Tijdje geleden heb ik een nieuw aquarium gehaald.

Aangezien ik graag alles automatiseer en gekozen voor het philips hue systeem
Dus ik heb 4 ledstrips gehaald en die in het aquarium gehangen:

Best een leuk resultaat, maar eenmaal vol met water en beplant toch een stuk minder licht:

En ik kwam wat problemen tegen.
Licht is niet makkelijk te verwijderen, en door de montage liggen de kappen niet netjes erop.
Te weinig licht.
De automatische voeders passen er of niet onder of het voer wordt te vochtig.
oftewel ik zocht een oplossing.
Toen ben ik gaan tekenen:
Idee is gaten voor lampen en voor de voedermachines en een gat om de luchtslangen in door te kunnen voeren.
Online ergens laten uitsnijden en laten opsturen, waterdichte GU10 inbouw spots gekocht. en 18 GU10 hue lampen.

en hier onstaat het probleem waarbij ik opzoek ben naar nieuwe creatieve ideeen
Hoe ga ik de stroom naar de lampen brengen?

De lengte van de fitting is net niet de afstand tussen de lampen op de deksel.
Heb gedacht aan verschillende oplossingen:
Kroonsteentjes -> te lelijk.
eurostekker per lampje -> te veel snoer, en geen idee hoe ik dat netjes bevestig.
lasklemmen -> nog geen mooie oplossing daarin gevonden.
Aan elkaar solderen met krimpkous -> moeilijk kleine veranderen door te voeren in de toekomst
Er komt nog een 3d printer aan om dingen mooi af te dekken met kapjes, maar zonder dat moet het ook mooi opgelost eruit zien.
Ik zoek een manier om die 3 lampen per plaat elektrisch aan te sluiten met 1 kabel naar de verdeeldoos.
Ik kan gewoon geen bruikbare enigszins goedkope oplossing vinden.
Ik denk dat het meest mooie een mini stekkerdoos is voor de lampjes, een eurostekker is al te groot in mijn ogen, er mag dan wel 1 eurostekker van de plaat weggaan.
Dus wat is er op markt te koop waar ik nog niet aan gedacht heb.

Aangezien ik graag alles automatiseer en gekozen voor het philips hue systeem
Dus ik heb 4 ledstrips gehaald en die in het aquarium gehangen:

Best een leuk resultaat, maar eenmaal vol met water en beplant toch een stuk minder licht:

En ik kwam wat problemen tegen.
Licht is niet makkelijk te verwijderen, en door de montage liggen de kappen niet netjes erop.
Te weinig licht.
De automatische voeders passen er of niet onder of het voer wordt te vochtig.
oftewel ik zocht een oplossing.
Toen ben ik gaan tekenen:
Idee is gaten voor lampen en voor de voedermachines en een gat om de luchtslangen in door te kunnen voeren.
Online ergens laten uitsnijden en laten opsturen, waterdichte GU10 inbouw spots gekocht. en 18 GU10 hue lampen.

en hier onstaat het probleem waarbij ik opzoek ben naar nieuwe creatieve ideeen
Hoe ga ik de stroom naar de lampen brengen?

De lengte van de fitting is net niet de afstand tussen de lampen op de deksel.
Heb gedacht aan verschillende oplossingen:
Kroonsteentjes -> te lelijk.
eurostekker per lampje -> te veel snoer, en geen idee hoe ik dat netjes bevestig.
lasklemmen -> nog geen mooie oplossing daarin gevonden.
Aan elkaar solderen met krimpkous -> moeilijk kleine veranderen door te voeren in de toekomst
Er komt nog een 3d printer aan om dingen mooi af te dekken met kapjes, maar zonder dat moet het ook mooi opgelost eruit zien.
Ik zoek een manier om die 3 lampen per plaat elektrisch aan te sluiten met 1 kabel naar de verdeeldoos.
Ik kan gewoon geen bruikbare enigszins goedkope oplossing vinden.
Ik denk dat het meest mooie een mini stekkerdoos is voor de lampjes, een eurostekker is al te groot in mijn ogen, er mag dan wel 1 eurostekker van de plaat weggaan.
Dus wat is er op markt te koop waar ik nog niet aan gedacht heb.
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber