• Hansjwz
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 01-10-2019
ik wil graag n goeie telefoon uitzoeken 2e hands of nieuw uit de winkel maakt me niet uit
en meestal word mij ios aangedraden om dat te gaan kopen

maar wat is uit eindelijk beter android of ios
ik ben zelf van een lang android gebruiker
maar ik wil misschien overstapen naar een iphone
zou de keus goed zijn of echt slecht en heeft er iemand ervaring mee
zoja zou ik t mooi vinden als die zn mening kan geven :)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

waar om van android naar ios te gaan? ??

Ik lees vooralsnog nergens enig bewijs/argument waarom "operating system A" beter voor jou werkt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• thaicecube
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-11-2024
Mijn ervaring is.

Ios doet wat ze doen goed. Ze pakken techniek die goed werkt bij anderen en verbeteren dat. Verder is het gebruikersvriendelijk (als in makkelijker op te pikken voor een leek), Daar staat wel tegenover dat jij al aangeeft aan een android gewend te zijn, dus dan zal je juist weer moeten wennen aan ios in dit geval voordat je op dat niveau van intuitief schakelen bent.

Echter als je ook maar enige vorm van customisatie wil hebben/doen. Dan ben je bij Ios aan het verkeerde adress. Ja je kan eventueel jailbraiken maar zelfs dan kan je niet echt alles wat je wilt.

Android is meer voor als je graag zelf controle hebt over wat er op je device gebeurd, verder zijn er vaak wat meer opties bij androids omdat je niet zo gelimiteerd bent door wat je voorgeschoteld krijgt.

Maar gewoon qua operating systeem is het lastig, want er zijn natuurlijk verschillende android telefoons die weer op verschillende versies lopen.

In het kort:
Ios, is gemakkelijker door te krijgen voor de gewone consument
Android, ben je wat vrijer om te doen en laten wat je wilt.

[ Voor 5% gewijzigd door thaicecube op 08-05-2018 15:05 ]

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-11 18:53

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Hansjwz schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 14:57:
ik wil graag n goeie telefoon uitzoeken 2e hands of nieuw uit de winkel maakt me niet uit
en meestal word mij ios aangedraden om dat te gaan kopen

maar wat is uit eindelijk beter android of ios
ik ben zelf van een lang android gebruiker
maar ik wil misschien overstapen naar een iphone
zou de keus goed zijn of echt slecht en heeft er iemand ervaring mee
zoja zou ik t mooi vinden als die zn mening kan geven :)
Waarom open je een nieuw topic? Wat is er mis met het vorige topic?

Steam/Discord: Flimovic

• Hansjwz
nou met deze topic wil ik zien wat mensen hun ervaring zijn met android overstappen naar ios

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-11 18:53

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Hansjwz schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 15:08:
nou met deze topic wil ik zien wat mensen hun ervaring zijn met android overstappen naar ios
En deze informatie is niet te vinden via Google? Of ergens anders op dit forum? Daarbij ligt het wel heel erg dicht bij je andere topic. Daarin vraag je of je wat beter is, iOS of Android. Bij beide topics komt het er op neer dat je het een wilt vergelijken met het ander.

Dus wat heb je zelf al gevonden?

Steam/Discord: Flimovic

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-11 20:20
Je post is vrij dubbel. Daarnaast zijn daar genoeg topics voor geopend:

https://gathering.tweaker...?keyword=android+naar+ios

• Morelleth
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07:41
Ik zou er gewoon voor gaan.
IOS is doen met wat je voorgeschoteld krijgt en het werkt goed. Niet te veel nadenken of instellen.
Android vergt wat meer moeite.

Rest van mijn mening hou ik maar voor me.

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

• Hansjwz
ben ik absuluut met je eens met android heb ik wel veel gedoe gehad met soms instellen van dingen enzow.
niet dat ik android stom vind maar tis gewoon veel werk en t voelde niet echt beveiligd en veel mensen zeggen dat iphone n stuk beveiligder is

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Hansjwz om te voorkomen dat dit een iOS vs. Android discussie topic / flame / gevecht wordt, gaat hier een slotje op.

Het is voor iedereen persoonlijk wat hij beter vind. De een vind iOS goed, de ander vind Android goed. Hier gaan we ook in dit topic niet achter komen. Daarnaast 'veel mensen zegggen', als veel mensen iets roepen hoeft het niet per definitie waar te zijn. Ga gewoon voor een toestel waar jij een goed gevoel bij hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 08-05-2018 15:18 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.