Toevallig heb ik een halfjaar geleden in Enschede een storing meegemaakt. Alles bleef op rood staan en een verkeersregelaar kwam het verkeer regelen. Als het bijzonder rustig is op het industrieterrein door een vakantiedag, blijft die storing wellicht lang onopgemerkt?Technomania schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 18:11:
[...]
Zou kunnen als er een storing zat in die zgn lussen in het wegdek waarmee ze het verkeer sneller kunnen laten doorstromen. (groene golf)
Euhm, daar staat niet dat hij 2x lang heeft staan wachten, wat dus mijn punt was*
* Mijn punt was dus: het maakt nogal uit hoe je door rood rijdt: na lang wachten op groen, bij een duidelijk niet functionerend verkeerslicht / detectielus: helemaal begrijpelijk. Door rood omdat het net nog oranje was en je niet wilde stoppen: gevaarlijk bezig.
Wat betreft het meerdere keren verkondigen van mijn mening: ik zie even zoveel reacties van jou op mijn mening waarin je aantoont het niet te snappen. Zolang mijn punt blijkbaar niet duidelijk is, staat het mij vrij om te reageren toch?
[ Voor 45% gewijzigd door Grrrrrene op 10-05-2018 18:18 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards