Voor schoonzus ; soundbar met losse speakers?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:04
Ik zoek een?
Mijn schoonzus zoekt voor haar TV en CD speler/radio een soundbar. Met Sub. Toto zover niks bijzonders. Maar ze wil er graag losse seakers bij die ze dan bijv. mee naar buiten kan nemen. Ik heb gezocht, maar ik weet niet eens of zoiets wel bestaat.

Wat is je budget?
500

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV en radio/CD aan sluiten. Speakers loskoppelen en die dan lekker mee naar buiten nemen. Draadloos dus en met accu. Ja, schiet mij maar lek

Wat heb je zelf al gevonden?
Losse 2.1 set en dan bijv. een JBL Charge erbij. Maar dat is geloof ik niet wat ze zoekt.

Welke vragen heb je hier nog over?
Bestaat dit? Hebben mensen er ervarng mee? Of kan ik beter voor mijn idee gaan, losse JBL Charge, maar dan moet ik nog uitvogelen hoe ik het audio signaal van haar CD naar de JBL krijg. En voor binnen moeten ze wel zijn aangesloten op de SB

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-10 11:34
Sonos?

edit: ik zie dat dat wel een beetje buiten budget is. :F

[ Voor 87% gewijzigd door LordSinclair op 03-05-2018 09:45 ]

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Kan niet mee naar buiten zonder stroom, nog steeds een gemiste kans. HEOS kan dit wel, via de Heos 1 en dat werkt top!

Heos heeft een goedkope 2.1 homecinema waar de reviews niet echt lovend over zijn, die zou je net binnen budget redden, maar dan hou je niet echt wat over voor een Heos 1 + battery pack. Denk dat je opties daarom wat beperkt zullen zijn.

Kijk overigens ook eens in het Soundbar topic hier op tweakers, daar worden een hoop modellen genoemd en besproken.

[ Voor 42% gewijzigd door Sander op 03-05-2018 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:38

Barrycade

Through the...

Heos van Denon biedt dit idd maar dan kom je er niet met 500 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Sander schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:46:
[...]

Kan niet mee naar buiten zonder stroom, nog steeds een gemiste kans. HEOS kan dit wel, via de Heos 1 en dat werkt top!
Even voor mijn idee, want ik wist echt niet van het bestaan, maar dan zou ik op iets uitkomen als dit ;
https://www.plattetv.nl/i...=544&s2m_product_id=13487
in combinatie met dit ;
https://www.coolblue.nl/p...html?tid=pla-426124100322
?
Sander schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:46:
[...]
Kijk overigens ook eens in het Soundbar topic hier op tweakers, daar worden een hoop modellen genoemd en besproken.
Soms denk ik dat het aan mij ligt, maar kan dat soort topics nooit zo snel vinden. Maar ik ga even verder zoeken. En dus gevonden.

[ Voor 23% gewijzigd door maartend op 03-05-2018 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
maartend schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:51:
[...]

Even voor mijn idee, want ik wist echt niet van het bestaan, maar dan zou ik op iets uitkomen als dit ;
https://www.plattetv.nl/i...=544&s2m_product_id=13487
in combinatie met dit ;
https://www.coolblue.nl/p...html?tid=pla-426124100322
?
Yep daar komt het op neer + nog een battery pack. Overigens heb ik de Heos 1's voor rond de 140 per stuk gekocht via wat acties destijds, idem voor 2 x battery pack voor de prijs van 1. Ook de bar is regelmatig in de aanbieding, dus even afwachten kan een hoop geld besparen.
maartend schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:51:

[...]

Soms denk ik dat het aan mij ligt, maar kan dat soort topics nooit zo snel vinden. Maar ik ga even verder zoeken. En dus gevonden.
Het grote 'Soundbar' discussie topic

[ Voor 14% gewijzigd door Sander op 03-05-2018 10:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
Oke. HEOS dus. Bestaat er meer? Ong. voor dat budget.
En heb al gekeken op pepper en mydealzz, zijn regelmatig in de aanbieding en dan komt ze er met 100 euro meer.

edit ; ergste is, ze heeft een set goede speakers staan. NAD installatie, Mission speakers. Maar ik krijg het niet voor elkaar dat ze die wil gaan gebruiken. Of ik zou moeten kunnen regelen dat ze de muziek daarvan buiten kan ontvangen op een draadloze speaker. En dat kan met een gewone 3.5 jack aansluiting voor koptelefoon naar BT. Toch maar eens met haar kletsen weer.

[ Voor 55% gewijzigd door maartend op 03-05-2018 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
maartend schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 10:05:
Oke. HEOS dus. Bestaat er meer? Ong. voor dat budget.
En heb al gekeken op pepper en mydealzz, zijn regelmatig in de aanbieding en dan komt ze er met 100 euro meer.

edit ; ergste is, ze heeft een set goede speakers staan. NAD installatie, Mission speakers. Maar ik krijg het niet voor elkaar dat ze die wil gaan gebruiken. Of ik zou moeten kunnen regelen dat ze de muziek daarvan buiten kan ontvangen op een draadloze speaker. En dat kan met een gewone 3.5 jack aansluiting voor koptelefoon naar BT. Toch maar eens met haar kletsen weer.
Maar is dan iets als Chromecast Audio oid met een extra speaker voor buiten geen oplossing? Dan heb je chromecast audio binnen + aan buiten speaker en zet je die op als multi-room en done. Kun je klaar zijn voor whatever je budget voor de buitenspeaker is + 2 x 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bi00
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 08:48
Net deze aangeschaft.
http://www.samsung.com/nl...soundbar-ms650/HW-MS650XN
Zit geen sub bij maar dat is ook niet nodig. Wel tijdelijke actie voor gratis "draadloze" achterspeakers.
Heb gisteren de sounbar binnen gekregen en vandaag voor de actie aangemeld.
Ben met de Soundbar alvast helemaal tevreden.

1913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Sander schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 15:37:
[...]

Maar is dan iets als Chromecast Audio oid met een extra speaker voor buiten geen oplossing? Dan heb je chromecast audio binnen + aan buiten speaker en zet je die op als multi-room en done. Kun je klaar zijn voor whatever je budget voor de buitenspeaker is + 2 x 30 euro.
Volg je een eind, maar niet helemaal. Hoezo 2 GC? Aan bijv. JBL speaker si dat niet nodig, stream gewoon vanuit telefoon. En binnen? Hoezo binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
maartend schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 15:51:
[...]

Volg je een eind, maar niet helemaal. Hoezo 2 GC? Aan bijv. JBL speaker si dat niet nodig, stream gewoon vanuit telefoon. En binnen? Hoezo binnen?
Je wil op 2 plekken dezelfde muziek tegelijk right? Dan kun je dat casten naar die 2 x GC en die in multi-room zetten. Als jij BT wil gebruiken dan kan dat natuurlijk ook, vraag me alleen ff af of het bereik daarvan goed genoeg is (afhankelijk van afstand, muren, grootte van de tuin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Sander schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 15:54:
[...]

Je wil op 2 plekken dezelfde muziek tegelijk right? Dan kun je dat casten naar die 2 x GC en die in multi-room zetten. Als jij BT wil gebruiken dan kan dat natuurlijk ook, vraag me alleen ff af of het bereik daarvan goed genoeg is (afhankelijk van afstand, muren, grootte van de tuin)
Nee, wil ze niet. Ze wil het geluid van haar radio/cd NAD speler, eigenlijk het galuid vanuit haar NAD versterker buiten draadloos kunnen ontvangen. En ze wil een soundbar bij haar TV. Maar eigenlijk in combo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic Lion
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:05
Philips heeft een aantal systemen waar je een deel van de frontspeaker eraf kan klikken en dan als draadloze speaker kan gebruiken. Misschien is dat iets? Zie link voor de producten: https://www.philips.nl/c-...2.subcategory.p-grid-icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-10 09:57

GforceNL

Out of memory....

JBL Bar 5.1 al gezien?

<Zinloze tekst hier>

Pagina: 1