Chinese keuringsinstantie openbaart specificaties OnePlus 6

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:12

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
nieuws: Chinese keuringsinstantie openbaart specificaties OnePlus 6
@RoD

Ik heb hier tweemaal een nieuwssubmit voor ingebracht, eergister één van notebookcheck.com en gister één van de buren. Hoe kan het dan toch zijn dat mijn username er niet bijstaat als submitter? :?

Ik weet dat er niet over wordt gecorrespondeerd, maar ik correspondeer er wel over. ;) Het is namelijk al meerdere malen gebeurd dat er gewoon geen username wordt bijgezet als ik een nieuwssubmit indien. Zo zorg je ervoor dat mensen geen nieuwssubmits meer insturen. :Y

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

@Frozen Heb het zelf ook zo vaak meegemaakt, zou er niet te zwaar aan wegen, het is niet dat je een magnetron mee kan winnen of een jaar gratis Elite. :)

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-10 22:48

Kiswum

Gadget reviewer

In dit topic zie je dat het vaker een discussie is:
Submits worden genegeerd?

Ik heb er zelf geen moeite mee als mijn nieuwe submit niet van een naam wordt voorzien. Na het lezen van dat topic snap ik dat ik niet altijd de eerste submitter ben of dat de nieuwsredactie het nieuws al heeft vernomen via andere wegen zoals een andere/betrouwbare source.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
Slavy schreef op zondag 6 mei 2018 @ 11:40:
@Frozen Heb het zelf ook zo vaak meegemaakt, zou er niet te zwaar aan wegen, het is niet dat je een magnetron mee kan winnen of een jaar gratis Elite. :)
Klopt, maar zo zorg je er als redactie wel voor dat mensen geen nieuwssubmits meer insturen. Dat is niet alleen slecht voor de redactie, maar ook voor de community. Blijkend uit dat jij hetzelfde gevoel hebt als ik m.b.t. de nieuwssubmits betekent dat we niet de enige zijn.

Ik heb niet één nieuwssubmit ingestuurd, maar 2: over hetzelfde onderwerp met andere bronnen op andere dagen.
Kiswum schreef op zondag 6 mei 2018 @ 11:43:
In dit topic zie je dat het vaker een discussie is:
Submits worden genegeerd?

Ik heb er zelf geen moeite mee als mijn nieuwe submit niet van een naam wordt voorzien. Na het lezen van dat topic snap ik dat ik niet altijd de eerste submitter ben of dat de nieuwsredactie het nieuws al heeft vernomen via andere wegen zoals een andere/betrouwbare source.
Dat kan inderdaad een mogelijkheid zijn ja, maar dat is wel erg vreemd als ik op 2 verschillende dagen hetzelfde submit met andere bronnen.

[ Voor 32% gewijzigd door Frozen op 06-05-2018 11:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Apart. Ik heb namelijk dit geschreven met jouw submitje erbij, dus je had vermeld moeten staan. Ik zal je er nog even handmatig bij zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter

Pagina: 1