Het went inderdaad snel.slommer schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 12:10:
Vind de scanner achterop juist wel fijn. zo heb ik mijn phone vast met wijsvinger op die plek om te unlocken met 1 hand. Voorop (nooit gehad) lijkt me juist weer lastiger om alleen ff te unlocken en te kijken.
Het was even wat gedoe om alles over te krijgen, op de één of andere manier kreeg de clone een stuk of wat apps niet mee.
Fijn telefoontje hoor, ligt lekker in de hand, en voelt een stuk sneller dan de Moto.
Alleen las ik hier dat er voor deze telefoon Android 9 beschikbaar was - ik heb alle updates gedaan en blijf op Android 8 steken. Op zich geen probleem, dat werkt ook goed, maar wel jammer. [edit] Ah wacht, nog een keer update checken en daar is versie 9.
Hoe nodig is het trouwens om een Huawei ID aan te maken? Ik heb het nog niet gedaan (Google weet al zoveel van me, moet ik dan ook nog allerlei gegevens bij Huawei achterlaten?) maar mis ik dan veel?
Ik ben eens door alle settings heen aan het gaan (never trust the defaults) en toch wel vreemd dat Spotify zich niet registreert om als standaard muziekspeler geselecteerd te worden.
[ Voor 10% gewijzigd door Mx. Alba op 09-08-2019 15:37 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.