Hoe kan je online geld verdienen?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.510 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1070755

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje,

Hoe kan je geld online verdienen?
Zelf studeer ICT maar ik kan geen bij baan vinden.
Kan iemand mij adviseren om geld te verdienen online op een legale manier.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 1070755 op 09-05-2018 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:50
Wat heb je zelf al gevonden?

Als je graag vanuit huis wil werken, misschien een bedrijf in webdesign oid opzetten als je daar beetje in thuis ben.

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@Keiichi ik heb gevonden werken als chatoperator dan praat je met mannen over seks maar dat is niks voor mij. Of copywriter maar zelf ben ik niet goed in content schrijven. webdesign heb ik geen ervaring mee jammer genoeg.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-05 10:44
Het wordt met de dag erger hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-05 12:35
En om dit te vragen heb je jezelf geregistreerd bij Tweakers? Mijn hemel, het wordt met de dag erger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:10

g0tanks

Moderator CSA
Anoniem: 1070755 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 22:35:
@Keiichi ik heb gevonden werken als chatoperator dan praat je met mannen over seks maar dat is niks voor mij. Of copywriter maar zelf ben ik niet goed in content schrijven. webdesign heb ik geen ervaring mee jammer genoeg.
Wat kan je dan wel? Vertel eens iets meer over je ICT-studie.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@g0tanks Ik ben heel technisch, kan snel problemen oplossen op de computer etc.
Op dit moment volg ik de opleiding ICT medewerker beheer eerste jaars. Maar ik weet wel redelijk veel van computers vanaf jongs af aan. Ook heb ik de opleiding Logistiek en Aministratie afgerond

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:50
Anoniem: 1070755 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 22:35:
Dus de keuze is nu vakkenvullen of praten met mannen over sex? 8)

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hahahaha @Keiichi nee nee dat soort werk is mensen bedriegen. Ik wil eerlijk werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:40
Dat ik hier serieus op in ga..

Maar goed. Twitch streamen?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-05 11:33
Anoniem: 1070755 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 22:40:
hahahaha @Keiichi nee nee dat soort werk is mensen bedriegen. Ik wil eerlijk werk.
Vakkenvullen is eerlijk werk hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@Utoka Daar heb ik het niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-05 21:46
Mocht je (nog) bij je ouders wonen kun je schoonmaken/klusjes doen...
Maar servicedeskmedewerker wellicht een optie.

En wat voor werkzaamheden doe in je droombaan behalve de mogelijkheid tot thuiswerken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:44

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Aan de slag gaan als vlogger Youtube etc.. Anderzijds heb ik het idee dat dit een flauwe grap is

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Fractal Design Pop mini air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Online gebruikte autobanden in en verkopen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@Saumaran Ik wilde proberen om freelancer te worden en mensen te helpen met ICT problemen maar ik ken niet zo veel mensen dus dat word beetje moeilijk. Ik woon op mezelf.

Ik ben een persoon die snel dingen snapt als het ( technisch ) is dan. Ik kan snel typen en ben redelijk snel op de laptop met alles. dus wil iets doen wat bij mijn skills past

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-05 22:59
Student aan huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@MisterJD Nee dit is echt serieus. In deze tijd is alles online bijna en ik wil daar gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:40
Maar tbh, snel typen en dingen snel snappen.. dat is zo nikszeggend..

Je woont op jezelf? Waar praten we überhaupt over, hoeveel uur? Zit je nog op school?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
- Poker
- Beleggen (crypto of gewoon)
- Helpdesk werk (meeste zullen echter geen mogelijkheid tot thuis werken bieden, maar ze bestaan wel). Wordt doorgaans door grotere callcentra gedaan. Ex-collega van mij deed echter thuis telefonische helpdesk voor een bedrijf dat kassasystemen verhuurde/beheerde. Neem aan dat het ook in de vorm van chat support bestaat. Of webcare support, via facebook, twitter, etc. Maar zoals ik zei, meestal gebeurt dat op locatie bij het callcentrum zelf. Niet vanuit thuis om verschillende redenen.
- Een webshop beginnen (zoals aliexpress meuk dropshippen of inkopen en veel te duur via eigen webshop versturen. Mijn vriendin heeft gisteren nog een telefoonhoesje besteld voor 15 euro dat op aliexpress 3 euro kost, puur omdat ze het morgen nodig heeft. Telefoon is namelijk een cadeau voor een verjaardag morgen. Maar dit is zeker niet de eerste keer, soms wil je gewoon iets nu en niet over een week of langer.)
- Soms kun je geld verdienen met online surveys.

[ Voor 5% gewijzigd door defusion op 09-05-2018 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@Nat-Water Jaa woon op mezeflf. Ja ik zit op school.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-05 15:42

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Ik denk dat je vooral eerst zelf moet gaan zoeken in een wat realistische hoek (als in: passend bij je kennis/ervaring/opleidingspad en 'onderaan' beginnen). Je wekt nu de indruk dat je meer wilt dan dat je kunt of goed voor je is.

[ Voor 5% gewijzigd door Bastiaan op 09-05-2018 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Anoniem: 1070755 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 22:52:
@Nat-Water Jaa woon op mezeflf. Ja ik zit op school.
Maak lekker je school af jongen en ga doorstuderen.
In de tussentijd kan je altijd nog bij een supermarkt aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-05 21:46
Anoniem: 1070755 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 22:47:
@Saumaran Ik wilde proberen om freelancer te worden en mensen te helpen met ICT problemen maar ik ken niet zo veel mensen dus dat word beetje moeilijk. Ik woon op mezelf.

Ik ben een persoon die snel dingen snapt als het ( technisch ) is dan. Ik kan snel typen en ben redelijk snel op de laptop met alles. dus wil iets doen wat bij mijn skills past
Het freelance ICT-ers discussie topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-05 22:56
Waarom moet dit eigenlijk online?

Op je CV word daar echt naar gekeken. Straks doe je stage en daar ontkom je ook niet aan om in de praktijk te werken. Erna begin je bij een servicedesk of migratie medewerker en dan worden je sociale capaciteiten ook in meegenomen bij je sollicitatie.

Dan is supermarkt ervaring echt niet erg ofzo. :)

[ Voor 11% gewijzigd door polopolo150 op 09-05-2018 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@defusion Dankjewel voor je reactie. Zelf dacht ik ook aan dropshipping maar dan moet je een website bouwen + gaat het ook even duren met bestellingen via aliexpress paar weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@polopolo150 Omdat ik van vrijheid houdt. Ik wil kunnen gaan en komen waneer ik wil dat is wel belangrijk voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Kan ook via bol.com, ebay, amazon(.de?), marktplaats, etc. Is stuk makkelijker.

[ Voor 26% gewijzigd door defusion op 09-05-2018 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@defusion Hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
ebay en marktplaats lijkt me wel duidelijk, gewoon een account openen en producten aanbieden.
bol.com en amazon bieden ook de mogelijkheid als derde spullen op hun websites te verkopen.

Wel rekening houden dat je bij amazon en bol.com (en een eigen webshop) de Europese regeling omtrent koop op afstand hebt, dus voldoende marge inbouwen om dat risico te dekken. Oftewel, alles 3-5x zo duur maken als inkoop, en dan vooral goedkope producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@defusion Dus bij ebay en marktplaats gewoon de producten zelf versturen naar de klant. en bij amazon en bol moet je een website hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

454232

Anoniem: 1070755 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 23:00:
@polopolo150 Omdat ik van vrijheid houdt. Ik wil kunnen gaan en komen waneer ik wil dat is wel belangrijk voor mij
Als je dit in 100% aanhoudt, kom je nergens. Bij welk werk dan ook zul je min of meer aan discipline en routine moeten werken.

Student aan huis is anno 2018 zowat zonde van de tijd (tijd vs winst verhouding is slecht). Tenzij je ergens in een klein dorpje woont waar je weinig concurrenten hebt, maar de markt is anders al overspoeld met Windows-herinstallatie jonkies.

Klein meuk uit China verkopen zou kunnen maar dan zou je onder de radar van de blauwe enveloppen-dienst moeten vliegen, als je het officieel gaat doen en je administratie op orde moet hebben, is de lol snel vanaf.

[ Voor 16% gewijzigd door 454232 op 09-05-2018 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@Martin900 Misschien heb je wel gelijk, ben zelf nog een jong 23 jaar.
Ik ben zelf aangenomen bij student aan huis deze week maar denk dat ik daar niet ga werken. Ze reageren niet op de vragen die je stelt via hun whatsapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
nee, je hoeft geen website te hebben bij amazon of bol.com, gewoon als externe verkoper aanmelden. Maar dat moet je zelf even nakijken.
Doorgaans zijn het wel webshops die OOK via amazon en bol.com leveren, gewoon voor meer bereik, maar je bent niet verplicht via een ander kanaal bereikbaar te zijn.

En bij alle 4 kun je kiezen of je doet dropshippen of zelf versturen, maar mijn advies is dan ofwel: voorraad aanleggen en hoge marges hanteren maar snel kunnen leveren, ofwel kleine marges hanteren en duidelijk zijn over levertijden.
Maar als het geen veiling-achtige site is hebben mensen altijd recht om te retourneren, dus daar moet je wel rekening mee houden in marge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
454232 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 23:09:
[...]

Als je dit 100% aanhoudt, kom je nergens. Bij welk werk dan ook zul je min of meer aan discipline en routine moeten werken.
Ik denk dat er door de topic starter verkeerd word aangepakt. Dan is het dus niet zo dat het online only moet zijn maar gewoon eigen baas zijn.

Dan is student aan huis echt niet verkeerd. Je geeft daar zelf je beschikbaarheid aan en dan heb je worden gepland. Je kan dit ook zelf opzetten en eigen baas zijn.

Edit: ik lees nu pas bovenstaande reactie. Dus geen goed gevoel over student aan huis?

[ Voor 7% gewijzigd door polopolo150 op 09-05-2018 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@polopolo150 Haha jaa precies dat ook je hebt gelijk. Heb je bij student aan huis gewerkt?
Ze hebben mij de contract opgestuurd. Ik heb het ingevuld en digitaal gestuurd via whatsapp. Dan word er niet meer gereageerd. Echt appart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Nee heb niet bij student aan huis gewerkt maar wel genoeg klasgenoten en vrienden gehad die het deden.

Heb je ze ook op een andere manier contact kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-05 16:19
Anoniem: 1070755 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 22:32:
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje,

Hoe kan je geld online verdienen?
Zelf studeer ICT maar ik kan geen bij baan vinden.
Kan iemand mij adviseren om geld te verdienen online op een legale manier.
Nondeju he. We gaan hier rap richting niveau Viva Forum. Ga eerst eerst eens googelen, zet je bevindingen op een rijtje. Overweeg daarna alle pro's en con's en kom dat eens bij Tweakers toetsen. Maar verwacht niet van ons dat we je een hapklare oplossing voorschotelen waarmee je vanuit je luie stoel een modaal salaris binnen harkt.

Mijn advies? Leer eerst een wat een echte baan is. Ga vakkenvullen, picnic runner of in de horeca bijvoorbeeld. Leer dat je baas van je verlangt dat je er op tijd bent. Leer je handen uit de mouwen steken. Zoek een baan waarbij je menselijke sociale interactie hebt. Leer netwerken. Basale vaardigheden die je later nodig hebt als je je studie afgerond hebt.

Mijn god ik klink als mijn vader.... [insert schop onder je kont smiley]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Anoniem: 1070755 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 23:17:
@polopolo150 Haha jaa precies dat ook je hebt gelijk. Heb je bij student aan huis gewerkt?
Ze hebben mij de contract opgestuurd. Ik heb het ingevuld en digitaal gestuurd via whatsapp. Dan word er niet meer gereageerd. Echt appart.
Heb je daar wél de spellingscontrole op losgelaten? Ik zou het allemaal eens wat serieuzer nemen als je echt wat wilt. Maar dat laatste betwijfel ik weer. Je wilt het volgens mij gewoon makkelijk zonder er echt wat voor te doen.

Als je ergens voor gaat dan zul je merken dat je serieuzer genomen wordt en dat mensen openstaan om je wat te leren waar dat nodig is. Mensen zullen energie in je steken omdat ze zien dat die energie zich terugbetaalt.

Dus niet opgeven en er werk van maken. Maar wees er niet vies van om onderaan te beginnen, zoals iedereen!

[ Voor 7% gewijzigd door Room42 op 09-05-2018 23:26 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
btw,
heul veul youtube filmpjes als je zoekt op "how to make money online" "how to make money on the internet" etc. Vast niet allemaal nuttig, maar doorgaans komt het aan op ondernemend zijn en risico's durven nemen.

Zelf ook wel eens voor gekeken maar online 'werk' is er vrijwel niet. Je moet het zelf doen. En inkomsten beginnen doorgaans zeer laag en/of je maakt zelfs verlies. Echt ondernemen met echte risico's dus.

Als je het geld niet perse nodig hebt, en de onzekerheid van inkomsten dus niet uit maakt, dan is het wel te overwegen.
Moet je echt een vast inkomen hebben, dan adviseer ik toch een gewone 'offline' baan te nemen, en als je tijd over hebt wellicht zoiets erbij te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:30

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Niks met V&A te maken.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.