Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pantrofl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-05 10:51
Hoi,

Vandaag ben ik naar Engeland gevlogen, dichtbij manchester. Mijn provider is T-Mobile. Nu heb ik totaal geen service hier. Gewoon helemaal niks. Ik ben verleden jaar naar Griekenland geweest en daar had ik nergens problemen mee. Data roaming etc staat gewoon aan. Zie ik iets over 't hoofd?

Dank u

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zet je provider eens vast in je telefoon? En anders even bellen met 0 7953 966150?

Trouwens wel fijn dat je niet meer in Opties ID kaart snel vervangen hebt laten weten wat nou je oplosing was...

[ Voor 45% gewijzigd door MAX3400 op 15-05-2018 22:19 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pantrofl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-05 10:51
Oh woeps.. De oplossing was dat het allemaal een dag naar achteren is geschoven zodat ik alles in orde kon krijgen. Zijn vandaag later gevlogen zodat we morgenvroeg kunnen beginnen. Hierdoor had ik genoeg tijd om een spoedaabvraag te regelen.

V.w.b de voorgestelde oplossingen: Het probleem blijft. Beetje lastig communiceren zo met collega's als ik alleen in 't hotel wifi heb. Ik heb dezelfde gevraagd gesteld op het forum van T-Mobile zelf. Ik zie wel waar 't schip strandt.

Toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:32

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@pantrofl grote kans dat je telefoon ingesteld staat op handmatig zoeken, waardoor hij bij het verlaten van Nederland niet automatisch overstapt op een nieuwe provider.

Ga in instellingen een handmatig zoeken naar een nieuwe provider en mocht je daarna weer bereik hebben, ga dan vervolgens even automatisch zoeken naar een nieuwe provider.