Hulp met Gaming keyboard

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Enigma_7
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22-11-2025
Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuw toetsenboord, want die is wel aan vervanging toe.
Ik ben op zoek naar een mechanisch toetsenboord, met rgb verlichting multimedia-toetsen, en een wristrest.

De corsair k55 is heeft alles maar is niet mechanisch weet iemand een toetsenboord die aan mijn eisen voldoet.

Ik wil er ongeveer 80-100 euro aan uitgeven.

Ik hoor graag suggesties.

Beste antwoord (via Enigma_7 op 08-05-2018 16:27)

• rain2reign
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-02 15:08
Een pricewatch: Corsair K68 RGB Mechanical Gaming Keyboard (Qwerty US) komt dan denk ik wel aardig in de buurt. Het is niet echt 100 euro, je zit er een kleine beetje boven op, maar onder het prijskaartje van de het keyboard van het berichtje hierboven. Heeft alles wat je wilt.

Zoek je iets compacter? Is er ook een pricewatch: Corsair Gaming K65 LUX RGB (Qwerty US-layout) en een pricewatch: Corsair K63 Compact Mechanical Gaming Keyboard - Cherry MX Red (Q..., maar die zijn vrij compact en komen zonder numpad.

pricewatch: Func KB-460 (MX Red) Deze keyboard heeft single-color LED (rood) ipv RGB, maar het heeft wel verder alles wat je vraag voor bijna precies 100 (op paar centjes na). Linus van Linustechtips heeft er een videotje van gemaakt, kan je hem onder een vergrootglas zetten. YouTube: Func KB-460 Mechanical Keyboard

Alle reacties

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-01 08:18
Voor je er €100 tegenaangooit wil je misschien best eens kijken naar welke switches je wil:
https://www.pcgamer.com/best-mechanical-switches-for-gaming/

• rain2reign
Het grote mechanische toetsenborden topic - deel 2 is wel verplicht leesvoer vindt ik op dit gebied. Je geeft ook niet echt aan wat voor switches je wilt oid. Beetje kort door de bocht.

• Enigma_7
Oh sorry, ik heb niet heel veel vertsnad van die switches. Dit wordt mijn eerste mechanische toetsenbord. Ik denk dat linear wel bij mij past. Hebben jullie nog aanbevelingen hiervoor ik hoor het namelijk graag.

Groeten joël

• Tjm De Groot
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02-2021
pricewatch: Corsair Gaming Strafe RGB Cherry MX Red (US layout)

Iets over budget maar dan heb je alles wat je wil.

I7 8700K, MSI PRO CARBON Z370, GTX MSI 1080, 16 gigabyte ddr4 3200.

Acties:
  • Beste antwoord

• rain2reign
Een pricewatch: Corsair K68 RGB Mechanical Gaming Keyboard (Qwerty US) komt dan denk ik wel aardig in de buurt. Het is niet echt 100 euro, je zit er een kleine beetje boven op, maar onder het prijskaartje van de het keyboard van het berichtje hierboven. Heeft alles wat je wilt.

Zoek je iets compacter? Is er ook een pricewatch: Corsair Gaming K65 LUX RGB (Qwerty US-layout) en een pricewatch: Corsair K63 Compact Mechanical Gaming Keyboard - Cherry MX Red (Q..., maar die zijn vrij compact en komen zonder numpad.

pricewatch: Func KB-460 (MX Red) Deze keyboard heeft single-color LED (rood) ipv RGB, maar het heeft wel verder alles wat je vraag voor bijna precies 100 (op paar centjes na). Linus van Linustechtips heeft er een videotje van gemaakt, kan je hem onder een vergrootglas zetten. YouTube: Func KB-460 Mechanical Keyboard

• Enigma_7
bedankt voor alle snelle reacties van iedereen hier kan ik verder wel iets mee. erg bedankt

groeten Joël

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Enigma_7 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 12:13:
Oh sorry, ik heb niet heel veel vertsnad van die switches. Dit wordt mijn eerste mechanische toetsenbord. Ik denk dat linear wel bij mij past. Hebben jullie nog aanbevelingen hiervoor ik hoor het namelijk graag.

Groeten joël
Ga alsjeblieft bijvoorbeeld langs de Mediamarkt om wat te proberen. Er zitten zulke verschillen tussen de mechanische switches dat je echt wel de juiste wil hebben voor jou.
Pagina: 1