Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosredna
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 30-06 17:19
Wil misschien een x300a set aanschaffen,

Heb een brede smaak qua muziek, ook met bass.
Vraag is, of mensen ervaring hebben met deze set?
Hoor het graag hoe de bass bevalt.

Beste antwoord (via Mosredna op 16-05-2018 00:07)

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 12:49

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Ik gebruik de X300a's als "computer speakers" sinds 1,5-2 jaar in een relatief kleine ruimte en ben daar zeer tevreden over. Ze zijn duur en hebben geen enorme laag weergave (als dat je ding is zijn er betere opties denk ik) maar klinken erg goed in mijn ogen. Het aantal beschikbare inputs is ook beperkt (USB, 3,5mm) wat ze ongeschikt maakt voor veel toepassingen.

Het is jammer dat Kef af fabriek geen subwoofer aansluiting aanbied want dat zou ze perfect maken. Er is een bedrijf welke deze als modificatie aanbied (voor veel geld overigens). Moet er wel bij zeggen dat ik ze voor veel minder dan de vraagprijs (€800) gekocht heb.

Voor dit geld kun je ook een paar boekenplank speakers met eenvoudige versterker kopen. Mijn surround/achterspeakers (B&W 685 S2's) blazen de X300A's weg qua volume en laagweergave. Detaillering van de X300's is heel erg goed in mijn ogen, weergave op lagere volumes ook.

Wat is je gebruiksdoel?.

[ Voor 66% gewijzigd door Tortelli op 15-05-2018 22:48 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:02

Audione0

Strijdt der titanen

zet je vraag hier eens neer? Is een speciaal Kef ervaringen topic :X

[Speakers] Het KEF Luidspreker Ervaringen Topic

Verder als tip: ga eens luisteren en ervaar wat je er zelf van vindt.

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 12:49

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Ik gebruik de X300a's als "computer speakers" sinds 1,5-2 jaar in een relatief kleine ruimte en ben daar zeer tevreden over. Ze zijn duur en hebben geen enorme laag weergave (als dat je ding is zijn er betere opties denk ik) maar klinken erg goed in mijn ogen. Het aantal beschikbare inputs is ook beperkt (USB, 3,5mm) wat ze ongeschikt maakt voor veel toepassingen.

Het is jammer dat Kef af fabriek geen subwoofer aansluiting aanbied want dat zou ze perfect maken. Er is een bedrijf welke deze als modificatie aanbied (voor veel geld overigens). Moet er wel bij zeggen dat ik ze voor veel minder dan de vraagprijs (€800) gekocht heb.

Voor dit geld kun je ook een paar boekenplank speakers met eenvoudige versterker kopen. Mijn surround/achterspeakers (B&W 685 S2's) blazen de X300A's weg qua volume en laagweergave. Detaillering van de X300's is heel erg goed in mijn ogen, weergave op lagere volumes ook.

Wat is je gebruiksdoel?.

[ Voor 66% gewijzigd door Tortelli op 15-05-2018 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosredna
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 30-06 17:19
Ik gebruik hem vooral om muziek te luisteren op mijn eigen kamer, relatief klein. Luister vaak naar bands als Arctic Monkeys of artiesten als Ben Howard, maar ook bijvoorbeeld Milky Chance. Deze nummers hebben best wel aardig wat lage tonen en bass nodig om het goed te laten klinken.

Edit: dank voor je snelle reactie!

[ Voor 6% gewijzigd door Mosredna op 16-05-2018 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:47

FeaR

In GoT we trust

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.