This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
ninja edit

wat is die rode tekst lastig te lezen joh
[ Voor 29% gewijzigd door Viper® op 30-05-2018 17:03 ]
Edit, nu pas, niet de 'ninja edit' tekst.
[ Voor 46% gewijzigd door Señor Sjon op 30-05-2018 17:03 ]
Nette prijs, staat nu voor 19,99 in de PSN storeVerwijderd schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:58:
Net de laatste FIFA 18 PS4 gekocht voor €14,50 met gratis verzending code![]()
http://www.ibood.com/nl/n...6/119088/ps4-fifa-18.html
Maar oh wat zijn die dingen goed! Heb er thuis 2 en toch wel één van de beste dingen die je bij iBOOD kunt kopen.Señor Sjon schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:08:
En weer Cindarella hoofdkussens. Volgens mij zijn ze al 5 jaar bezig om een container van die dingen te verkopen.
We kopen al 5 jaar nieuwe containers, omdat ze leeg vliegen.Señor Sjon schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:08:
En weer Cindarella hoofdkussens. Volgens mij zijn ze al 5 jaar bezig om een container van die dingen te verkopen.
Die kussens vliegen nog sneller weg dan deze free shipping coupons:
Hunt1lfcH2
HuntYlHnAw
HuntQvbka9
Wanneer vliegen de dozen weer uit?Webcare iBOOD schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:09:
[...]
We kopen al 5 jaar nieuwe containers, omdat ze leeg vliegen.
Hunt1lfcH2
HuntYlHnAw
HuntQvbka9

Klopt, al mijn dekbedden, kussens komen van iBood Cinderella. Is goed spul (Ten Cate dacht ik) - zeker met dit weer is het bamboe dekbed zeer aan te raden.Jaïr.exe schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:08:
[...]
Maar oh wat zijn die dingen goed! Heb er thuis 2 en toch wel één van de beste dingen die je bij iBOOD kunt kopen.
ik vind ze wel lekker maar slaap meestal op een kussen van mun met zo'n traagschuimrandbarrymossel schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:10:
Vorige hunt ook die krengen gekocht en ik vind ze niets. Synthetische zooi... Mijn vrouw ligt er dan wel weer prima op.
[ Voor 29% gewijzigd door franssie op 30-05-2018 17:11 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Richh schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:10:
@Webcare iBOOD is weer op Tweakers, dan komen er vast zo boxen

zitte gij nou gifjes te posten of wah
Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft
Ging wel van "ha ha" naar een serieus gezicht binnen enkele seconden. Dus opgepast iedereen
Edit: En een thumbs up, dus doos incoming
[ Voor 7% gewijzigd door Jaïr.exe op 30-05-2018 17:20 ]
Haha hetzelfde voor het dekbed. Die heb ik een aantal jaar geleden in de hunt gekocht maar wordt wat dun. Nu dus maar weer opnieuwSeñor Sjon schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:08:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nu dusDonstil schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:22:
[...]
Haha hetzelfde voor het dekbed. Die heb ik een aantal jaar geleden in de hunt gekocht maar wordt wat dun. Nu dus maar weer opnieuw
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Ja nu.BaZnGaNL schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 14:45:
@Webcare iBOOD , komt toevallig deze nog langs? GreenPan Essentials Wonder Wok (Ø 28 cm)
Oh nee, dat is een andere wok... Al die pannen ook...
[ Voor 8% gewijzigd door barrymossel op 30-05-2018 18:21 ]
Het was ook een van de eerste items maandag avond (officieel dinsdag). Dus ik had hem al zonder verzending.
Maar thnx
[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 30-05-2018 18:21 ]
In ieder geval bedankt! Deze wel besteld voor de zekerheid..barrymossel schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 18:20:
[...]
Ja nu.
Oh nee, dat is een andere wok... Al die pannen ook...
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Ik probeer het al niet meerbarrymossel schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 18:24:
En weer te laat...
Tegen beter in, maar het lijkt me toch wel een keertje leuk. Alleen die captcha met alleen een mousepad is niet te doen...franssie schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 18:25:
[...]
Ik probeer het al niet meer"Frozen:LetItGo"
Vanmiddag canvas foto voucher gekocht en meteen m'n betaalgegevens opgeslagen. Nu kon ik dus in 1 klik betalen.
Zo snel hebben ze nog nooit bij me geleverd.
Vandaag 4x5x de box voorbij zien komen maar steeds eindeloos in de captcha blijven hangen, wat volgens mij een indicatie is dat je te laat bent.
[ Voor 44% gewijzigd door frickY op 30-05-2018 20:18 ]
Altijd fijn als mensen een kortingscode gebruiken en niets melden.. bovenste weet ik niet, middelste heb ik gebruikt, waarvoor dank! Onderste was al gekaapt.Webcare iBOOD schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 17:09:
[...]
We kopen al 5 jaar nieuwe containers, omdat ze leeg vliegen.
Hunt1lfcH2
HuntYlHnAw
HuntQvbka9
Denk het en de oudere iPhone bezitters hebben waarschijnlijk al een setje. Zo heb ik ook met een forse korting een iPhone Noice Cancelling headset gekocht van Bose, had nog een 3,5mm aansluiting - boeien. Doet het prima op mijn android met een ander kabeltje van 4 euro. 96 euro verdient op 300, laat Apple maar rare interfaces bedenken voor hun telefoons.Bundin schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 19:03:
Goh, zoveel lightning koptelefoons en oortjes. Zijn de (nieuwe) iPhone eigenaars nassaal draadloos gegaan?
Als apple gebruikers nassaal naar muziek gaan luisteren, dan verklaar ik ze allemaal voor gekBundin schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 19:03:
Goh, zoveel lightning koptelefoons en oortjes. Zijn de (nieuwe) iPhone eigenaars nassaal draadloos gegaan?

TakeAway schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 19:11:
[...]
Als apple gebruikers nassaal naar muziek gaan luisteren, dan verklaar ik ze allemaal voor gek
Heb je al gezocht in haar tuin, kliko etc? Het blijft Drop it Hide it Loose itBundin schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 19:46:
Ja, ze zijn goed bezig. Mijn eerste bestelling ligt bij de buurvrouw (die niet thuis is)
[ Voor 81% gewijzigd door Yorinn op 30-05-2018 20:09 ]
je bedoelt volgens mij zat er geen leuk spul tussenfranssie schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:19:
Volgens mij is het leuke spul er wel uit.
Ik heb wel leuke dingen gekocht, euro of 400+ samen denk ik. maar nu lijkt het een cinderella rouletteViper® schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:20:
[...]
je bedoelt volgens mij zat er geen leuk spul tussen
Ben ik mee eens.Viper® schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:20:
[...]
je bedoelt volgens mij zat er geen leuk spul tussen
Ik ben een iBOOD noob en gisteren was ik enthousiaster dan nu.
Als ik de geschiedenis bekijk, dan zit er idd weinig tussen wat ik ECHT nodig heb.
Tenminste, tot nu toe niet.
tja alle crap die nog over is.franssie schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:22:
[...]
Ik heb wel leuke dingen gekocht, euro of 400+ samen denk ik. maar nu lijkt het een cinderella roulette
zoek nog steeds oordopjes en een monitor.
toch wat glazen gekocht en een powerpack
Oordopjes en monitoren zijn toch echt al veel voorbij gekomen, zowel als hunt deal als in de flash sales.Viper® schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:23:
[...]
tja alle crap die nog over is.
zoek nog steeds oordopjes en een monitor.
toch wat glazen gekocht en een powerpack
Prima hunt wat mij betreft dus
Voor de liefhebber! Free shipping! Laat ff weten als je hem hebt gebruikt!
[ Voor 11% gewijzigd door BaZnGaNL op 30-05-2018 23:07 ]
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Ik ben telkens te laat ik druk op afrekenen en dan komt er staan helaas je was te laat.
Zelfs de pagina met het vakje laad heel traag in dus hoe kan ik nu eerst worden
Zounniet de eerste keer zijn dat er producten in de afbeelding staan die niet langs komen.html schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 22:15:
Ik heb het gevoel dat de DJI Sparks uit de advertenties van iBood puur een lokkertje waren. Ondertussen komen dezelfde producten voor de derde of vierde keer langs terwijl de Sparkjes nog niet gezien zijn. Jammer.
Gebruikt, bedanktBaZnGaNL schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 22:57:
***members only***
Voor de liefhebber! Free shipping! Laat ff weten als je hem hebt gebruikt!
AMD Phenom II x4 955, 2x4096MB DDR3 1600, SSD: PNY 240GB, NVidia GTX 550, X-Fi Elite Pro, Coolermaster M620, 24" Samsung, Onkyo TX-NR626, Synology DS214Play NAS
ik had er gisteren 1 voor mezelf en net nog 1 voor mijn zwager.blindsniper schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 23:00:
Heeft er iemand hier al eens zo een ibood doos kunen binnen halen?
Ik ben telkens te laat ik druk op afrekenen en dan komt er staan helaas je was te laat.
Ging vlot dit keer.
Yep zojuist de box van 22:57blindsniper schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 23:00:
Heeft er iemand hier al eens zo een ibood doos kunen binnen halen?
Mijn 1e in 6/7 jaar hunten
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Gefeliciteerd!MaD_co schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 23:06:
[...]
Yep zojuist de box van 22:57![]()
Mijn 1e in 6/7 jaar hunten
thnxx... nu hopen dat ik ook geluk heb met de inhoud, en in ieder geval 1 leuke gadget
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Iets minder geluid goed dan de Bose die ik heb maar de Bose ontlaadt zichzelf in 3 dagen en de Veho kan je na drie maanden gewoon nog aanzetten om muziek te luisteren. Wat dat betreft is niet alle Chineze electronica rotizooi en de "A"-merken per sé beter ...
[ Voor 7% gewijzigd door Tec7lol op 31-05-2018 00:10 ]
Mooie overgebleven led-tv is anders altijd welkomDonstil schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 00:09:
Nou ik hoop voor de doos eigenaren dat hij niet vol zit met spullen uit deze Hunt. Wat een schijt dit keer weer zeg.
En de "redband willy de wormen" natuurlijk ook
ja, heeft er vast mee te maken dat we momenteel in hoogconjunctuur zitten, men hoeft geen "goede deals" te geven om van zijn spullen af te raken en dat zullen de inkopers van ibood ook wel merken.Donstil schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 00:09:
Nou ik hoop voor de doos eigenaren dat hij niet vol zit met spullen uit deze Hunt. Wat een schijt dit keer weer zeg.
Dus... uitzweten en hopen dat de crisis terugkomt?
Had net als afsluiting nog wel 2-3 dozen, een Switch/iPhone/DJI Spark o.i.d. verwacht om er knallend en positief uit te gaan. Helaas niet gebeurd.
Toch ben ik persoonlijk heel tevreden
Is toch al best lang?Donstil schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 00:09:
Ik had -heel toevallig- een box in 2017 wat niet de planning was. In 2016 was het al aanzienlijk minder maar 2015 ook al.
tot 2013/14(?) waren het mooie tijden, elke box met 500+ (tweedehands) spul erin.
Lukte elk jaar een te bemachtigen, eerste jaar zonder een box
Anderzijds doen ze het goed, begin investeren en nu innen
Heb al redelijk wat boxen gehad maar sinds 2016 volg ik de hunt niet meer. Echte deals zie je ook amper, waar je vroeger echt op bleef draai je je nu lekker om.
kan ook zijn dat ik wat ouder ben nu
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Hierbij ook nog een keer de link naar het online-spreadsheet voor de gelukkigen/nieuwschierigen
De prijsverschillen tussen aanbiedingen en nieuw spul online is ook kleiner. En soms is het echt oude meuk (tablets met een 1200x800 resolutie oid). Dat wil je gewoon niet kopen.Famous schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 00:36:
[...]
Is toch al best lang?
Ik had -heel toevallig- een box in 2017 wat niet de planning was. In 2016 was het al aanzienlijk minder maar 2015 ook al.
tot 2013/14(?) waren het mooie tijden, elke box met 500+ (tweedehands) spul erin.
Lukte elk jaar een te bemachtigen, eerste jaar zonder een box![]()
Anderzijds doen ze het goed, begin investeren en nu innen
Heb al redelijk wat boxen gehad maar sinds 2016 volg ik de hunt niet meer. Echte deals zie je ook amper, waar je vroeger echt op bleef draai je je nu lekker om.
kan ook zijn dat ik wat ouder ben nu![]()
Hey FamoesFamous schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 00:36:
[...]
kan ook zijn dat ik wat ouder ben nu![]()
Ben uiteindleijk rond 23:00 maar gaan pitten.
Veel boxen gemist, 2 dingetjes gekocht.
Vroeger ging je voor de echte deals en aanbiedingen. Tegenwoordig kijk ik voor huishoudelijke meuk of zaken die ik toevallig nog moest hebben en net iets goedkoper zijn met gratis verzenden.
Vond het bijzonder matig en denk dat ik er nu wel echt klaar mee ben, volg het bij lange na niet meer intensief al blijf ik het toch wel enigszins volgen....
Hier ook!Elim schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:14:
M'n verwachte verzenddatum is net veranderd naar 1 juni in plaats van 5![]()

edit: Ik kan hem niet meer annuleren, wel kan ik de adres wijzigen.
edit 2: Ik kan adres ook niet meer wijzigen en status is van bevestigd naar verwerken gegaan.
[ Voor 54% gewijzigd door Cevie op 31-05-2018 14:07 ]
1 van mijn iBood aankopen is ooit door DPD geleverd (in België), de andere allemaal via PostNL.. Hopelijk komt de doos gewoon met PostNL, dan hebben we hem idd zaterdag al. Hier is de verzenddatum ook aangepast naar 1/6, ik ben benieuwd. Mijn eerste doos sinds ik de hunt volg (+-4j).Elim schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 14:04:
Hier in Belgie wordt ie altijd met PostNL geleverd en die doen dat wel op zaterdag denk ik, hopelijk zal het zo zijn he
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

haha preciesRwinio schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 14:50:
Hier is ook de verzenddatum aangepast naar 1 juni. Zal mij benieuwen wat erin zit. Over de box zelf ben ik niet meer zo enthousiast en toch blijf ik ervoor gaan. Voor mij is het meer een sport geworden om er één te pakken te krijgen, voor de inhoud hoef je het niet meer te doen.
Ach... als het echt een grote telleurstelling is stuur ik 'm gewoon terugElim schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 14:55:
[...]
haha preciesdit is m'n 4de box op rij maar de vorige 3 waren best altijd een grote teleurstelling ^^ maar toch wel leuk om er eentje te proberen halen elke keer
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
10 dozen...Rooieduvel schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 15:40:
Hier ook aangepast. Verzenddatum 1 juni. Leuk voor de persoon die hem krijgt... na 10 dozen op rij gezegd dat ik de volgende aan iemand anders geef...
something smells fishy haha
hmmm idd!!
Ik weet wat je denkt, maar nee... niets van dat.
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Wat dan wel?Rooieduvel schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 17:17:
[...]
Ik weet wat je denkt, maar nee... niets van dat.
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Er staat in het kaartje wat er in zit dat het 100% katoen is, nu ben ik geen kenner maar het lijkt mij meer polyester, kan iemand dit bevestigen?
Gamer zijn kan erg helpen met het snel aanklikken van de captcha...
Oh... en goede muziek.
Wie zegt dat ze niet al ingepakt stonden voor de hunt begon?Tec7lol schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 20:56:
Morgen verzending??? Ik probeer het niet te negatief te bekijken maar (Ik schat) 280 dozen doordacht vullen en deftig dichtplakken met TWEE stukken tape. Is zo goed als onmogelijk.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dat kan uiteraard ookYorinn schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 21:04:
[...]
Wie zegt dat ze niet al ingepakt stonden voor de hunt begon?
Of het zijn de teruggestuurde van vorige hunt
Ik heb vorig jaar bij een normale sale een keer Lacoste polo's besteld bij iBood. Ze waren bij mij wel van katoen, maar van zeer dunne kwaliteit en ze krompen ook flink in de was. Het leken me eerder B-keus artikelen. Ik heb ze nog wel maar gebruik ze alleen voor naar het strand en bij klussen in en om het huis.TakeAway schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 19:59:
Heb de Lacoste polo's inmiddels binnen, behoorlijk snel!
Er staat in het kaartje wat er in zit dat het 100% katoen is, nu ben ik geen kenner maar het lijkt mij meer polyester, kan iemand dit bevestigen?
Bij iBood ook een keer Polo Ralph Lauren polo's gekocht, die waren nep: polyester en met fake merkjes en kaartjes. Die heb ik dus teruggestuurd.
Bij een andere eendagskoopjessite heb ik een keer Polo Ralph Lauren polo's gekocht, daarvan waren er 2 van polyester en 2 wel van katoen maar opzichtig nep.
Mijn conclusie: ik koop wel gewoon "echte" in de winkel als ze in de aanbieding zijn, dan weet ik tenminste wat ik in huis haal en kan ik de kwaliteit vooraf beoordelen. Scheelt weer retourverzendkosten.
Hoi Mitchell,
Je bestelling van 29 mei 2018 is zojuist verzonden en wordt spoedig afgeleverd! Indien jouw bestelling meerdere producten bevat is het mogelijk dat je producten op verschillende momenten via verschillende vervoerders verstuurd worden.
Je bestelling wordt bezorgd door DHL. Klik op de knop hieronder om de status van het pakket te volgen.
Het kan een werkdag duren voordat de status van je pakket zichtbaar wordt. Gedurende het weekend werkt DHL geen statussen bij.
Producten Aantal
Dikke doos 1x
[ Voor 15% gewijzigd door Mitchell op 31-05-2018 22:42 ]
Signature
Wij allemaal!Mitchell schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 22:42:
Mijn doos is eindelijk verstuurd. Nu wachten totdat hij eindelijk aankomt. Ben benieuwd!
[...]
Ik heb eerlijk gezegd nu al spijt dat ik hem gekocht heb

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
De vorige hunt kreeg ik mijn T&T op een vrijdag en kwam de doos pas op dinsdag, dus ik ben nog voorzichtig over wanneer hij komt
EDIT > ik zie nu ook bij mij verwachte verzenddatum 1 juni. Kans is dus groot dat ze vandaag bij DHL zijn aangemeld, morgen worden opgehaald en zaterdag worden geleverd. Fingers Crossed
[ Voor 26% gewijzigd door bottR op 31-05-2018 23:19 ]
Die dozen zijn allang ‘gemaakt’, ze gaan echt niet pas na de hunt bedenken wat ze erin gaan stoppen en ruziën over wie het moet doen.Tec7lol schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 20:56:
Morgen verzending??? Ik probeer het niet te negatief te bekijken maar (Ik schat) 280 dozen doordacht vullen en deftig dichtplakken met TWEE stukken tape. Is zo goed als onmogelijk.
Overigens kan er veel in een dagje, zelfs een uurtje hoor. Met een paar man zou me die doosjes in een uurtje zo gevuld hebben
Haha precies mijn ervaring! Jaren geleden eens 3 meegenomen bij een groot outletcenter (bij een officiele Lacoste winkel) maar de kwaliteit vonden we echt belabberd. Voor ca. 50-55 euro (normaal zelfs 80 ofzo) echt heel slecht. Ook krimpen, dun, slecht materiaal leek het.koksie schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 22:10:
Ik heb vorig jaar bij een normale sale een keer Lacoste polo's besteld bij iBood. Ze waren bij mij wel van katoen, maar van zeer dunne kwaliteit en ze krompen ook flink in de was. Het leken me eerder B-keus artikelen. Ik heb ze nog wel maar gebruik ze alleen voor naar het strand en bij klussen in en om het huis.
We lopen er nu met een grote boog omheen, zelfs met veel korting.
Edit: ik heb mijn laptop via DHL gisteren al mogen ontvangen, vandaag een Bosch filter voor de afzuigkap en morgen komt er een headphone
Edit 2: @bottR bij mij ook 2x DHL en morgen dus weer. Een paar uur nadat ik die track en trace ontving stond ook echt de datum van de volgende dag gemeld en werd ie bezorgd.
[ Voor 9% gewijzigd door remzor op 31-05-2018 23:20 ]
Het zouden 64 stuks zijn maar tot mijn verbazing zaten er 32/32 stuks in van AA/AAA..
De omschrijving nog eens nagelezen maar er staat gewoon 64x AA batterij.
Morgen maar eens contact opnemen met ze

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Al mag ik nu niet klagen, op de 1 of andere manier had ik geen verzendkosten op de box
Hier ook maar alleen aangemeld, morgen de effectieve verzending en zaterdag levering. (in het "alles gaat goed"-scenario)bibi2205 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 23:13:
Doos is idd vandaag verzonden en komt naar België met PostNL, kan hem wel pas zaterdag openen (werk morgen op een andere locatie)..
Dan zal het waarschijnlijk inderdaad zo zijn dat ie morgen aan DHL wordt aangeboden en zaterdag wordt bezorgd.
Morgenochtend status nog eens checken
[ Voor 7% gewijzigd door alexpress op 01-06-2018 01:41 ]
Dit topic is gesloten.
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Kortingscodes mogen, zoals altijd, gepost worden in iBOOD kortingscodetopic.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
• Weten of je iets gemist hebt? Hier is de historie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod