Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik zou er mee willen gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Het beste zou €500 zijn maar het kan tot €600 gaan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik zou graag een case willen die je components showed en die niet al te duur is aangezien ik aan een budget zit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik zou graag een AMD/Ryzen build willen omdat ik graag zou willen overclocken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
low/medium sommige high.
Ga je overklokken?
Ik zou wel willen overclocken.
Wat verwacht je van ons?
Misschien zouden jullie mij kunnen helpen om deze budget pc bij elkaar te kunnen zetten. Ik heb dit bij elkaar gezet,
Misschien kunnen jullie mij helpen met een case.
Alvast bedankt
-Thomas.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik zou er mee willen gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Het beste zou €500 zijn maar het kan tot €600 gaan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik zou graag een case willen die je components showed en die niet al te duur is aangezien ik aan een budget zit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik zou graag een AMD/Ryzen build willen omdat ik graag zou willen overclocken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
low/medium sommige high.
Ga je overklokken?
Ik zou wel willen overclocken.
Wat verwacht je van ons?
Misschien zouden jullie mij kunnen helpen om deze budget pc bij elkaar te kunnen zetten. Ik heb dit bij elkaar gezet,
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 3 1300X Wraith Stealth koeler Boxed | € 116,50 | € 116,50 |
| 1 | MSI B350 PC Mate | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | Asus EX-GTX1050-2G | € 143,50 | € 143,50 |
| 1 | G.Skill Ripjaws 4 F4-2800C16D-8GRR | € 93,50 | € 93,50 |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 400W | € 49,87 | € 49,87 |
| 1 | Samsung 860 EVO 250GB | € 72,85 | € 72,85 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 551,17 | |
Misschien kunnen jullie mij helpen met een case.
Alvast bedankt
[ Voor 52% gewijzigd door BlackDios op 13-05-2018 01:49 ]