Toon posts:

Diablo2: LoD vraagt om cd?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Speel al dagen LoD hier... nu prop ik de cd erin, klik op play LoD en dan zegt ie ineens dat de cd er niet in zit :?

ps. heb 'm gewoon gekocht, net als Diablo 2, 60 piek per stuk :(

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:12

Bezulba

Formerly known as Eendje

tjah lijkt er toch op alsof je een illegale kopie heb... anders down je toch gewoon van http://gathering.tweakers.net/forum/faq de crack? als je hem nie illegaal heb is er nixs aan het handje

edit:

Het geven van Crack URL's mag niet en kost je dus een waarschuwing!

blup

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 16 juli 2001 14:04 schreef Werkeend het volgende:
tjah lijkt er toch op alsof je een illegale kopie heb... anders down je toch gewoon van xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx de crack? als je hem nie illegaal heb is er nixs aan het handje
Lul niet zo slap, ik zeg toch dat ik hem gekocht heb en met die no-cd crack kun je niet op battle.net :(

Verwijderd

is daar nie een speciale patch voor? 1.08b ofzo.. ik weet nie zeker ik zal et ff checken nu..

[/edit]
volges mij heb ik et verkeerd, check ff blizzards support page http://www.blizzard.com/support/main.asp?Style=FrontPage
daar staat vriij veel op..
[edit]

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 14:07 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Lul niet zo slap, ik zeg toch dat ik hem gekocht heb en met die no-cd crack kun je niet op battle.net :(
peace, hij wou alleen maar helpen

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 16 juli 2001 14:33 schreef Caspian het volgende:

[..]

peace, hij wou alleen maar helpen
Das geen helpen wat hij doet.... :Z

ps. hij doet 't weer.... heb die LoD 1.08 patch gedowned en geïnstalled, maar hij zei dat dat niet hoefde (ik heb dat al een x geinstalled via battle.net), maar nou doet ie 't toch weer ineens :? :P

Verwijderd

Heb je al geprobeerd alles opnieuw te installeren? Ik heb ook zoiets gehad bij het gebruiken van mijn oude Creative DVD 6X speler... die pikte de originele D2 cd soms wel en soms niet...

Nu ik de boel vervangen heb werkt alles prima...

(Als je alles opnieuw gaat installeren, wél natuurlijk je \Diablo II\saves\ mapje even kopieeren! ;) )

Ah, ik zie dat je het probleem alweer hebt opgelost...

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 14:36 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Das geen helpen wat hij doet.... :Z
maar hij probeerde het wel

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 16 juli 2001 14:41 schreef Caspian het volgende:

[..]

maar hij probeerde het wel
Wat hij doet is helpen terwijl ie mijn post helemaal niet leest.... wat heeft het voor zin om iemand te helpen met een illegale-cd-probleem terwijl ik 'm gekocht heb :(

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10 20:11
Diablo Exp. is nogal irritant bezig met de cd check. Soms lust ie de originele cd ineens niet meer in m'n cdrom, en wel in m'n dvdrom. Of vise versa... Erg wazig. o_O

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 16 juli 2001 15:07 schreef rarzie het volgende:
Diablo Exp. is nogal irritant bezig met de cd check. Soms lust ie de originele cd ineens niet meer in m'n cdrom, en wel in m'n dvdrom. Of vise versa... Erg wazig. o_O
Sja, heb ik hier dus ook :(

• hervaz
  • Laatst online: 03-11 21:36
(jarig!)
Hij deed hier raar (duron 800@1000 met scsi spelers) en bij m'n broertje ook (duron 700@933 met ide spelers) allebei patch installed en toen deed ie het prefect.

(beide w2k btw)

Verwijderd

Ik had hetzelfde gezever met D2X en na een re-install deed ie het weer..

Beetje paranoide Cd-check denk ik..

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op maandag 16 juli 2001 14:07 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

chill m8 weet ik veel dat je met de crack niet op battlenet kan... d8 nl dat dat bij de laatste wel was.. en ik probeer alleen maar te helpen hoor.... sjees

blup

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op maandag 16 juli 2001 14:57 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Wat hij doet is helpen terwijl ie mijn post helemaal niet leest.... wat heeft het voor zin om iemand te helpen met een illegale-cd-probleem terwijl ik 'm gekocht heb :(
en ja tis een oplossing die bij de illegale versie werkt.. maar ook legaal te gebruiken is op de normale... net zoals de no cd crack voor baldurs gate (wie wil nou om de 5min 6cd's wisselen)

blup

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 10:47 schreef Werkeend het volgende:

[..]

en ja tis een oplossing die bij de illegale versie werkt.. maar ook legaal te gebruiken is op de normale... net zoals de no cd crack voor baldurs gate (wie wil nou om de 5min 6cd's wisselen)
Dat is geen crack: het staat gewoon vermeld in de readme.
Pagina: 1