Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk gamen, maar mogelijks in de toekomst ook streamen. De games die ik momenteel speel zijn fortnite, cs:go, gta v en league of legends.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500-2000euro maximum
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag met 1 videokaart werken en 1 SSD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
voor CPU zou ik graag Intel i7 8700k gebruiken en als videokaart nvidia gtx 1080
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
mag zeker een full tower zijn (ruimte is geen probleem). Zou graag alle bovenstaande games op max. settings kunnen spelen met hoge fps. Ik ben dus op zoek naar een high-end systeem
Ga je overklokken?
Indien nodig wel
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf een build proberen samenstellen maar ben een leek op vlak van het bouwen van pc's (dit wordt mijn eerste eigen build). Vandaar dat ik graag zou weten of dit systeem aan mijn eisen zou voldoen en/of er voor bepaalde onderdelen misschien betere opties zijn zonder mijn maximumprijs van 2000euro te overschrijden. Verder heb ik ook nog geen idee welke behuizing ik best kies.
mijn build:
(zie reacties)
Alvast bedankt voor de feedback!
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk gamen, maar mogelijks in de toekomst ook streamen. De games die ik momenteel speel zijn fortnite, cs:go, gta v en league of legends.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500-2000euro maximum
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag met 1 videokaart werken en 1 SSD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
voor CPU zou ik graag Intel i7 8700k gebruiken en als videokaart nvidia gtx 1080
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
mag zeker een full tower zijn (ruimte is geen probleem). Zou graag alle bovenstaande games op max. settings kunnen spelen met hoge fps. Ik ben dus op zoek naar een high-end systeem
Ga je overklokken?
Indien nodig wel
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf een build proberen samenstellen maar ben een leek op vlak van het bouwen van pc's (dit wordt mijn eerste eigen build). Vandaar dat ik graag zou weten of dit systeem aan mijn eisen zou voldoen en/of er voor bepaalde onderdelen misschien betere opties zijn zonder mijn maximumprijs van 2000euro te overschrijden. Verder heb ik ook nog geen idee welke behuizing ik best kies.
mijn build:
(zie reacties)
Alvast bedankt voor de feedback!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2018 16:45 ]