Toon posts:

[EXCEL] Samenvoegen meerdere rijen na ingewikkelde formule

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Al een tijdje ben ik bezig met een groot vraagstuk en wellicht kan één van jullie mij het antwoord bieden.

Ik heb een bestand waarin een kalender wordt weergegeven en wanneer er op een ander tabblad iets wordt ingevuld dan moet het automatisch in de kalender komen. Van deze acties in het andere tabblad verschijnt er slechts 1 per partner, kan iemand mij helpen dit te verhelpen.

*snip*
zo moet het er uit komen te zien en ik heb nu dat van elke partner slechts 1 actie in de kalender komt. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door RobIII op 08-05-2018 10:37 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Tazzios

..

Heb je al op internet gezocht naar bestaande kalender in excel oplossingen? hetzij om die te gebruiken of voor inspiratie?
Toen ik zoiets nodig had vond ik een aantal mooie templates. Zoek in de richting van beschikbaarheidskalender o.i.d.

En als dooddoener; Gebruik een kalender applicatie indien je kalender functionaliteit nodig hebt. :+

edit
Bijbehorend topic van TS: [EXCEL] Verticaal zoeken visualiseren in meerdere kolommen

[ Voor 14% gewijzigd door Tazzios op 08-05-2018 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:17:
zo moet het er uit komen te zien
Kan iemand even...?
Lees onze Quickstart eens, en lees dan ook meteen Waar hoort mijn topic? even.

En dan een ander dingetje:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VvXucj6kT4Ec68hOMyFbQfeA/medium.png
Dit is natuurlijk ook niet de bedoeling :X :F Koppel gerust "Excel" aan je topic o.i.d. maar 25 onderwerpen koppelen (waarvan van het gros de link vér te zoeken is) is not-done.

Edit: Ik zie dat je dat bij je andere topic ook gedaan hebt :F
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Ta921mI8TOxFhv2MkOTPkmkb/medium.png

[ Voor 23% gewijzigd door RobIII op 08-05-2018 10:39 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.