Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isawkson
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 01-09 20:13
Goedemiddag mensen,

Ik heb dus een iPhone X gisteren binnen gekregen en wat mij opvalt is dat de batterijduur niet echt lang, heeft er iemand een idee hoe dat zou komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gastje01
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 16:24
Hoe lang is niet lang?
Wat doe je met dat ding?
Gisteren binnen gekregen dus eerste power-cycle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Google eens "iphone x battery drain"? Toch zegt reviews: Apple iPhone X - Tussen vernieuwing en verfijning dat het wel goed zit met de batterij.

Als ik jou was, zou ik de verkoper eens hierover informeren. Mogelijk is het een setting die je moet aanpassen maar dan weet de verkoper in ieder geval dat je binnen 1 dag dus niet tevreden bent over het device.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Isawkson schreef op donderdag 26 april 2018 @ 17:05:
Goedemiddag mensen,

Ik heb dus een iPhone X gisteren binnen gekregen en wat mij opvalt is dat de batterijduur niet echt lang, heeft er iemand een idee hoe dat zou komen?
Al wel vol opgeladen na installatie ?
Dan de volgende vraag wat je ermee doet en wat is lang ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:44
Hou er rekening mee dat de batterij de eerste paar dagen tot weken nog lang niet optimaal werkt. En je bent natuurlijk ook continue bezig om apps te downloaden etc.

Ik hou het met rustig gebruik, spotify whatsapp en mail makkelijk 2 dagen uit.
Bij wat heftiger gebruik moet hij einde van de dag ook aan de lader met <15%.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Isawkson schreef op donderdag 26 april 2018 @ 17:05:
Goedemiddag mensen,

Wij zijn helderzien? Pas je TS aan met de volgende informatie en men kan en wil je beter helpen:
- Hoeveel laadcyclie heeft de phone (kunnen niet ruiken of deze nieuw is of niet)
- Welke apps gebruik je voornamelijk?
- Hoeveel SOT(deze Google je maar even, vooronderzoek is en was vereist) haal je dan?
- Wat geeft de software aan qua grootverbruikers?
- wat was je verwachting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Inderdaad eerst maar eens aankijken als de telefoon "gesettled" is, dat kan een dag of 2 a 3 duren. Hoe meer apps en data je er op geknald hebt hoe langer het kan duren.

Als de accuduur dan nog steeds kak is moet je de bovenstaande informatie maar eens verstrekken.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05:34
Je hebt dat ding gisteren binnengekregen en maakt je nu al zorgen om de batterijduur?? Wow. Heb even geduld en kijk t eens een weekje aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y451N
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-09 11:15
Staat de Background App Refresh optie toevallig aan? Wellicht dat dat de boosdoener is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
We hebben een heel mooi topic voor dit soort vragen en dat topic staat nog vol goeie ervaringen ook.

[iPhone X] Ervaringen & Discussie - Deel 2

Verder heeft @WhatsappHack het bij het juiste eind. Een batterij heeft even nodig. 1 dag is natuurlijk totaal niet representatief.

[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 27-04-2018 22:39 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Pagina: 1