How to: Bitcoin/Ethereum of Altcoins kopen en handelen

Pagina: 1
Acties:
  • 890 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vsteegman
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-05-2024
Beste mede-tweakers,

Aangezien dit forum nog niet bestaat en ik als fervent cryptofanaticus graag de crypto wereld bij jullie aan het licht wil stellen hierbij een how to voor het kopen van deze "munten". Je kan hierbij zo ver gaan als je zelf wilt.

1. Allereerst dien je bitcoins of ethereum te kopen. Dit is het grondbeginsel voor het handelen in cryptovaluta. Dit kan het makkelijkst op 2 verschillende manieren;
1a - Kraken.com ; het voordeel van Kraken is dat je direct vanaf je IBAN geld kan over maken naar je account op kraken. Hierna koop je op kraken bitcoin of ethereum.
1b - via Coinbase - registreer je via deze link; Coinbase registratie
Dit is het meest eenvoudig en snelste. Alleen betaal je wel een bedrag aan Coinbase voor elke transactie die je doet. Je kan hierna je gekochte bitcoin of ethereum verzenden naar een andere website om te handelen in altcoins, lees hiervoor verder.

Na het kopen van bitcoins of altcoins moet je je gaan verdiepen in welke altcoins je gaat kopen. Er zijn veel fora's beschikbaar waar je veel over deze "alternatieve" coins kan lezen. Het voordeel van sommige altcoins is dat je deze erg goedkoop kan kopen. Stel je investeert 100€ in een munt die op dat moment 0.0005€ kost en deze stijgt naar 0.0010€ dan verdubbel je je inzet. Maar let op, als de munt daalt ben je ook net zo snel weer je inzet kwijt..

De meest bekende website om te handelen met altcoins is Binance, dit is een redelijk eenvoudige website waar je het gros van de altcoins kan kopen. Registreer jezelf via deze link; Binance registratie Klik hiervoor rechtsbovenin op "Registration"

Ik weet niet of er veel animo hiervoor is op dit forum. Maar ik zou graag ervaringen met elkaar willen uitwisselen. Ook denk ik dat veel mensen vragen hebben hoe het in zijn werk gaat. Ik zal spelenderwijs deze tutorial uitbreiden met vragen die mensen hebben.

[ Voor 2% gewijzigd door .oisyn op 16-05-2018 14:25 . Reden: Referrals verwijderd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-09 12:06
Volgens mij bestaat deze al:
[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5
[Handel] Het grote cryptocurrency handelstopic (#6)

[ Voor 26% gewijzigd door Androo op 16-05-2018 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09 02:49

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik zie idd weinig brood in dit topic, gezien de andere topics die er al over bestaan.

Verder zijn referral links niet toegestaan, en vind ik het bijzonder onfatsoenlijk om die te verbergen in een tekstuele link en er niet transparant over te zijn :/

[ Voor 49% gewijzigd door .oisyn op 16-05-2018 14:25 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.