Storing tussen ZTE F668A V1.0-router en Apple apparatuur.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:56

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Topicstarter
Ik leg de vraag hier neer en ook in het apple-talk forum, omdat ik niet weet waar de beste plek is voor dit probleem.

Het volgende is het geval. Ik heb sinds een maand de ZTE F668A V1.0-router (van Jonaz). Met mijn Windows PC, mijn Androïd- mobiel en Android- tablet werkt alles vlekkeloos.

Echter: zowel het Mac-book en de i-phone SE van mijn vrouw, als wel de i-phone 7 van mijn zoon hebben met enige regelmaat last van wegvallen van de verbinding. Ze moeten dan opnieuw verbinding met het netwerk maken. Ook kunnen ze, in tegenstelling tot ik, niet buiten aan de gang met internet. Ik heb geen enkele kennis van Apple-apparaten en zoeken op internet geeft geen antwoord, maar ik vind het wel een raar probleem: een selectieve router met een knorrige reactie op Appletjes.

Kan het zijn dat een router selectief werkt, dus beter met Windows en Android om kan gaan ? Zo ja, moet er in de instellingen van de router iets worden aangepast of ligt het aan de instellingen van de Apple-spullen ?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane

garathane

Topicstarter
Bump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

[Jonaz Glasvezel] Ervaringen & Discussie lijkt me de plaats om dit te vragen

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane

garathane

Topicstarter
Misschien wel, maar ik weet niet zeker of het door Jonaz komt, of door meer algemene instellingen. Ik vind het zo'n vreemd verschijnsel. Waarom zou een router verschil maken tussen Windows en android enerzijds en Apple anderzijds ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@garathane om uit te vinden of het inderdaad aan je router en / of instellingen ligt. Zou je de volgende informatie aan ons kunnen verstrekken:
- Hoe staat de ZTE ingesteld? (Welke frequentie, kanaal, kanaalbreedte e.d.)