"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
owwwww.. zal ik er iets van zeggen...? Neeee.....vooruit.. een hint dan:spoooky
Did you saw that!
DID en SAW... gaat dat samen?
-
" Play the violent strings of my symphony "
Verwijderd
En symphony, ik zit je nog wel te helpen in je topic.
hehe.. jah man.. dat zag ik ook 3 seconden na mun reply..Op maandag 16 juli 2001 01:46 schreef spoooky het volgende:
was niet een echte flame hoor. Ik ben ook benieuwd ernaar, maar het duurt nog wel een paar weekjes hoor.
En symphony, ik zit je nog wel te helpen in je topic.
eeeeh... ik heb nog een kleine verbetering als u het niet errug vindt.. mooier is: 'There it was again' ipv 'there was it again'..
" Play the violent strings of my symphony "
3drealms heeft et wel vaker mis hoor.. die andere site ken ik niet eens
maar er staat nix op http://www.gonegold.com en die is meestal toch errug betrouwbaar
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
De ontwikkelaar is datOp maandag 16 juli 2001 02:11 schreef 3CLipZ het volgende:
erm...
3drealms heeft et wel vaker mis hoor.. die andere site ken ik niet eens
maar er staat nix op http://www.gonegold.com en die is meestal toch errug betrouwbaar
Zeer kewl, maar in "het spel word klaargestoomt" moet die "word" toch wel wordt worden, "en klaargestoomt" --> klaargestoomdOp maandag 16 juli 2001 01:30 schreef ViolatoR het volgende:
de topic zegt al genoeg dacht ik zo..
http://www.remedy.fi/
http://www.3drealms.com/index.shtml
korte toelichting voor diegene die niet weten wat dit inhoud, het betekend dat het spel word klaargestoomt om de winkels ingeschopt te worden
Gestoomd : Voltooid deelwoord. D op het eind
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Wat zit de vinny nou net al te lullen!! Hetzelfde! Wel eerst de hele topic lezen.Op maandag 16 juli 2001 09:37 schreef RaDKiLL het volgende:
Het spel, geen ik in de zin, geen je erachter : Stam + T.
Gestoomd : Voltooid deelwoord. D op het eind
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
veegt de vloer aan met Quake 1 en 2
blup
yuppersOp maandag 16 juli 2001 11:35 schreef Bloodclot het volgende:
toch even isonews in de gaten houden
ze zeiden dat DEViANCE hem al had, maar dat geloof ik niet .. zal wel final beta zijn als dat zo is ( bron: isonews forum )
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Ik kijk liever de kat uit de boom, want afgezien van de graphics weet ik niks van de speelbaarheid van dit spel. NU is iedereen nog lyrisch, maar als ie tegenvalt gaan diezelfde mensen klagen dat het spel te overhyped is.
Ben ik de enige met een soortgelijke mening?
Er was helemaal nix fout met de deviance release van OFP...Op maandag 16 juli 2001 12:55 schreef Captain Pervert het volgende:
Nja Deviance kan mijn rug op na dat geouwehoer met Operation Flashpoint, ik wacht wel even...
NeeOp maandag 16 juli 2001 13:04 schreef DMaarten het volgende:
Iedereen is zo ontiegelijk lyrisch over dit spel, terwijl niemand enig idee heeft hoe ie speelt. Er is een hele hype gekomen omdat het er erg mooi uitziet en leuke foefjes heeft (de Matrix dingen bijv), maar niemand heeft enig idee hoe het speelt, en of het zelfs leuk is om te spelen.
Ik kijk liever de kat uit de boom, want afgezien van de graphics weet ik niks van de speelbaarheid van dit spel. NU is iedereen nog lyrisch, maar als ie tegenvalt gaan diezelfde mensen klagen dat het spel te overhyped is.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Mja het is denk ik maar net waar je van houd, ik hou gewoon van lekker hersenloos fraggen denk ikOp maandag 16 juli 2001 11:15 schreef CyberTijn_ het volgende:
nou moet je niet lullen want Deus Ex was wel onwijs goed, echt de allerbeste FPS voor single player die ik ooit heb gespeeld
veegt de vloer aan met Quake 1 en 2
Games zoals Q2, Q3 (met de mods Ra3 en Ut2), Unreal Tournament bevallen me wel eigenlijk
Verwijderd
Zeker nietOp maandag 16 juli 2001 13:04 schreef DMaarten het volgende:
Iedereen is zo ontiegelijk lyrisch over dit spel, terwijl niemand enig idee heeft hoe ie speelt. Er is een hele hype gekomen omdat het er erg mooi uitziet en leuke foefjes heeft (de Matrix dingen bijv), maar niemand heeft enig idee hoe het speelt, en of het zelfs leuk is om te spelen.
Verwijderd
tegenwoordig eerst demo bekijken of een kopie spelen en dan eventueel kopen (als het echt de moeite waard is)
voorbeelden: Oni, Black & White...
Die zit er wel in!Op maandag 16 juli 2001 14:47 schreef ViolatoR het volgende:
en inderdaad, er is nix met de deviance release van OFP, maar er zit geen multyplayer in ( engelse versie ofzo)
Oh, en Oni roelt!
Ik heb de UTFS gedaan om een speelbare demo te kunnen vinden, Volgens mij is ie er niet iemand een idee of ie er wel is ?!!
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
hmmmmm nooit problemen gehad met de deviance versie , werkt perfect hierOp maandag 16 juli 2001 12:55 schreef Captain Pervert het volgende:
Nja Deviance kan mijn rug op na dat geouwehoer met Operation Flashpoint, ik wacht wel even...
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Leuke ervan, die matrix effects (bullet time) kun je zelf kiezen, dus als je een mannetje ziet kun je gewoon realtime erop aflopen en 'm neerknallen, of je zet bullettime aan met een knop en je bent 10 secs heel traag en je kan 'm met een supermove afknallenOp maandag 16 juli 2001 13:28 schreef RobiNET Online het volgende:
Zelf ben ik van mening dat die scenes in slowmotion op den duur erg irritant gaan worden. Ook in de trailers zie ik die MAx dude iedere keer dezelfde bewegingen maken. Hij heeft maar 1 scrollende schietmove bijvoorbeeld. Maargoed, we wachten nog maar ff af en laten ons eens flink teleurstellen ben ik bang.
Maar het spel schijnt 100% interactief te zijn... in de zin van: cola automaat? wertk, enz. ben benieuwd hoever ze dat hebben doorgevoerd, altijd leuk
Hmmm, een beetje gelijk duke nukem dus?Op maandag 16 juli 2001 17:53 schreef Xtuv het volgende:
[..]
Maar het spel schijnt 100% interactief te zijn... in de zin van: cola automaat? wertk, enz. ben benieuwd hoever ze dat hebben doorgevoerd, altijd leuk
Bron: Duke Nukem 3DDuke Nukem zij ooit in een arcadehal bij een spel over hemzelf:
"I don't need this to play with myself!"
Verwijderd
Later toen die pinball versie van Duke uitkwam (Balls of Steel) begon die kast af-en-toe met "Now I do have time to play with myself"
[edit] Lees: ik ken die arcade versie niet!
En nee ik loop niet achter hypes aan maar als je het forum bij hun een beetje hebt gevolgd, kun je daar redelijk goed aan aflezen dat het spel heel wat meer dan een hype is.
Dit spel is überhaupt de enige die me nog een beetje interesseert, cs hl ut q3 en such boeit me al heel lang niet meer, multiplayer heb ik wel gezien (over hype gesproken), geef mij maar goed verhaal en degelijk singleplayer.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
heb nooit een arcadeversie gespeeld, maar ik meende mij te herinneren dat in het 1ste level van Duke3d, als je in die cinema in een arcade hal komt, je dat tegenkomt.Op maandag 16 juli 2001 18:50 schreef CommDante het volgende:
Euhm, dat was Duke3D met "I don't have time to play with myself"
Later toen die pinball versie van Duke uitkwam (Balls of Steel) begon die kast af-en-toe met "Now I do have time to play with myself"
[edit] Lees: ik ken die arcade versie niet!
Verwijderd
Aha, ét is maar hoe je het leest, maar dat is dus wel die phrase die ik zei!Op maandag 16 juli 2001 19:42 schreef de_vinny het volgende:
[..]
heb nooit een arcadeversie gespeeld, maar ik meende mij te herinneren dat in het 1ste level van Duke3d, als je in die cinema in een arcade hal komt, je dat tegenkomt.
Verwijderd
je kon zelfs biljarten! en hoeren snoeren.. nou ja.. dat snoeren bleef bij tieten kijken...
wel leuk..
offtopic
een vraagje nog over duke.. soms kwam je van die naakte mensen tegen met zo'n groene slijmlaag door zich heen. die riepen " KiLL ...me"
uit welke film is dat?
Hmmz, ik snap het even niet. Je komt hier al best wel een tijdje, maar toch heb je de faq nog niet gelezen? Naja het kan ook zo zijn dat je na al die tijd de regeltjes weer vergeten bent (blijkt wel...) dus bij deze het verzoek of je de faq (http://gathering.tweakers.net/forum/faq) nogmaals even door zou willen nemen.
--
Als je een topic post, geef het dan een duidelijke titel mee. Een titel als HELP, MIJN PC CRASHT is irritant en geeft niet weer wat je probleem is. Kies voor een titel als Pc crasht zodra winamp gestart wordt of iets in die trend.
Edit: Ik wijs je hierop omdat je topic titel /subject met HOOFDLETTERS was geschrevenGa niet schreeuwen om een oplossing. Hoe schreeuw je in een text-based discussie vraag je je af? Door gebruik van hoofdletters schreeuw je.EEN TEKST DIE ZO GESCHREVEN IS, is bloedje irritant en je haalt er de woede van andere users mee op je hals. Af en toe even wat DUIDELIJK/duidelijk maken is wat anders. In dat geval accentueer je een bepaald stuk tekst.
Hou je dus aan de nettiquette en let op je caps-gebruik (ook in je topictitel).
- Ventjes hebben "bordkartonnen" gezichten
- Wapen vliegen in hun handen en zijn te klein
- Irri slow motion moves
Ik hoop dat het verhaal en gameplay nog wel kan boeien
(ik ben een beetje in een flamebui)
met papier mache kun je alles maken!!
Alien, of Aliens, ofzoOp maandag 16 juli 2001 22:19 schreef Fegisje het volgende:
een vraagje nog over duke.. soms kwam je van die naakte mensen tegen met zo'n groene slijmlaag door zich heen. die riepen " KiLL ...me"
uit welke film is dat?
- May Payne heeft geen multiplayer versieOp maandag 16 juli 2001 23:52 schreef Servowire het volgende:
- May Payne heeft geen multiplayer versie
- Wapen vliegen in hun handen en zijn te klein
- Irri slow motion moves
Ik hoop dat het verhaal en gameplay nog wel kan boeien
(ik ben een beetje in een flamebui)
En heeft dat ook niet nodig, ze hebben hier gefocused op een goed verhaal en perfecte singleplay, ipv middelmatig single en middelmatig multiplay.
Misschien dat het overigens later wel in een mod geimplementeerd kan worden, maar dat zal moeilijk zijn denk ik.
Ik snap niet eht wat je bedoelt eigenlijk, gezichten zijn toch niet plat zover ik weet, en zien er errug realistisch uit imo.
- Wapen vliegen in hun handen en zijn te klein.
Wapens vliegen niet meer in hun handen, is opgelost inmidddels. zijn ook niet te klein, maar in juiste proporties, bij andere spellen zijn ze soms absurd groot.
- Irri slow motion moves
Wat zover ik weet uit te zetten is.
Yep ik ben een MP fan.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
Slow motion is volgens mij een "move" (waarschijnlijk 10 sec zoals eerder vermeld).
Dit is erg goed te zien in de trailer.
grtz,
Deze plek is te koop.
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
edit: pre als in pre-release. Dan staat hij al op de hq van bv DEViANCE of FlT.
Oh op zo'n fiets, ja okay, was mij eigenlijk niet opgevallen.Op dinsdag 17 juli 2001 13:51 schreef CommDante het volgende:
Ik denk dat 'ie dit bedoelt: Realistische gezichten is niet altijd prettig, denk aan Tekwars, bij Max Payne (en co.) ziet het er net allemaal té gemaakt uit.
Punt is wel dat de helft van de screenshots en de filmpies nooit in Real Gameplay (tm)
Deze zijn vrij up-close en vanuit camerapunten die tijdens het spelen niet voorkomen.
Ohja bij Tekwars waren alleen de gezichten realistisch de rest van de omgeving niet, dan krijg je ook meer contrast en irriteert het. (Oude James Bond films wanneer hij autorijdt
Verwijderd