Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Om toch nog in oranje sferen te blijven vanavond dan maar oranje soezen maken, met een biertje erbij uiteraard
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
Route richting middenweg, zit al vol gezellige mensen
Maakt een republikein zelfs vrolijk
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Verbazingwekkend? NL'ers bij gratis bier?LankHoar schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 10:09:
Ik kwam er laatst achter dat je op de NL ambassade in Praag bier kan drinken dat betaald is door de Nederlandse belastingbetalers, in de belachelijk mooie achtertuin van de ambassadeur. Toch wel leuk hoor, en er waren verbazingwekkend veel Nederlanders
Bitterballetje erbij zoals in USA? Enjoy!
In ieder geval vanavond niet te veel alcohol nuttigen en niet te laat op bed: morgen om half 9 weer anderhalf uur motorrijden en dat wil ik wel bewust doen. Laatste weken gaat het erg lekker met lesrijden. Dus moet morgen ook zo gaan.
[ Voor 48% gewijzigd door sypie op 27-04-2018 10:50 ]
Stel voor of ze met haar vriendinnen wilt gaan de volgende keer. Heb ik deze keer dus gedaanBlazeMuis schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 10:28:
Straks even door de vrijmarkt wandelen, moet mee van de vriendin. Daarna zien we wel wat we vandaag gaan doen.
Rotterdam
Bitterballen, zoute haring en kaas. En Heineken natuurlijkKDL schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 10:22:
[...]
Verbazingwekkend? NL'ers bij gratis bier?
Bitterballetje erbij zoals in USA? Enjoy!
Ik ben blijkbaar zo uit sync met Nederland dat ik dacht dat het gisteren al Koningsdag was (toen was de receptie hier in Praag) en ik de comments van "vandaag" hier niet snapte. Is Koningsdag dus inderdaad gewoon vandaag
[ Voor 30% gewijzigd door LankHoar op 27-04-2018 10:57 ]
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.