Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:28

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Vrijdag is het weer zover: Koningsdag: De dag van Vrijmarkten, vertier, feest en bier! :)

Maar hoe ziet jullie dag eruit? Ga je ook gezellig feesten, of leg je je kleedje op straat en ga je meedoen aan de vrijamrkt. Of ben je meer het type wel zélf op de vrijmarkten rondstruinen met de hoop wat leuke technische tweak-spulletjes te bemachtigen? Of moet je zelfs misschien gewoon werken op die dag?

Ikzelf houd het lekker makkelijk. Eerst ga ik in mijn eigen dorp bij de aubade wat foto's schieten, en uit volle borst meezingen (kuch). Daarna peer ik hem op de fiets en ga ik een paar uurtjes in Woerden kijken op de vrijmarkt, en mogelijk op de kermis. Rond een half twee ben ik weer in het dorp, en ga ik bij de oud-Hollandse Volksspelen kijken waar 'plezier ende vermaeck' centraal staan. Het blijft altijd leuk om te zien hoe een soort 'Ter land, ter zee en in de lucht' wordt uitgevoerd in mijn dorp, en hoe mensen met krijwagens over dunne balken over de sloot rennen, meedoen aan spijkerbroekhangen, of een klompen-race doen :).

Later in de middag is er in het weiland naast onze woonwijk een 'prutrace' voor liefhebbers, die dan een parkourtje afleggen door een weiland met diverse (modderige) sloten als hindernissen. Leuk om dit te aanschouwen. Ikzelf denk dat ik de boot pak en die kant op vaar voor de beste plekken. :P

Ik ben eerder eens naar Amsterdam geweest met Koningsdag, maar dat was gewoon zo druk, wat niet meer leuk was. Vooral al je hoort dat het treinverkeer plat ligt en dat je bijna het centrum niet meer uit kan. Nee, doe mij maar mijn dorpje Zegveld en Woerden :).

En nu jullie :).....

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Bier drinken bij de autocross.
'savonds in een feesttent bier drinken.

Ik blijf lekker in mn kleine pokkedorpje. Kan ik tenminste letterlijk kruipend naar huis.

Ik ga echt niet naar Amsterdam ofzo.
Half uur wachten op een biertje?
Niks daarvan, ik krijg ze gewoon aangereikt.

Ho! Eerst 's ochtends een oranje tompouche bij Oma! (goede test om te checken hoe ik hersteld ben van donderdagavond) :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2018 01:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:35
Mijn koelkast ligt al vol met koude blikjes en koelelementen en aangezien ik in Amsterdam woon is de keuze snel gemaakt. Vrijmarkt is hier om de hoek en dan richting de grachtengordel. :-)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:05

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:57
Het zal afhangen van het weer.
Bij regen wordt het uitslapen, huishoudelijke dingen, boek lezen, serie kijken en 's avonds wat speciaalbier proeven met een goede film.
Bij droog, maar bewolkt weer wordt het uitslapen, tuin op orde brengen, auto wassen, huishoudelijke dingen, boek lezen en 's avonds wat speciaalbier proeven met een goede film.
Bij zonnig weer wordt het vroeg uit de veren, foto's schieten in de peel, daarna foto's in het bos, auto wassen, in zonnetje zitten met een biertje en een boek en 's avonds wat speciaalbier proeven met een goede film.

Ik ben vaak op pad geweest met koningsdag, de laatste jaren hecht ik meer waarde aan rust en ontspanning.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ik woon in Dublin, moet helaas dus gewoon werken. Echter organiseert de Nederlandse ambassade een feestje in de stad. Dus daar gaan waarschijnlijk wel de meeste Nederlanders heen. Vanaf 19:00 ga ik dus gewoon zuipen :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet helaas eerst werken vanaf 0900H en daarna ga ik een beetje door Purmerend heen struinen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gri77ie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-06 03:20

Gri77ie

Ok.... het zal gerust....

Dr is hier in het dorp en het aanliggende dorp een kroegentocht met hilarische opdrachten georganiseerd. Dus pilsjes drinken en lachen. De volgende dag sta ik op een open dag van ons KNRM station, dus ik zal met de 27e een beetje moeten gedragen :N :N een beetje dan !

Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:21
Geen echte planning. Wel de intentie om in de ochtend de vrijmarkt af te gaan op zoek naar goodies.

Later op de dag vooral rustig aan doen. Zal ook van het weer afhangen :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 06:40
Ik weet het niet, maar ik verwacht zaterdag een kater te hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skyrunner
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 17:01
Werken in het buitenland, ploegendiensten ook nog eens, dus zelfs zuipen is er niet bij :'-(

It took the power of Commodore 64 to put man on the moon

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• mstx
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Supersized Kingsday Festival :Y

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Naar de dierentuin. Ik hoop stiekum dat het rustig is. Maar voor hetzelfde geld is het juist druk :/

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-05 23:07
Lekker de hele dag gamen, afwisselen tussen God of War, Rocket League en Fortnite.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten2212
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21:23
Eerst met koningsnacht hele nacht uit met vrienden. Vervolgens van 10:30 - 21:00 werken op Kingsland en dan weer de stad in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:37

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Op koningsnacht Leiden in met de clan, hopen dat ik overdag nog een vrijmarkt kan afstruinen in Leiden (1e Koningsdag in Leiden voor mij, dus ik heb nog geen idee waar alles is) en vanaf 18:00 tot 23:00+ uur draai ik dienst voor het Rode Kruis op de Lammermarkt, mooi muziek-feestje wordt dat :Y

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwacht niet teveel van koningsdag in Leiden.
Althans, ik ging meestal naar A'dam :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:23
Ik beschouw het als een extra dag van het weekend. Wordt dus uitslapen, daarna (vanaf de middag oid) met vrienden eerst gaan klimmen en dan eten / drinken / borrelen / etc

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:09

Typhone

Who Dares Wins

Opgegroeid zijnde met de Amerikaanse feestdagen doe ik niet zoveel met koningsdag ^^

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 25 april 2018 @ 08:52:
Opgegroeid zijnde met de Amerikaanse feestdagen doe ik niet zoveel met koningsdag ^^
Vervang de kersentaart met een oranje tompoes ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:11

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
mstx schreef op woensdag 25 april 2018 @ 07:57:
+1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:19
Lekker met de tent er op uit de natuur in! Heerlijk rustig.

[ Voor 9% gewijzigd door LordSinclair op 25-04-2018 09:09 ]

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:43
Donderdagavond vieren met vrienden, muziek, gezelligheid en bier.
Vrijdag vieren met vrienden, muziek, gezelligheid en bier

Maak mij drukker om welke outfit ik aan ga doen dit jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Maarten2212 schreef op woensdag 25 april 2018 @ 08:07:
Eerst met koningsnacht hele nacht uit met vrienden. Vervolgens van 10:30 - 21:00 werken op Kingsland en dan weer de stad in.
Je gaat dus lekker wakker zijn tijdens werk haha _O-

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik sta lekker van 12:00 tot 20:00 op Kingsland Amsterdam. Met een Partybus heen en terug. Zin an :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:07

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Ik overweeg (zoals elk jaar) om de vroege uurtjes van de Utrechtste vrijmarkt mee te pakken. Tot nu toe is dat altijd gefaald, maar dit jaar moet mijn vriendin om 7:00 werken, dus wie weet lift ik mee op dit gegeven.

Verder ben ik vooral blij met de extra vrije dag waardoor ik toch twee dagen aaneengesloten geen plannen heb midden in een reeks van 8 redelijk volle weekends, waardoor ik eindelijk de schakelbrommer zomerklaar kan maken :)

Kalm aan! En rap een beetje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten2212
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21:23
Bensimpel schreef op woensdag 25 april 2018 @ 09:10:
[...]

Je gaat dus lekker wakker zijn tijdens werk haha _O-
Haha dat is wel een risico ja. Gelukkig ben ik nog jong en valt een nachtje met weinig slaap (nog) niet zo zwaar :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rob079
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 09:21
Ben wel vrij, dus in ieder geval uitslapen, maar het hangt van het weer af. Bij goed weer met de miss de vrijmarkt (voor zover aanwezig in Zoetermeer) en met een terrasje pakken, mensen kijken. Slecht weer dan denk ik dat Netflix een goeie aan me heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:46

jeka

Support your local club.

Naar de Koning kijken. Groningen de Koningen!

FCG

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smuey
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 13:50
Donderdagavond is er een Koningsnacht in Heemskerk. Komt ieder jaar een leuk bandje optreden (Paperplane) wat altijd voor veel gezelligheid zorgt. Vorig jaar moeten missen omdat onze kleine toen net een week oud was (en vriendinlief nog niet geheel hersteld was van de bevalling), maar dit jaar gaat dat helemaal goed komen.

Wat betreft Koningsdag zelf, afhankelijk van het weer misschien even een klein rondje over de markt met mogelijk nog een bbq-en-bier-situatie met een groepje vrienden, maar verder weinig bijzonders hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag beginnen we met een Kinderdisco. Daarna op vrijdag zoals altijd eerst in de ochtend een rondje over de lokale vrijmarkt. Meestal gezellig samen met wat familie. Normaal gaan we dan door richting een wat grotere plaats waar een grotere vrijmarkt/kermis/e.d. is. Dit jaar gaan we echter tijdig weg richting Duitsland voor een paar dagen. Krijgen dus maar een halve Koningsdag mee.

Op de vrijmarkt zijn we specifiek op zoek naar (bord)spellen en speelgoed voor kinderen. Soms een zwik Donald Ducks of Suske en Wiske's mee voor papa :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GiannoezNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-09-2022
Eerst gezellig koningsnacht en de dag erna naar 538Koningsdag in Breda.
Meer mensen hier die daar heen gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-09 13:48
In de ochtend door het dorp slenteren, daar wat eten sfeer proeven, even door de kermis om de nostalgie te zien, daarna met wat gekocht eten lekker op de bank naar de vrije training F1 kijken.
Mocht het super weer zijn, misschien een rondje doen op de motor in de middag om elders te kijken hoe het bij andere dorpen gevierd word.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:49
Donderdagavond ff hardlopen en op tijd naar bed. Vrijdag in de ochtend misschien nog even paar uurtjes werken, en dan rond 12'en lekker naar Oranjebloesem festival! https://www.oranjebloesem.com/

@michaelvink Heemskerk! Haha. Daar ben ik geboren & getogen :) Paperplane, wat een helden zijn dat... Vaste prik op de kermis vrijdag :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThoNohT
  • Laatst online: 12-09 20:49
Een koelkast ophalen, en daarna een parketvloer licht opschuren en in de lak zetten. Dan kunnen we volgende week gaan verhuizen. Geen idee wat de avond gaat brengen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
Wij gaan sinds dat ik mijn vrouw ken rommelmarkten af in en rond Rotterdam. Normaal komen we dan uit bij haar tante en eten daar, maar die zijn er dit jaar niet.
Dus wordt op tijd naar de duurdere wijken in Rotterdam en daarna weer terug richting Spijkenisse en Hoogvliet wellicht voor de markten daar.
We gaan het zien. Iig redelijk op tijd in R'dam zijn.
De avond geen idee, maar zal gewoon lekker rustig aan doen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:00
(nog) Geen plannen.
Vorig jaar geweest...pff veel te druk dus sla ik over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mstx
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Marc3l schreef op woensdag 25 april 2018 @ 10:58:
[...]

Vorig jaar geweest...pff veel te druk dus sla ik over.
Verschilt natuurlijk per stage, ik stond de afgelopen 2x voornamelijk in de hardstyle classics tent, was altijd prima te doen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Helemaal niks!

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
Hardfest in Enschede.
Vieren dat de koning jarig is en dat ik die dag niet hoef te werken :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• fvdberg
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:44
Auto volledig reinigen, van binnen en buiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:39
Gamen!

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Overlord2305
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08-10-2024
Hoogstwaarschijnlijk gamen of thuis, of een paar potjes spelen in de locale gamesworkshop. Niks gerelateerd aan de dag zelf dus :l

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Heel de stad weer vol met veel te blije en half aangeschoten oranjetoeters.
Tsja, heb er niks mee.

Moet overigens nog steeds aan 27 april wennen. Had om een andere reden ook veel met 30 april en het was fijn dat dat een vrije dag was. Nu met 27 vind ik het eigenlijk irritant dat dat een verplichtte vrije dag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sambalbaj schreef op woensdag 25 april 2018 @ 11:50:
Tsja, heb er niks mee.

Moet overigens nog steeds aan 27 april wennen. Had om een andere reden ook veel met 30 april en het was fijn dat dat een vrije dag was. Nu met 27 vind ik het eigenlijk irritant dat dat een verplichtte vrije dag is.
Ik heb er ook een paar jaar aan moeten wennen, maar maakt het iets uit dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:21
S ochtends vroeg het vliegtuig in naar San Francisco 8). Volgend jaar maar weer alcohol nuttigen in de feesttent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sambalbaj schreef op woensdag 25 april 2018 @ 11:50:
Tsja, heb er niks mee.

Oh totaal geen moeite mee. Ben wel blij dat het niet januari is geworden (de reden dat Bea het op 30 april, de verjaardag van haar moeder heeft gehouden). Ik had liever gezien dat het naar september was gegaan, het is al druk genoeg met vrije dagen nu (pasen, pinksteren, hemelvaart).

Maar ach, ik klaag niet :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

fvdberg schreef op woensdag 25 april 2018 @ 11:40:
Waar woont je huis ? dan breng ik die van mij ook even langs... als je dan toch bezig bent d:)b

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Lekker burgerlijk rondslenteren op de vrijmarkt :*)

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• fvdberg
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:44
ScrooLoose schreef op woensdag 25 april 2018 @ 12:18:
[...]

Waar woont je huis ? dan breng ik die van mij ook even langs... als je dan toch bezig bent d:)b
Prima hoor, wil je een factuurtje met of zonder BTW :) gaat wel feestdagen toeslag overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
anandus schreef op woensdag 25 april 2018 @ 08:02:
Naar de dierentuin. Ik hoop stiekum dat het rustig is. Maar voor hetzelfde geld is het juist druk :/
Idem hier, ook naar de dierentuin. Absoluut geen zin in die stapels bezopen mensen in steden.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-07-2020
Mijn huis een goede schoonmaakbeurt geven.

After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39

matthewk

Ubernoob

Werken natuurlijk! Bezig met drie projecten in opstartfase waarbij ik er bij twee een adviserende rol heb.

Consultant - Autogek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:57

Deathchant

Don't intend. Do!

Hier in Zuid-Limburg wordt koningsdag niet zo gevierd zoals in Amsterdam. Ik heb helemaal niks op de planning staan, dus ik denk dat ik ook wat in het tuintje ga werken en anders wat films kijken ofzo.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BdK9001
  • Laatst online: 22:07

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

fvdberg schreef op woensdag 25 april 2018 @ 11:40:
Binnenkant kan bij mij nog wel ff er mee door, buitenkant is dit weekend ook weer aan de beurt. Met al die dooie insecten zit er meer eiwit op m'n auto dan de gemiddelde bodybuilder in een week verorbert...

Kalm aan! En rap een beetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaTieBaLk
  • Niet online
Gezellig naar het dorpsschieten van de lokale schutterij (Limburgse traditie) waar de nodige biertjes gedronken gaan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-08 11:34
Ik ga helemaal niets doen met Koningsdag. Twee of drie keer een poging gedaan om het in Amsterdam leuk te vinden, en vorig jaar ook in mijn nieuwe woonplaats, maar ik vind er echt helemaal niets aan. Waarom niet de andere 364 dagen van het jaar naar de kroeg gaan? Dat is op elke manier beter. Het ontgaat mij ook volledig wat de mensen precies doen, behalve hutjemutje op een plein staan, er een half uur over doen om bier te halen, dat in vijf minuten opdrinken, een kwartier bezig zijn om naar de wc te kunnen en dan 'heeeeeeeeuj' zeggen als ze iemand tegenkomen die ze kennen. Dit dan herhalen tot het licht letterlijk of figuurlijk uitgaat. Het is vast leuker op het platteland, daar twijfel ik niet aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-09 23:47
Waarschijnlijk uitslapen en dan verder met de tuin verbouwen.
Voor mijn gevoel leeft dat hele Koningsdag niet zo in (Zuid) Limburg, zelf heb ik er dan ook helemaal niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lootbox
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-07 07:58
Vespa wassen.
Rondje rijden
Rondje lopen braderie in het dorp
Hamburger en poffertjes eten
Weer naar huis :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wannial
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 02:26
De ambassade hier regelt een Kingsday party, daar maar eens een blik werpen.
Ze hebben bitterballen dus dat is sowieso een dikke plus, god wat mis ik die krengen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joeri.Bijlsma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:38
"Geen", het kan mij gestolen worden, ik vind het maar onzin. Vroeger misschien leuk toen je stuff kon verkopen om kilo's snoep te halen, maar in het anno nu is het echt niet meer nodig.

Je hebt zat andere "rommel" markten, dus dat maakt de dag al niet speciaal, iedereen is jarig in een jaar en koningen/koninginnen krijg je altijd, dus zo speciaal is dat nu ook weer niet. Is niet dat hij wat doet voor het land voor de middenklasse / onderklasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_6369
  • Registratie: April 2010
Ik ga al sinds mensenheugenis op Koningsdag naar Duitsland. Winkelen met de vrouw, pretpark bezoeken of gewoon wandelen. Heerlijk!

Hier zou een handtekening kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
Ik denk in het stads centrum even de kleedjes langs, wat een uitdaging wordt met een ventje van 2,5 jaar oud. de verwachting is alles mee moet wat er ligt

en de braderie even bekijken. verder was ik niet van plan om gekke dingen te doen

[ Voor 7% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 25-04-2018 15:40 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Misha schreef op woensdag 25 april 2018 @ 07:43:
Ik weet het niet, maar ik verwacht zaterdag een kater te hebben
Een krolsche kater? :+

Afbeeldingslocatie: https://i.makeagif.com/media/1-23-2015/JFxqVv.gif

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

's Ochtends even langs de lokale kleedjesmarkt struinen en bij de lokale drankhandel een flesje Oranje bitter en bij de Hema een oranje tompouce scoren...
's Middags waarschijnlijk bankhangen, game spelen en huishouden onder het genot van tompouce en een glaasje Oranje bitter (smerig - maar het hoort gewoon!). En de koffer pakken voor de vakantie....

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:36
S' ochtends over de markt voor stapels speelgoed voor de kleine (daar is die markt wel leuk voor, 20 voorleesboeken voor een euro enzo). Verder niks doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

BdK9001 schreef op woensdag 25 april 2018 @ 12:50:
[...]

Binnenkant kan bij mij nog wel ff er mee door, buitenkant is dit weekend ook weer aan de beurt. Met al die dooie insecten zit er meer eiwit op m'n auto dan de gemiddelde bodybuilder in een week verorbert...
Hmm vreemd , hier in ZH meer sahara zand..

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:24
Ik denk naar de vrijmarkt in Utrecht, maar wellicht een keertje naar Leiden voor de verandering. Als het regent, dan blijft ik gewoon thuis.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Joeri.Bijlsma schreef op woensdag 25 april 2018 @ 13:24:
Is niet dat hij wat doet voor het land voor de middenklasse / onderklasse.
Ja, ik hap toch.

Wellicht ontgaat het je, maar de Koning (en Koningin) hebben juist een zeer grote en belangrijke rol voor ons land. Zij vertegenwoordigen ons namelijk op het wereldwijde toneel! Je zal vast wel eens iets hebben meegekregen over staatsbezoeken, ga ik zo vanuit. Nou, dat zijn de events die steevast leiden tot een gigantische boost in gesloten deals, overeenkomsten en zaken. Onze koning smeert als het ware onderhandelingen zodat het gevolg, handelsrelaties dus, de deals closen. Zonder koning een aanzienlijk lastiger - zo niet in diverse regios onmogelijk - proces.

Dus ja, wat de Koning doet is goed voor het land. Want meer zaken is meer inkomsten, goed voor belastinginkomsten en werkgelegenheid.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sluit mij de hele dag binnen op en kijk de dag er na welke troep er weer achtergebleven is en verbaas mij weer over de achterlijkheid van de Nederlanders....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Optreden:) Sochtends beginnen we in Empel, 's middags in Dordrecht en 's avonds in Kampen.

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

tv kijken, foto's maken, kijken wat er verder nog te doen is wat wel niet veel zal zijn, het hangt ook van het weer af en van de treinen

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Zuipen in Eindhoven. 8) #zinin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 11:02

Flotter

Pelipper!

Klussen. Afhankelijk van het weer buiten een kozijn schilderen of binnen behang strippen.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarlorf
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21:09

Dwarlorf

Nokando a place near Kathmandu

Voorjaarsschoonmaak.

The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiefDelicious
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:05
+1 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

AllSeeyinEye schreef op woensdag 25 april 2018 @ 16:34:
[...]

Ja, ik hap toch.

Wellicht ontgaat het je, maar de Koning (en Koningin) hebben juist een zeer grote en belangrijke rol voor ons land. Zij vertegenwoordigen ons namelijk op het wereldwijde toneel! Je zal vast wel eens iets hebben meegekregen over staatsbezoeken, ga ik zo vanuit. Nou, dat zijn de events die steevast leiden tot een gigantische boost in gesloten deals, overeenkomsten en zaken. Onze koning smeert als het ware onderhandelingen zodat het gevolg, handelsrelaties dus, de deals closen. Zonder koning een aanzienlijk lastiger - zo niet in diverse regios onmogelijk - proces.

Dus ja, wat de Koning doet is goed voor het land. Want meer zaken is meer inkomsten, goed voor belastinginkomsten en werkgelegenheid.
Buiten dat ik geloof dat een president dit ook prima kan zonder (allegedly) 350 miljoen euro per jaar te kosten, ben ik van mening dat een koningshuis compleet tegen alle normen en waarden van de huidige tijd in gaat. Het is volkomen absurd dat een groep mensen in Nederland allerlei extra rechten heeft puur omdat ze op de juiste plek geboren zijn.

Elk jaar weer zeiken we met zn allen over zwarte Piet, terwijl ons koningshuis het grootste voorbeeld van discriminatie in dit land is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:23

Grudgie

PSN: Grudgie7

Hardfest met de vrouw!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:28

Qu3st

Zijn ze daar al nuchter? :+
Ik ga keihard buffelen zodat alle feestvierders veilig thuis komen met de trein. Dus geen bier of feest voor mij :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een tegenreactie op alle wilde plannen :P
Ik ben anti-koningshuis en alles wat ook maar de kleur oranje heeft heb ik een hekel aan.
Ik ga dus ook niet speciaals doen, maar het is een vrije dag en ik ben gevraagd om mee te helpen met klussen bij familie dus dat wordt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian97
  • Registratie: Januari 2016
De dag lekker rustig beginnen en in de middag maar eens iets actiever bezig op Hardfest Enschede!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op woensdag 25 april 2018 @ 17:20:
[...]

Buiten dat ik geloof dat een president dit ook prima kan zonder (allegedly) 350 miljoen euro per jaar te kosten, ben ik van mening dat een koningshuis compleet tegen alle normen en waarden van de huidige tijd in gaat. Het is volkomen absurd dat een groep mensen in Nederland allerlei extra rechten heeft puur omdat ze op de juiste plek geboren zijn.
Geen idee hoe jij bij 350 miljoen komt, waarschijnlijk van die losse flodder genaamd 'Republikeins Genootschap'. Volgens de begrotingen is dit 42 miljoen. En ik heb geen reden om aan te nemen dat die 350 correct zou zijn.

Maar even los van die getallen, en laten we eens uit gaan van 350 miljoen. De laatste verkiezingen kostten al 50 miljoen, en dan hoefde er niet eens een president gekozen te worden. Een president kost minstens net zoveel geld als het koningshuis, of denk je dat een president gratis op een stoel zit en bijvoorbeeld geen bescherming nodig heeft? Die kosten kun je tegen elkaar wegstrepen.

Het Koningshuis (Willem-Alexander) is recent even naar China geweest, en heeft daar voor minstens 248 miljoen aan handel geregeld. En dat is niet het enige. Je kan wel stellen dat we, als we nog steeds uitgaan van 350 miljoen, ruimschoots uit de kosten komen per jaar. Ik zie een 4 jaar zittende president dat allemaal niet regelen, of heb jij de illusie dat bijvoorbeeld een Donald Trump zoveel handel binnenhaalt met zijn steengoede karakter?

Je laatste argument is nog het meest steekhoudend, het zou inderdaad niet mogen uitmaken waar je geboren wordt. Maar het grappige is, dat geldt ook voor een president! Of denk je dat iedereen zomaar president gaat worden? Ook daar heb je te maken met de 'gegoede mensen' uit een warm en rijk nest. Die mensen komen aan de macht, en hun enige doel is hun vriendjes nog rijker maken. Totaal 0,0 belang wat er met het land gebeurd, want na 4 of 8 jaar zijn ze toch weer weg.
Ook die rijken genieten van allerlei extra rechten, wat alleen nog maar erger zal worden als ze ook daadwerkelijk aan de macht komen.

En mocht je dat niet geloven, moet je eens kijken wat mensen als Gerrit Zalm - Wouter Bos - JP Balkenende - etc. allemaal voor overbetaalde functie hebben overgehouden aan lijmen en slijmen bij grote bedrijven in hun politieke carrière.

Ofwel, nee, ik geloof niet dat een president beter is voor Nederland. Het geeft mij zelfs een portie vertrouwen dat er in ieder geval nog een paar mensen zijn die hun gezonde verstand kunnen bewaren, al bedenken de Tweede en Eerste kamer de meest zotte voorstellen, zonder krabbel van de Koning of Koningin gebeurd het niet. Ik weet dat dat een formaliteit is, maar uiteindelijk hebben ze daarmee wel een veto in handen. Dat geeft een stuk meer vertrouwen dan mensen als Rutte, Wiebes en Pechtold, met hun zoveelste gelieg en bedrieg inzake de dividendbelasting.
Elk jaar weer zeiken we met zn allen over zwarte Piet, terwijl ons koningshuis het grootste voorbeeld van discriminatie in dit land is.
Hiermee heb je jezelf direct buitenspel gezet, racisme :') Kom op zeg. Dat is echt de slechts denkbare kaart die je kan trekken in 2018.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2018 @ 20:59:
[...]

Geen idee hoe jij bij 350 miljoen komt, waarschijnlijk van die losse flodder genaamd 'Republikeins Genootschap'. Volgens de begrotingen is dit 42 miljoen. En ik heb geen reden om aan te nemen dat die 350 correct zou zijn.

Maar even los van die getallen, en laten we eens uit gaan van 350 miljoen. De laatste verkiezingen kostten al 50 miljoen, en dan hoefde er niet eens een president gekozen te worden. Een president kost minstens net zoveel geld als het koningshuis, of denk je dat een president gratis op een stoel zit en bijvoorbeeld geen bescherming nodig heeft? Die kosten kun je tegen elkaar wegstrepen.

Het Koningshuis (Willem-Alexander) is recent even naar China geweest, en heeft daar voor minstens 248 miljoen aan handel geregeld. En dat is niet het enige. Je kan wel stellen dat we, als we nog steeds uitgaan van 350 miljoen, ruimschoots uit de kosten komen per jaar. Ik zie een 4 jaar zittende president dat allemaal niet regelen, of heb jij de illusie dat bijvoorbeeld een Donald Trump zoveel handel binnenhaalt met zijn steengoede karakter?

Je laatste argument is nog het meest steekhoudend, het zou inderdaad niet mogen uitmaken waar je geboren wordt. Maar het grappige is, dat geldt ook voor een president! Of denk je dat iedereen zomaar president gaat worden? Ook daar heb je te maken met de 'gegoede mensen' uit een warm en rijk nest. Die mensen komen aan de macht, en hun enige doel is hun vriendjes nog rijker maken. Totaal 0,0 belang wat er met het land gebeurd, want na 4 of 8 jaar zijn ze toch weer weg.
Ook die rijken genieten van allerlei extra rechten, wat alleen nog maar erger zal worden als ze ook daadwerkelijk aan de macht komen.

En mocht je dat niet geloven, moet je eens kijken wat mensen als Gerrit Zalm - Wouter Bos - JP Balkenende - etc. allemaal voor overbetaalde functie hebben overgehouden aan lijmen en slijmen bij grote bedrijven in hun politieke carrière.

Ofwel, nee, ik geloof niet dat een president beter is voor Nederland. Het geeft mij zelfs een portie vertrouwen dat er in ieder geval nog een paar mensen zijn die hun gezonde verstand kunnen bewaren, al bedenken de Tweede en Eerste kamer de meest zotte voorstellen, zonder krabbel van de Koning of Koningin gebeurd het niet. Ik weet dat dat een formaliteit is, maar uiteindelijk hebben ze daarmee wel een veto in handen. Dat geeft een stuk meer vertrouwen dan mensen als Rutte, Wiebes en Pechtold, met hun zoveelste gelieg en bedrieg inzake de dividendbelasting.

[...]

Hiermee heb je jezelf direct buitenspel gezet, racisme :') Kom op zeg. Dat is echt de slechts denkbare kaart die je kan trekken in 2018.
Eehm, ik heb het woord racisme nooit genoemd, mede omdat ik van mening ben dat racisme niet bestaat (biologisch gezien bestaan er namelijk geen rassen bij de mens), discriminatie is weldegelijk aan de orde. Dat racisme een onderdeel is van discriminatie betekent niet dat deze termen uitwisselbaar zijn.

Verder zeg je dat mijn laatste punt van de eerste alinea het meest steekhoudend is, welke aangeeft dat het niet zou moeten kunnen dat je extra rechten verkrijgt door waar je geboren bent. Onderscheid maken op basis van afkomst is een van de definities van discriminatie.

Daarnaast ondermijnt een koningshuis ook nog eens de democratie aangezien er niks te kiezen valt. Hiermee ook meteen een aanknoping naar jouw complottheorie dat alle politici ook op een of andere louche manier door hun afkomst op hun plek zijn gekomen. Hoewel ik best geloof dat dit bij een (significant) aantal het geval is, en zeker weet dat onze democratie helemaal niet zo democratisch is als wordt voorgehouden, staat het iedereen vrij om zich in de politiek te bewegen. Genoeg mensen die niet van een of andere dure familie komen die het toch ver schoppen. Een president is dan tenminste verkozen door het volk, als die iets debiels doet kun je die tenminste nog afzetten.

Overigens gaan we wel erg offtopic dus dit is dan ook mijn laatste comment hierover in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik ben werken. En de dag erop ook. Ik vier het niet. Kost alleen maar geld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

lekker uitslapen na de nacht :P blijf of thuis vrijdag of ga langs mijn ouders in een dorp,hier in amsterdam is al het gezellige toch doodgemaakt door de gemeente.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

De onzin ontwijken. Dus of de natuur in of thuis wat aan rommelen. Heb echt niks met feestdagen etc.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.C
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-08 22:25

T.C

Lekker uitslapen en dan om 10:00 in de sportschool...
Lekker sporten tot een uur of 13:00 - 14:00 en dan lekker naar huis....

Filmpje en een biertje.... dan niet te laat naar bed want op zaterdag weer om 10:00 in de sportschool.

Iedereen mag een mening hebben over onderwerpen. Maar het hoeft niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ eens

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skagerak
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-07 20:50
Waarschijnlijk wat bier drinken op het dorp. Voor Koningsnacht nog niet echt een plan. Heeft er iemand een idee of de vrijmarkt in Utrecht dan al interessant is? Of is dat meer iets voor Koningsdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

T.C schreef op woensdag 25 april 2018 @ 22:37:
Lekker uitslapen en dan om 10:00 in de sportschool...
Lekker sporten tot een uur of 13:00 - 14:00 en dan lekker naar huis....

Filmpje en een biertje.... dan niet te laat naar bed want op zaterdag weer om 10:00 in de sportschool.
sportschool is open met koningsdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.C
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-08 22:25

T.C

Salvatron schreef op woensdag 25 april 2018 @ 22:53:
[...]

sportschool is open met koningsdag?
Ja... van 8:45 tot 14:00 ze hebben zelfs een koningsdagworkout gepland staan van 10:00 - 11:00 altijd fijn om mee te beginnen.
Een sport vriendin heeft ook aangegeven mee te doen.

Iedereen mag een mening hebben over onderwerpen. Maar het hoeft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

T.C schreef op woensdag 25 april 2018 @ 23:52:
[...]

Ja... van 8:45 tot 14:00 ze hebben zelfs een koningsdagworkout gepland staan van 10:00 - 11:00 altijd fijn om mee te beginnen.
Een sport vriendin heeft ook aangegeven mee te doen.
aha, bij mij is ie dicht

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:37
[...]

Ah, de heerlijke afwisseling tussen mensen die zeiken over zwarte piet in het najaar en mensen die zeiken over het koningshuis in het voorjaar.

Het is inderdaad vreemd dat het koningshuis meer rechten heeft dan gewone burgers puur vanwege hun afkomst. Echter in het algemeen geldt dat mensen met geld/macht meer privileges krijgen. De gewone burger krijgt een dikke boete voor te hard rijden terwijl rijke mensen vaak wegkomen met al dan niet legale belastingontwijking. Zeker in minder democratische landen is er dan ook nog sprake van meer smeergeld en corruptie dan in Nederland, iets wat nog steeds onderdeel is van de normen en waarden van de huidige tijd.

Los daarvan praten mensen vaak alleen over de voordelen die onze Koning heeft. Rijk geboren, veel luxe etc. Niemand heeft het ooit over de concessies die de Koning moet doen. Hij kan nooit een 'gewoon' leven leiden, hij heeft een taak voor het leven. Die staat in het teken van het land dienen en dat lijkt mij persoonlijk best pittig, al die verplichtingen, sociale vereisten etc.. Daarbij ben ik persoonlijk van mening dat de (huidige) Koning een veelvoud van de 'kosten' terugverdient middels handelsmissies en relaties en dus het land netto meer oplevert dan kost. Ik heb echter geen feiten om dit te onderbouwen.

Daarbij komt tot slot dat ik persoonlijk denk dat een president dit niet kan. Dit heeft Rutte vandaag maar weer eens al te goed bewezen. Die zit al iets teveel met zijn gedachten bij het adviesbaantje wat hij over 4 jaar krijgt van Shell, de koning heeft gelukkig een taak voor het leven en zal daar iets minder mee bezig zijn.

Ontopic; ik woon zelf midden in de binnenstad van een middelgrote stad en helaas betekend dat dat koningsnacht en koningsdag in het kader staan van veel stomdronken volk wat voor veel overlast zorgt. Daarom heb ik besloten dit jaar lekker de rust op te zoeken in een bed en breakfast in the middle nowhere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silvos schreef op donderdag 26 april 2018 @ 01:18:
[...]
Echter in het algemeen geldt dat mensen met geld/macht meer privileges krijgen. De gewone burger krijgt een dikke boete voor te hard rijden terwijl rijke mensen vaak wegkomen met al dan niet legale belastingontwijking. Zeker in minder democratische landen is er dan ook nog sprake van meer smeergeld en corruptie dan in Nederland, iets wat nog steeds onderdeel is van de normen en waarden van de huidige tijd.
Je voorbeeld slaat nergens op. Rijke mensen krijgen geen dikke boete voor te hard rijden? Terechte boetes overigens.
En de gewone burger kan niet aan al dan niet legale belastingontwijking doen? Volgens mij zijn de regels gewoon hetzelfde voor iedereen.
Als je het vermogen niet hebt om mee te kunnen doen is dat een heel andere discussie dan dat mensen met geld/macht meer privileges krijgen. Ongelijkheid is van alle tijden.
Overigens vind ik het grappig dat @mark-k het heeft over oneerlijkheid dat afkomst en geboorte zoveel bepaalt terwijl jezelf de luxe hebt af te geven op het koningshuis (je goed recht overigens) door diezelfde afkomst uit en geboorte in (of verhuizing naar) Nederland.
Probeer dat eens in andere regio's in de wereld en dan weet je weer hoe goed je het hier hebt.

Koningsdag dus........vroeger was dat altijd gezellig zuipen. Tegenwoordig de drukte ontwijken en lekker met het gezin en de hond gaan wandelen of een kinderboerderij bezoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:18
Overdag naar de winkel en in huis bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Koningsdag gaat een flinke klap opleveren voor de volksgezondheid als ik al die zuip-voornemens lees :o

[ Voor 3% gewijzigd door Wootism op 26-04-2018 08:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wootism schreef op donderdag 26 april 2018 @ 08:41:
Koningsdag gaat een flinke klap opleveren voor de volksgezondheid als ik al die zuip-voornemens lees :o
Wel weer goed voor de schatkist (btw en accijnzen) waar de koning weer van gefinancierd kan worden.

* Gunner rent

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

3 dagen lang gamen met vrienden oOo onder het genot van alcohol. :Y

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seriph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-09 18:49
In de ochtend met de vrouw over de vrijmarkt. Dan beloven we elkaar ieder jaar maar dat is nog nooit gelukt. Maar dit gaat het echt lukken. Dan weer naar huis. Broodje eten, dutje doen. En in de middag staan de lokale grootheden op een podium in de binnenstad. Met mooi gaan we daar een biertje doen met familie/vrienden.

Met slecht week gebeurt er niet zoveel. Uitslapen, gamen en weinig meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

De discussie over het koningshuis mag elders gevoerd worden. Dit topic gaat slechts over de activiteiten tijdens koningsdag.

[ Voor 3% gewijzigd door naitsoezn op 26-04-2018 09:15 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Pagina: 1 2 Laatste