Regelmatig tip ik de redactie met nieuwtjes, software en driver updates. Die submit ik dan. Het is me dan ook al vrij vaak overkomen dat ik een dag daarvoor, iets submit, en het artikel dan circa 24 uur later op de frontpage staat, maar dan is hij blijkbaar iemand geweest die na mij dus exact hetzelfde artikel heeft gesubmit. Echter wordt mijn submit dan genegeerd lijkt het wel, en die van een ander geaccepteerd.
Begrijp me niet verkeerd, want ik doe dit niet om met de eer op te strijken natuurlijk. Ik vind het namelijk leuk om de redactie te tippen en daardoor mijn steentje bij te dragen naast het forum. Uiteraard vermeld ik de bron en het onderwerp van het artikel. Bij software-updates en driver updates zet ik dan ook altijd de changelog bij "opmerkingen" neer.
Ikzelf krijg een beetje idee alsof ik dan de moeite doe door dingen te submitten, en dat het allemaal voor Jan met de korte achternaam is.. omdat je dan iets submit, maar er niks mee gedaan wordt, en dat er dan iemand 1 dag later exact hetzelfde submit, maar het dan doodleuk op de voorpagina staat.
Voorbeeld:
Anonymoussaurus in 'downloads: AdwCleaner 6.030'
nieuws: Malwarebytes neemt AdwCleaner over
Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan?
Begrijp me niet verkeerd, want ik doe dit niet om met de eer op te strijken natuurlijk. Ik vind het namelijk leuk om de redactie te tippen en daardoor mijn steentje bij te dragen naast het forum. Uiteraard vermeld ik de bron en het onderwerp van het artikel. Bij software-updates en driver updates zet ik dan ook altijd de changelog bij "opmerkingen" neer.
Ikzelf krijg een beetje idee alsof ik dan de moeite doe door dingen te submitten, en dat het allemaal voor Jan met de korte achternaam is.. omdat je dan iets submit, maar er niks mee gedaan wordt, en dat er dan iemand 1 dag later exact hetzelfde submit, maar het dan doodleuk op de voorpagina staat.
Voorbeeld:
Anonymoussaurus in 'downloads: AdwCleaner 6.030'
nieuws: Malwarebytes neemt AdwCleaner over
Nu zit daar niet zoveel tijd tussen, maar ik neem aan dat jullie van oud naar nieuw werken qua inkomende tips. Anders post je namelijk eerst het oudere nieuws, en dan het nieuwere.Door Emile Witteman, donderdag 20 oktober 2016 10:00
Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan?
[ Voor 21% gewijzigd door Anonymoussaurus op 20-10-2016 13:31 ]
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ