Hallo allemaal!
Ik ben bezig met het samenstellen voor een nieuwe Game PC. Heb zelf na enig onderzoek het onderstaande lijstje samen gesteld en ik vroeg me af of jullie nog tips hebben voor aanpassingen. Daarnaast vroeg ik me af of alles compatibel is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral om te gamen. Niet bepaald de nieuwste games, maar wil het systeem wel over een aantal jaar kunnen gebruiken zonder updates.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000-1100 euro. 1200 is de ultieme maximumprijs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
N.v.t.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat onderstaande lijst wel in de buurt komt. Een optie is eventueel nog het werkgeheugen uit te breiden. De case is nog een place-holder, daar ben ik nog niet over uit (liefst niet te duur, en een strak design).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Een Intel processor met een Nvidia videokaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bij voorkeur een stil systeem.
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?
Om tips te krijgen of ik, binnen mijn budget, het beste bepaalde onderdelen kan aanpassen. Verder vraag ik me af of alles compatibel met elkaar is. Ik zou graag de meeste performance halen uit het gestelde budget.
Tips zijn welkom!
Ik ben bezig met het samenstellen voor een nieuwe Game PC. Heb zelf na enig onderzoek het onderstaande lijstje samen gesteld en ik vroeg me af of jullie nog tips hebben voor aanpassingen. Daarnaast vroeg ik me af of alles compatibel is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral om te gamen. Niet bepaald de nieuwste games, maar wil het systeem wel over een aantal jaar kunnen gebruiken zonder updates.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000-1100 euro. 1200 is de ultieme maximumprijs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
N.v.t.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat onderstaande lijst wel in de buurt komt. Een optie is eventueel nog het werkgeheugen uit te breiden. De case is nog een place-holder, daar ben ik nog niet over uit (liefst niet te duur, en een strak design).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Een Intel processor met een Nvidia videokaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bij voorkeur een stil systeem.
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?
Om tips te krijgen of ik, binnen mijn budget, het beste bepaalde onderdelen kan aanpassen. Verder vraag ik me af of alles compatibel met elkaar is. Ik zou graag de meeste performance halen uit het gestelde budget.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8500 | € 184,90 | € 184,90 |
| 1 | Gigabyte B360M D3H (rev 1.0) | € 79,76 | € 79,76 |
| 1 | Asus ROG STRIX-GTX1060-6G-GAMING | € 379,- | € 379,- |
| 1 | Fractal Design Core 1100 | € 38,50 | € 38,50 |
| 1 | Intel Dual Band Wireless-AC 7260 Plus Bluetooth | € 27,71 | € 27,71 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2B3000C15 | € 107,95 | € 107,95 |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 400W | € 49,87 | € 49,87 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 114,99 | € 114,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.012,63 | |
Tips zijn welkom!