Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen met games als PUBG, rocket league en waarschijnlijk ook andere AAA games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200-1400eu (exclusief monitor)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, maar ik denk dat ik er een 1440p scherm bij koop (staat los van het budget).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een standaard systeem met in ieder geval een SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik sta overal voor open
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke wensen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ten eerste vraag ik me af of de componenten in mijn build compatible zijn. Ik heb niet veel aangedacht besteed aan de case, ik heb er geloof ik eentje uit een BBG gepakt, maar misschien dat er betere alternatieven zijn. Verder heb ik misschien iets over het hoofd gezien waar jullie me op kunnen wijzen.
Wat betreft een monitor, wat zouden jullie aanraden voor een build rond dit budget? 1440p 144hz of is dit teveel gevraagd voor dit budget. Wat voor FPS zou ik met een dergelijke build op zo'n monitor kunnen halen?
De build tot dusver:
Voornamelijk gamen met games als PUBG, rocket league en waarschijnlijk ook andere AAA games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200-1400eu (exclusief monitor)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, maar ik denk dat ik er een 1440p scherm bij koop (staat los van het budget).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een standaard systeem met in ieder geval een SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik sta overal voor open
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke wensen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ten eerste vraag ik me af of de componenten in mijn build compatible zijn. Ik heb niet veel aangedacht besteed aan de case, ik heb er geloof ik eentje uit een BBG gepakt, maar misschien dat er betere alternatieven zijn. Verder heb ik misschien iets over het hoofd gezien waar jullie me op kunnen wijzen.
Wat betreft een monitor, wat zouden jullie aanraden voor een build rond dit budget? 1440p 144hz of is dit teveel gevraagd voor dit budget. Wat voor FPS zou ik met een dergelijke build op zo'n monitor kunnen halen?
De build tot dusver:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 162,- | € 162,- |
| 1 | Gigabyte GA-AB350-GAMING 3 | € 92,- | € 92,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G | € 569,- | € 569,- |
| 1 | Cooler Master MasterBox Lite 5 | € 44,90 | € 44,90 |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 157,99 | € 157,99 |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 121,- | € 121,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.197,84 | |