus om Netflix in HD te kunnen zien.
- het scherm er verkeerd om in heeft zitten
- het aquarel-effect heeft met foto's
jeEn zeg maar "je" hoor
offtopic:
Ik heb de posts maar ff naar hier verhuisd, past hier denk ik beter thuis.
Ik heb de posts maar ff naar hier verhuisd, past hier denk ik beter thuis.
[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 18-05-2018 14:02 ]
Haha weet je het zeker D0gtagD0gtag schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 13:14:
W000t mijn nieuwe telefoon topic zie ik
Er bestaat alleen maar een 64GB Mirror Black, geen Midnight, oftewel mat zwart. Op dit moment is alleen die 64GB'er nog beschikbaar voor directe uitlevering op 23 mei ja, maar je kon alle versies bestellen vanaf 16 mei.64GB mirror/mat zwart is de enige versie die beschikbaar zal zijn bij launch de 22ste
Silk White. 256GB is er niet in Mirror Black, alleen mat.De cis gender white (special edition) en mirror/mat zwart 128/256 duurt nog 3 weken.
Zal wel te maken hebben met rechten, grote zakken geld en dergelijke, dus vraag het me af.en/of deze avengers versie buiten CN/India ook te koop zal zijn?
Yes CLB in "[OnePlus 6] Ervaringen & Discussie"Ossi schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 13:58:
Maar schijnbaar is die uit te schakelen en wie weet, misschien is ie toch wel fijn om te hebben...
Ja ik heb hem al besteld, het ging mij voornamelijk om de camera, en die presteert vergelijkbaar met de highend toestellen (~iets minder maar je betaald ook minder
"maar er zijn nog geen reviews" klopt maar ik gebruik mijn mannelijke intuïtie/enige kennis van camera's en hardware om deze 'bold' mening te kunnen formuleren.
Hoe dan ook over 3 weken gaan we hem tegemoet zien.
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Hoe lang gaan jullie van te voren heen naar de pop up, wil eigenlijk wel zeker zijn van een toetstel😅
Dat is nog al een understatement als je nog een OPO hebtrens-br schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 13:59:
[...]
Dat lijkt mij inderdaad handig, haha. Ik ben sowieso niet van telefoons direct bij launch kopen,
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Haha, ik wilde daarmee zeggen dat ik eerst veel reviews lees, er nog 10 keer over nadenk en pas daarna tot een beslissing kom. Ik heb de OPO ook pas in februari 2015 gekocht, toen inmiddels alle kinderziektes en bugs eruit waren.DarkSide schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:15:
Dat is nog al een understatement als je nog een OPO hebt
Dat zit ik me ook af te vragen. Vorige keer bij de OnePlus 5T waren er 's avonds ook nog toestellen. Ook speelt mee dat je het toestel nu naast OnePlus ook bij BelSimpel kan halen / bestellen.reinierkramer schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:15:
Hoe lang gaan jullie van te voren heen naar de pop up, wil eigenlijk wel zeker zijn van een toetstel😅
Dat was bij het pop up event van de one plus 5 wel anders ik was toen 1 van de laatsten die een telefoon wist te bemachtigen, maar ik denk het nu wel wat beter geregeld is, en dat belsimpel ze ook levert scheelt ook een hele hoop denk ik.TweakerMarco schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:21:
[...]
Dat zit ik me ook af te vragen. Vorige keer bij de OnePlus 5T waren er 's avonds ook nog toestellen. Ook speelt mee dat je het toestel nu naast OnePlus ook bij BelSimpel kan halen / bestellen.
Nee, krijg je daar niet. Althans bij de OP5 niet. Daar was ik bij.Twist schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:36:
Studentenkorting hoef je bij de pop up niet te verwachten denk ik?
[ Voor 9% gewijzigd door Step-han op 18-05-2018 15:36 ]
Klopt, daar was ik ook bij ;-) Dat was ff een chaos, maar toen wel 1 van de 100 gelukkigen.reinierkramer schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:35:
[...]
Dat was bij het pop up event van de one plus 5 wel anders ik was toen 1 van de laatsten die een telefoon wist te bemachtigen, maar ik denk het nu wel wat beter geregeld is, en dat belsimpel ze ook levert scheelt ook een hele hoop denk ik.
zit te twijfelen om nog langs te gaan bij de pop-up, moet maandag in Amersfoort zijn dus rij over Utrecht terug (met vrouw en 3 kids). Kan er vanuit de rij updates worden gegeven met de beschikbaarheid van de midnight black (de matte)
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Ja echt niet normaal toenTweakerMarco schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:42:
[...]
Klopt, daar was ik ook bij ;-) Dat was ff een chaos, maar toen wel 1 van de 100 gelukkigen.

Toch fijn dat ik van te voren het besluit al had genomen dat ik hem ging kopen. gewoon de 23ste mijn midnight black 128GB thuis.
Who are we to question why the chicken crosses the road?
As per the update by one plus in the facebook event page, student discount is only available online.Twist schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:36:
Studentenkorting hoef je bij de pop up niet te verwachten denk ik?
Dus studenten kunnen beter thuisblijven en online bestellen.
Ik hoop dat ze voldoende midnight blacks hebben in Utrecht.

[ Voor 37% gewijzigd door codegro op 18-05-2018 18:06 ]
Das lekker dan, ik wil graag de witte maar als die leverbaar is dan is de free shipping coupon al reeds ongeldig.drxevdb schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 12:10:
[...]
Collect all 6 cards to receive free priority shipping on a OnePlus 6! (Free shipping coupon will expire by May 31st, UTC 0AM
Verzending is gewoon gratis hoor : https://www.oneplus.com/nl/oneplus-6Shanquish schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 19:05:
[...]
Das lekker dan, ik wil graag de witte maar als die leverbaar is dan is de free shipping coupon al reeds ongeldig.
dat klopt, dat is de standaard verzending, priority moet je normaliter voor bijbetalen, maar met die coupon dus niet.
Er zit niet veel verschil tussen standard en priority shipping. Sterker nog, toen ik mijn 5T bestelde tijdens release hadden sommige mensen met standard shipping hem sneller dan sommige mensen met priority shipping.
Die standaard en prio is altijd al dubieus geweest.
Al vaker gebeurt dat je toch prio krijgt ookal heb je standaard gekozen (was bij mijn OPO zo).
En idd samen met collega op zelfde dag de OP3 gekocht. Ik standaard, hij prio. Resultaat zelfde dag binnen.
Dus ik ga niet voor prio. Ook omdat een paar dagen langer wachten echt geen issue is voor mij.
Al vaker gebeurt dat je toch prio krijgt ookal heb je standaard gekozen (was bij mijn OPO zo).
En idd samen met collega op zelfde dag de OP3 gekocht. Ik standaard, hij prio. Resultaat zelfde dag binnen.
Dus ik ga niet voor prio. Ook omdat een paar dagen langer wachten echt geen issue is voor mij.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel korting een student krijgt , iemand hier een idee van?codegro schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 18:02:
Dus studenten kunnen beter thuisblijven en online bestellen.![]()
Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice
https://www.oneplus.com/nl/student-programPimmetje651 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 21:13:
[...]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel korting een student krijgt , iemand hier een idee van?
Pop-up @ Utrecht info:
Dit is beschikbaar in de pop-up:
Mirror Black 128 GB
Midnight Black 128 GB
Midnight Black 256 GB
Verschillende hoesjes
Screenprotectors
Er zijn beperkt aantal goodies en de eerste mensen krijgen iets speciaals. We hebben meer toestellen meegebracht dan vorige keren. Maar we kunnen niets beloven.
Het weerbericht is goed dus een kleine voorbereiding is handig. Denk aan zonnebrand, extra voedsel, klapstoel, zwembadje, parasolletje tegen de zon en breng een hoop gezelligheid!
Silk White en Bullets Wireless worden hier niet verkocht. Deze zullen later in de webshop online verkocht worden
Dit is een speciaal event en staat los van de online verkoop. Vouchers en studentenkortingen doen hier dus niet aan mee.
Dit is beschikbaar in de pop-up:
Mirror Black 128 GB
Midnight Black 128 GB
Midnight Black 256 GB
Verschillende hoesjes
Screenprotectors
Er zijn beperkt aantal goodies en de eerste mensen krijgen iets speciaals. We hebben meer toestellen meegebracht dan vorige keren. Maar we kunnen niets beloven.
Het weerbericht is goed dus een kleine voorbereiding is handig. Denk aan zonnebrand, extra voedsel, klapstoel, zwembadje, parasolletje tegen de zon en breng een hoop gezelligheid!
Silk White en Bullets Wireless worden hier niet verkocht. Deze zullen later in de webshop online verkocht worden
Dit is een speciaal event en staat los van de online verkoop. Vouchers en studentenkortingen doen hier dus niet aan mee.
Zet dan de link van de feestboek pagina er ook bij
https://facebook.com/even...malink&id=197679944208349
https://facebook.com/even...malink&id=197679944208349
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Ugh, levertijd voor de 128GB midnight black bij Belsimpel is inmiddels 3 weken en de mirror black 5 weken

[ Voor 15% gewijzigd door christianald op 19-05-2018 11:24 ]
Volgens mij tellen ze verkeerd bij OnePlus. Op de website staat dat je em kan bestellen op 22 mei 10:00 CEST. Maar als je op " koop nu" klikt staat er. "Available in 2 days". Dat zou betekenen dat je em de 21ste kan bestellen en dat tie dan de 22 aankomt aangezien vandaag de 19e is.
Ja erg jammer. Ik wil hm ook bestellen maar 3 weken is wel wat minder. Anders bij Oneplus bestellen maar de Nederlandse garantie spreekt mij wat meer aan. Of denken jullie dat het niet uit maakt(belsimpel of OP site) qua 2 jaar garantie ect?christianald schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 11:23:
Ugh, levertijd voor de 128GB midnight black bij Belsimpel is inmiddels 3 weken en de mirror black 5 weken
Eerste batches gingen hard ja, volgende week eerste uitleveringenchristianald schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 11:23:
Levertijd voor de 128GB midnight black...
Zit stevig te twijfelen tussen Oneplus 6 en Google Pixel 2 XL,
Voor en nadelen voor mij.
Google
- Echt stock android, waarschijnlijk langer updates?
- Stevigere behuizing. Maakt eigenlijk niet uit, gaat toch een case/hoes omheen.
- Betere camera.
- Speakers aan de voorkant.
Oneplus
- Bij Belsimpel misschien makkelijker met garantie? De Google zou ik uit Duistland laten komen middels huifkar.
- Headphone jack.
- Bijna stock android.
- Betere hardware alhoewel de Google ook nog best snel is.
Mijn 2 grootste vragen!
Hoe verhoud zich de camera ten opzichte van de Pixel 2 XL?
Hoeveel jaar krijg je bij Oneplus ongeveer updates? Meen mij te herinneren dat Google ooit heeft gezegd bij hun eigen toestellen 3 major updates.
Wie kan mij over de streep trekken?
Voor en nadelen voor mij.
- Echt stock android, waarschijnlijk langer updates?
- Stevigere behuizing. Maakt eigenlijk niet uit, gaat toch een case/hoes omheen.
- Betere camera.
- Speakers aan de voorkant.
Oneplus
- Bij Belsimpel misschien makkelijker met garantie? De Google zou ik uit Duistland laten komen middels huifkar.
- Headphone jack.
- Bijna stock android.
- Betere hardware alhoewel de Google ook nog best snel is.
Mijn 2 grootste vragen!
Hoeveel jaar krijg je bij Oneplus ongeveer updates? Meen mij te herinneren dat Google ooit heeft gezegd bij hun eigen toestellen 3 major updates.
Wie kan mij over de streep trekken?
Dan moeten de reviews eerst online komen, dat zal volgende week zijnwalterworld schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 16:55:
Is geen hard gegeven dus lastig te zeggen, redelijk tot vrij goed is dat wel.Hoeveel jaar krijg je bij Oneplus ongeveer updates?
Updates blijft lastig.
De op3 is geleverd met android 6 en draait nu 8.
8.1 komt ook nog. Dus dat is netjes.
De maandelijkse.security updates komen echter ongeveer elke 3 a 4 maanden.
Misschien dat trebble nog wat kan betekenen?.
Maar Carl heeft gezegd dat dat ook niet de heilige graal is. Er moet nog steeds getest worden en dat kost tijd.
Ook is de rma beter dan vroeger.
Voor mij geen bezwaar om bij OP zelf te bestellen wat dat betreft qua garantie en afhandeling etc
Maar Carl heeft gezegd dat dat ook niet de heilige graal is. Er moet nog steeds getest worden en dat kost tijd.
Voor mij geen bezwaar om bij OP zelf te bestellen wat dat betreft qua garantie en afhandeling etc
Voor iedereen welke twijfelt mbt de garantie tussen Oneplus en Belsimpel.
Die van Oneplus is beter. Meerdere vrienden hebben hun toestel moeten opsturen naar Oneplus. Of voor een manko of zelf stuk gemaakt. En de afhandeling ging altijd razend snel. Zeker binnen 2 weken terug en vaak zelfs binnen 8 dagen.
Bij een vriend had men zelfs gezegd dat hij de reparatie zelf moest betalen, toestel had regen gezien, maar toen het toestel werd terug bezorgd was het toch garantie.
Die van Oneplus is beter. Meerdere vrienden hebben hun toestel moeten opsturen naar Oneplus. Of voor een manko of zelf stuk gemaakt. En de afhandeling ging altijd razend snel. Zeker binnen 2 weken terug en vaak zelfs binnen 8 dagen.
Bij een vriend had men zelfs gezegd dat hij de reparatie zelf moest betalen, toestel had regen gezien, maar toen het toestel werd terug bezorgd was het toch garantie.
nieuws: Belsimpel wordt officiële verkoper van OnePlus-telefoons in NederlandDarkSide schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 17:35:
Updates blijft lastig.
Omdat Belsimpel nu de officiële verkoper is misschien wat meer zekerheden kwa garantie.
Ik kom van een Nokia Lumia 1520(Windows Phone) waar ik 4 jaar software als beveiliging updates heb mogen ontvangen.CLB schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 17:11:
[...]
Dan moeten de reviews eerst online komen, dat zal volgende week zijn
[...]
Is geen hard gegeven dus lastig te zeggen, redelijk tot vrij goed is dat wel.
Nou is het bekend dat updates niet het sterkste punt is voor veel fabrikanten.
nieuws: Consumentenbond verwacht op 23 mei uitspraak in zaak om Samsung-updates
Ben dan ook benieuwd naar de uitspraak van de rechter.
Inderdaad, een klant kan bij hen aankloppen of OnePlus zelf, via de officiële routes.walterworld schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 20:24:
nieuws: Belsimpel wordt officiële verkoper van OnePlus-telefoons in Nederland
Omdat Belsimpel nu de officiële verkoper is misschien wat meer zekerheden kwa garantie.
Iemand enig idee hoe diegenen in het bezit van een launch ticket aanspraak kunnen maken op de tijdens het event beloofde gratis Wireless Bullets bij aankoop van een OnePlus 6?
[ Voor 8% gewijzigd door Autodrop op 19-05-2018 23:38 ]
Ik heb ook maar een poll aangemaakt, er is namelijk een verschil tussen de mooiste en de variant die je daadwerkelijk gaat kopen. @CLB 
Poll: Welke variant heb je gekocht/ga je kopen?
• 6/64 mirror black
• 8/128 mirror black
• 8/128 midnight black
• 8/128 silk white
• 8/256 mirror black
Tussenstand:
Poll: Welke variant heb je gekocht/ga je kopen?
• 6/64 mirror black
• 8/128 mirror black
• 8/128 midnight black
• 8/128 silk white
• 8/256 mirror black
Tussenstand:
De mooiste variant moet je gewoon kopen
Ik ga maandag naar Utrecht toe om hem te kopen, kan niet wachten. Midnight black 256 GB
Zeker geen setje bullets voor de eerste gelukkigen?TweakerMarco schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 23:32:
als je naar de site van OP gaat zie jeNLF schreef op zondag 20 mei 2018 @ 09:37:
Weet iemand wanneer ik het toestel online kan bestellen en vanaf welk tijdstip?

en bij kopen zie je:

Die laatste stond de afgelopen dagen op Maandag.
Maar zo te zien kan je hem vanaf dinsdag om 10:00 uur dus kopen.
LET OP! Na een chatgesprek met Oneplus om te vragen of het garantie systeem het zelfde is bij OP zelf en Belsimpel kreeg ik het antwoord dat als je hem dus koopt bij belsimpel, belsimpel verantwoordelijk is voor eventuele problemen, MAAR op de website van belsimpel staat dat zij niks repareren maar dat dat via OP zelf moet, ECHTER OP geeft aan de kosten NIET te vergoeden.
In het kort dus:
Als je een toestel bij belsimpel koopt, kan je je garantie wel vergeten want belsimpel zelf repareert niks en bij OP kan je ervoor betalen.
In het kort dus:
Als je een toestel bij belsimpel koopt, kan je je garantie wel vergeten want belsimpel zelf repareert niks en bij OP kan je ervoor betalen.
Je hebt in NL gewoon garantie.
Als je bij belsimpel besteld. Zijn zij verantwoordelijk. Als OP kosten in rekening brengt. Dan behoort dit bij Belsimpel te liggen. Dit mogen ze niet naar de gebruiker doorzetten.
er is wel een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen.
Maar het zou me verbazen dat belsimpel een officieel verband aangaat met OP en dan op garantie gebied niets kan doen.
Volgens mij als je een samsung koopt bij belsimpel zit je met hetzlefde "probleem"
Als je bij belsimpel besteld. Zijn zij verantwoordelijk. Als OP kosten in rekening brengt. Dan behoort dit bij Belsimpel te liggen. Dit mogen ze niet naar de gebruiker doorzetten.
er is wel een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen.
Maar het zou me verbazen dat belsimpel een officieel verband aangaat met OP en dan op garantie gebied niets kan doen.
Volgens mij als je een samsung koopt bij belsimpel zit je met hetzlefde "probleem"
Want een internationale klantenservice-medewerkster kent details en weet exact hoe garantie ingeregeld is?
Zoals DarkSide noemt is dat allemaal goed geregeld:
Nieuws: Voor garantie en reparatie van de telefoons kun je bij Belsimpel terecht, dit wordt geregeld via de officiële routes van OnePlus. Wil je meer weten of deze samenwerking? Check dan deze pagina met de de meest gestelde vragen over de samenwerking met OnePlus.
Thx! Stond inderdaad eerst op maandag maar in dit geval zal ik dinsdag ochtend om 10 uur bestellenDarkSide schreef op zondag 20 mei 2018 @ 10:16:
[...]
als je naar de site van OP gaat zie je
[afbeelding]
en bij kopen zie je:
[afbeelding]
Die laatste stond de afgelopen dagen op Maandag.
Maar zo te zien kan je hem vanaf dinsdag om 10:00 uur dus kopen.
Binnenkomst zal woensdag zijn denk ik?
Wanneer komen ze binnen bij Belsimpel? Mijn order zegt dat hij op de 22e verwacht wordt. Kan ik 'm dan halen, of woensdag?
Hoe weet ik of mijn bestelling bij de levering op 23 mei zit?Reeker schreef op zondag 20 mei 2018 @ 11:42:
Wanneer komen ze binnen bij Belsimpel?
Mijn order zegt dat hij op de 22e verwacht wordt. Kan ik 'm dan halen, of woensdag?
Als op jouw orderstatuspagina staat dat het product op 22 mei binnenkomt, zit jouw bestelling bij de eerste levering op 23 mei. Wij gaan op 22 mei direct voor je aan de slag, zodat je je product op 23 mei in huis hebt!
Dus wordt 23e bij je aangeboden, of als je gekozen hebt voor afhalen in winkel, dan kan dat ook woensdag.
Garantie op de OnePlus-producten bij BelsimpelAnoniem: 923239 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 11:40:
Dus belsimpel draait op voor de kosten van de reparatie van Oneplus?
Hoe zit het met de garantie op de OnePlus-producten van Belsimpel?
De garantie op OnePlus-producten van Belsimpel is op dezelfde manier geregeld als via OnePlus. Je hebt standaard 2 jaar garantie en je kunt ten alle tijde bij Belsimpel, of OnePlus, terecht voor de afhandeling van je garantie. Meer informatie vind je op de garantie & reparatie-pagina.
zie website van belsimpel
Bij jou binnen? Een dag later? Nee hoor, als je via OP zelf besteld duurt dat minimaal 3 tot 5 werkdagen.
prio is 1 tot 4.renem schreef op zondag 20 mei 2018 @ 11:52:
[...]
Bij jou binnen? Een dag later? Nee hoor, als je via OP zelf besteld duurt dat minimaal 3 tot 5 werkdagen.
Standaard is 3-7 (uit mijn hoofd).
Maar denk idd niet dat ze een dag later binnen zijn.
Tenzij ze al ergens een voorraad hebben aangelegd.
Ze komen volgens mij nog gewoon uit Polen. En prio zal waarschijnlijk 3 dagen duren. En normal een week.
Let op:
Het delen of vragen om referral codes is niet toegestaan.
Het delen of vragen om referral codes is niet toegestaan.