Toon posts:

Bluetooth in auto zonder bluetooth

Pagina: 1
Acties:
  • 9.762 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een auto. Zonder Bluetooth.

Ik wil graag iets kopen wat ik aansluiten op mijn auto (USB, AUX of 12V) waardoor ik muziek via bluetooth kan afspelen maaaaar

Ik wil ook dat mijn mobiele telefoon gesprekken via bluetooth afspeelt. Dus dat het audio te horen is via de speakers van de auto. Geen aparte externe speaker dus.

Ik kom terecht op carkit of bluetooth adapters. Maar ik zoek een all in 1.

Zonder te hoge prijskaartje.

Hoe vind ik zoiets? Ik weet niet hoe ik hierop kan googelen. Ik kom op ander soort producten terecht.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je hebt van die FM-zenders die je in je aansteker steekt. Ik zou eens op aliexpress of banggood.com (die laatste is makkelijker, denk ik) rondneuzen.

Kun je wel bij de AUX-in van je huidige radio komen?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• borft
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:54
zomaar een gedachte: een bluetooth carkit? (zo heb ik het opgelost in mijn C4)

iets meer info over je auto en radio die erin zit zou overigens wel helpen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Room42 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 15:13:
Je hebt van die FM-zenders die je in je aansteker steekt. Ik zou eens op aliexpress of banggood.com (die laatste is makkelijker, denk ik) rondneuzen.

Kun je wel bij de AUX-in van je huidige radio komen?
Ik heb een private lease auto en durf niks open te maken ivm schade etc.

Ik ga even op banggood kijken :)

Verwijderd

Topicstarter
borft schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 15:17:
zomaar een gedachte: een bluetooth carkit? (zo heb ik het opgelost in mijn C4)

iets meer info over je auto en radio die erin zit zou overigens wel helpen ;)
Ik kom dan idd op een apparaat die ik zoek maar dan is het via een speakertje van dat apparaat. Ik wil de speakers van mijn auto gebruiken.

Zowel voor muziek als voor telefoon gesprekken.

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 15:22:
[...]

Ik heb een private lease auto en durf niks open te maken ivm schade etc.

Ik ga even op banggood kijken :)
Je zal toch enige actie moeten ondernemen

Als die aux-in er is, moet hij bereikbaar zijn
Welke auto gaat het om, want "private lease" is nogal breed

• Room42
  • Niet online
@Verwijderd Niet dubbelposten, aub ;)

@borft vraagt terecht wat je nu voor apparatuur hebt. Dus wat voor auto en wat voor radio. Geef dus even wat specificaties.

[ Voor 5% gewijzigd door Room42 op 03-05-2018 15:25 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:49
Kinivo BTC455, te koop bij o.a. amazon.de

- knip -

Verwijderd

Topicstarter
Room42 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 15:24:
@Verwijderd Niet dubbelposten, aub ;)

@borft vraagt terecht wat je nu voor apparatuur hebt. Dus wat voor auto en wat voor radio. Geef dus even wat specificaties.
Ik heb een Hyundai i10 Comfort bouwjaar 2018.
Geen idee wat voor soort radio ik heb. Moet ik in de boekjes later induiken om dat te achterhalen.

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-11 19:03
Koop een Xiaomi Roidmi 2S of 3S. Goede kwaliteit en een mooie app erbij om de frequentie in te stellen. Daarnaast behoud je de laadmogelijkheid van de 12v poort omdat er 2 usb aansluitingen op zitten.

Wel een beetje een afweging of je voor de 2S of de 3S moet gaan.
De 2S heeft een gare aansluiting waardoor hij niet past in veel auto's, maar kan wel hands-free bellen. 3S past wel in de meeste auto's, maar geen handsfree bellen.
Met de Roidmi splitter kun je de 2S wel in alle auto's gebruiken, maar dan heb je zo'n ding in je auto liggen.

[ Voor 71% gewijzigd door Pyramiden op 03-05-2018 15:37 ]

• Room42
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 15:28:
[...]

Ik heb een Hyundai i10 Comfort bouwjaar 2018.
Geen idee wat voor soort radio ik heb. Moet ik in de boekjes later induiken om dat te achterhalen.
We moeten de informatie wel echt uit je trekken, zeg! Vertel dan op zijn minst wat voor aansluitingen je hebt. Maak desnoods een foto. Op deze manier kunnen we niet helpen, natuurlijk. :+

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-11 13:31

Barrycade

Through the...

TS is al een keer aan de slag geweest: Hoe kan ik next song doen?

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-11 19:17
https://www.amazon.com/dp/B00RH29CJO
Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/61RSNU9zmRL._SL1024_.jpg

Zou denken dat je met zo iets een eind moet komen.

Volgens deze afbeelding van Hyundai NL zit er een aux-port.
Afbeeldingslocatie: https://h-static.nl/images/models/i10-fl/pip/gallery/int_07.jpg
https://www.hyundai.nl/hyundai-i10

Volgens mij doet het precies wat je wil. Incluus het skippen van nummers met een knopje

Overigens was "Bluetooth Hands Free Aux" de magische zoekterm..

[ Voor 31% gewijzigd door Mar.tin op 03-05-2018 15:37 ]

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-11 08:33

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Kijk eens naar bijv. een Kinivo BTC 450 of 460 o.i.d. Ik heb de BTC 455 en die kan precies wat jij wilt. Zijn ook niet al te prijzig, dus ideale oplossing lijkt me.

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-11 16:29
Dus simpel toch? BT => aux gevalletje kopen, aan de (aanwezige) aux aansluiting koppelen en klaar?
Evt icm de huidige oplossing van iphone naar usb zodat stuur bediening ook nog blijft werken.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Verwijderd

Topicstarter
Bijna alles komt vanuit het buitenland. Waarom is er niks in de Nederlandse winkels te koop?

• Room42
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 15:45:
Bijna alles komt vanuit het buitenland. Waarom is er niks in de Nederlandse winkels te koop?
De dingen die je in de Nederlandse winkels koopt, komen ook uit het buitenland. Maar ga eens neuzen bij de Action en zo. Daar liggen vaak genoeg van dit soort gadgets.

Maar dit soort dingen zijn perfect uit China te importeren via sites als Banggood.com. Is gewoon een betrouwbare winkel, waar je zaken doet met Banggood zelf. Bij Ebay en Aliexpress, die ook prima zijn, doe je zaken met verschillende aanbieders maar loopt de betaling via de site.

[ Voor 27% gewijzigd door Room42 op 03-05-2018 15:48 ]

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:21

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Op tweakers verwachten we dat een topic een duidelijke titel heeft. De oorspronkelijke voldeed hier niet aan en is daarom aangepast.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ik heb deze in mijn auto

AUKEY Bluetooth Empfänger V4.1 Auto Wireless Adapter Receiver KFZ mit cVc 6.0 Rauschunterdrückung, Stereo 3.5 mm Aux und 3-Port USB Autoladegerät (5V 3.1A) https://www.amazon.de/dp/..._r_cp_api_i_lm-6Ab721DM52

Werkt perfect! Stukken beter dan de parrot uit mijn andere auto :)

En shoppen bij amazon is alsof je in nl shopt :)

[ Voor 7% gewijzigd door laurens0619 op 04-05-2018 07:01 ]

CISSP! Drop your encryption keys!

Verwijderd

Hoii! Ik heb via ali express een bluetooth extender gekocht voor in de aansteker in mijn auto.
Prima ding!
Je stelt de radio in op de frequentie die ook op de externe vermeld staat.
Maar na een paar weken Hoor ik radio erdoorheen. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Detmer

Professioneel prutser

Verwijderd schreef op zondag 11 november 2018 @ 14:21:
Hoii! Ik heb via ali express een bluetooth extender gekocht voor in de aansteker in mijn auto.
Prima ding!
Je stelt de radio in op de frequentie die ook op de externe vermeld staat.
Maar na een paar weken Hoor ik radio erdoorheen. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Andere frequentie kiezen waar geen radiozenders doorheen zitten :) ?

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Het is niet erg netjes om een ouder topic op dergelijke wijze te kapen. Ook is het gebruik van een FM zender zonder vergunning illegaal in Nederland. Daarom gaat dit topic op slot. Mocht iemand het topic toch graag weer open zien, stuur me dan een DM.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.