Hoi, Zou een van jullie eens mee willen denken en wellicht met een oplossing kunnen komen voor het volgende. Ik neem van een vriend zijn Marantz AV PRE TUNER AV8003 en de 8CH POWER AMPLIFIER MM 8003 over. Alles draaide bij hem goed,.. we trekken de tulpstekkers er uit en bouwen thuis bij mij de boel weer op. Maar wat ik ook probeer om er apparaten op aan te sluiten (pickup, tuner, cd-spele).. er komt geen verbinding tot stand. alleen op de uitgang DSS werken de tulipstekkers met wat ik daar op aansluit. Alle overige poorten die het daarvoor dus gewoon deden, doen nu niets, geven geen muziek door. Is dit een bekende hobbel en is zo te verhelpen...? Heeft iemand daar eervaring mee?
Ik hoor het graag,..dank alvast voor een reactie!
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb: alles een keertje gekoppeld op de DSS uitgangen en dat werkte. Alle overige (vele) uitgangen doen niets. Mijn vriend weet ook geen olossing en bij de Mediamarkt had ik info opgevraagd, die kwamen niet verder door aan te geven dat Marantz met zones werken en dat wellicht iets in de veilige zone in gesprongen. Hoe je dat moet oplossen wist hij ook niet...
en nu klop ik hier aan... zou toch wat zijn als ik zo geholpen kan worden,..ben erg benieuwd!
...
Ik hoor het graag,..dank alvast voor een reactie!
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb: alles een keertje gekoppeld op de DSS uitgangen en dat werkte. Alle overige (vele) uitgangen doen niets. Mijn vriend weet ook geen olossing en bij de Mediamarkt had ik info opgevraagd, die kwamen niet verder door aan te geven dat Marantz met zones werken en dat wellicht iets in de veilige zone in gesprongen. Hoe je dat moet oplossen wist hij ook niet...
en nu klop ik hier aan... zou toch wat zijn als ik zo geholpen kan worden,..ben erg benieuwd!
...