waar om van android naar ios te gaan?

Pagina: 1
Acties:
  • 700 views

• Hansjwz
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 01-10-2019
Ik heb hele langetijd een samsung telefoon gehad en andere android telefoons
en wat ik merk dat ik me er gouw aan iriteer dat soms de telefoon kan vast slaan en de apps soms moeilijk werken kweet niet of het aan de telefoon zelf ligt of android

maar welk is de beste aan te raden ik zat zelf te denke om over te stappen
naar ios

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:14
Hansjwz schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:39:
en wat ik merk dat ik me er gouw aan iriteer dat soms de telefoon kan vast slaan en de apps soms moeilijk werken kweet niet of het aan de telefoon zelf ligt of android

naar ios
Welke wat? Telefoon, besturingssysteem, actie om je huidige telefoon sneller te maken?
Het is nog wat onduidelijk wat je precies wilt.

[ Voor 4% gewijzigd door Panini op 08-05-2018 09:43 ]

Verwijderd

Hansjwz schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:39:

naar ios
Als je een degelijke android koopt heb je dat probleem niet.

En een paar jaar oude iPhone is ook niet vooruit te branden. Zie alle iPhone 6(s) problemen met batterijen en CPU's die 50% teruggeklokt worden.

• Hansjwz
nou ik heb heel lang zeg maar een android telefoon gebruikt merken zoals samsung maar ik merk dat ze enorm traag zijn kwa apps laden en dat t n heel gedoe soms is met n android telefoon merk ik en ik wou misschien gaan overstappen,

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Welk toestel heb je nu, en je geeft aan een iPhone 6 ?
Dat is in veel gevallen geen echte verbetering

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Hansjwz
nou ik zit te denke om, n iphone te gaan nemen maar ik weet t nog niet zeker of ik over zou moeten stappen of bij androoid moet blijven

Verwijderd

Hansjwz schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:47:
nou ik zit te denke om, n iphone te gaan nemen maar ik weet t nog niet zeker of ik over zou moeten stappen of bij androoid moet blijven
Beantwoord nou eerst eens de vraag die je krijgt.

WELKE android telefoon? Een oude/goedkope samsung of een high-end toestel is een wereld van verschil.

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:07
Als je één of andere gare Android hebt kan hij traag zijn. Maar als jij nu nog een iPhone 3S koopt is hij ook traag. Oftewel: het verschil zit hem niet per se in iOS of Android qua snelheid. Hardware speelt een grote rol.

Misschien moet je gewoon even in de lokale mediamarkt gaan spelen met een moderne Samsung / Android, en dan met een iPhone, en dan kijken wat je het meest bevalt.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Het is niet zo dat Android beter of slechter is dan iOS. Het is met name anders. Wat wel uit maakt is welke telefoon je hebt in combinatie met welke versie van een besturingssysteem. Simpel gezegd: de ene Android telefoon is de andere niet. En goedkope telefoons presteren minder dan dure telefoons.

In mindere mate geldt dat voor iPhones, aangezien de meeste modellen duur (high end) zijn.

Voor beide besturingssystemen geldt dat als de telefoons oud zijn, ze vaak minder gaan presteren vanwege zwaarder wordende apps en updates van het besturingssysteem, dit wordt vaak iets zwaarder naar verloop van tijd.

Kortom, geen simpel antwoord op je (onduidelijke) vraag.

Steam/Discord: Flimovic

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Haha wat een moeizaam topic dit :P
Ook veel tijd gestoken in de start post en de TT, top!

En doe verdorie eens je best om hoofdletters en leestekens te gebruiken.

[ Voor 30% gewijzigd door Wootism op 08-05-2018 09:53 ]

Verwijderd

Flimovic schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:51:
En goedkope telefoons presteren minder dan dure telefoons.
Hier een Xiaomi Redmi Note 4 a €150,-. Draait en werkt als een tierelier met Android. Geen centje pijn. Heb nog nooit een telefoon gehad boven €200,- en nog nooit problemen ondervonden.

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Verwijderd schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:59:
[...]

Hier een Xiaomi Redmi Note 4 a €150,-. Draait en werkt als een tierelier met Android. Geen centje pijn. Heb nog nooit een telefoon gehad boven €200,- en nog nooit problemen ondervonden.
Het is natuurlijk geen absolute waarheid, ik sprak in algemeenheden. Overigens is tierelier behoorlijk subjectief, wat voor jou vlot is, is voor een ander misschien wel traag. Wel mooi dat je tevreden bent met je telefoon, want daar draait het natuurlijk om.

Steam/Discord: Flimovic

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:44:
[...]
En een paar jaar oude iPhone is ook niet vooruit te branden. Zie alle iPhone 6(s) problemen met batterijen en CPU's die 50% teruggeklokt worden.
Ja en nee. Accu’s slijten, zo ook in iPhone’s.
Bij een beperkte batch kon dat te snel problemen geven dat uitvallers geeft, zoals bij andere toestellen. Is de accu versleten dan clockt ie terug uit veiligheid, maar dat kan je gewoon uitzetten en weer piekprestaties laten ondersteunen. (Een feature waar ik erg blij mee was geweest in m’n uitvallende HTC’s en Samsung’s kan ik je wel vertellen :P) Loop je wel t risico dat ie uitvalt.
Hier een 6S met minder dan 80% capaciteit die nog steeds vol gas loopt ;)

En een nieuwe accu als je problemen hebt (of gewoon preventief omdat je accu na jaren gebruik minder lang meegaat) kost maar €29, dat is ook wel tof voor een 2.5 jaar oud toestel; kan ie makkelijk nog 2.5 jaar mee :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Waarom je van Android naar iOS zou gaan is een persoonlijke keuze. Hier is geen objectief oordeel te geven, en vaak verzanden dit soort topics in flamewars. Dit topic gaat dan ook op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.