Is het mogelijk Sky etc. in NL legaal te kijken?

Pagina: 1
Acties:
  • 4.529 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene44
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-04 22:15
Hoi!

Wij wonen in een heel fijn landje met van alles & nog wat. Wat ik mis is Engelse/VS en andere (commerciele) media. De budgetten zijn daar zoveel groter dat de programma's veel meer diversiteit en kwaliteit dan NL-zenders bieden. Kijk je hier een voetbalwedstrijd dan is het de halve wedstrijd stil en als er iets gezegd wordt zijn het lijzige stemmen. Bij Sky zijn dit soort dingen zoveel professioneler. Mijn kabelaar zei : kan niet, toen ik vroeg om een louter buitenland kanalenpakket. Weten jullie of het met schotels ed wel mogelijk is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HenkDePoema
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 21:34
Ik ken het niet, laat staan dat ik eraan gelieerd ben, maar dit is een van de eerste resultaten bij een welbekende zoekmachine: *knip* Misschien dat het wat is.

[ Voor 12% gewijzigd door Mx. Alba op 26-04-2018 15:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Rechtentechnisch gewoon al onmogelijk (die rechten zijn hier al aan andere zenders verkocht qua sport en films/series) en een Sky abo kost sowieso al een vermogen.
Staat hier op dezelfde pagina overigens al precies dezelfde vraag Sky Sports legaal kijken in Nederland, mogelijk?

[ Voor 30% gewijzigd door apis29 op 24-04-2018 20:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:22

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Tot een zekere hoogte zou je Freesat kunnen overwegen. Maar dat is wel een beetje een 'grijs' gebied; immers moet je een Engels adres (postcode) hebben waar je mee inlogged/installeert.

Ik kan niet specifiek vinden dat het verboden is het in NL(buitenland) te gebruiken. Maar een dergelijke box in de UK kopen en je eigen schotel eraan hangen en je bent los.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
HenkDePoema schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:39:
Ik ken het niet, laat staan dat ik eraan gelieerd ben, maar dit is een van de eerste resultaten bij een welbekende zoekmachine: https://www.chillglobal.nl/. Misschien dat het wat is.
Geen idee waarom je die er nu uitpikt, maar laadtijden zijn dramatisch ...
Als hun VPNservice ook zo vlot is ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HenkDePoema
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 21:34
Ja, dat was mij ook opgevallen. Nogmaals, geen idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene44
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-04 22:15
apis29 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:49:
Rechtentechnisch gewoon al onmogelijk (die rechten zijn hier al aan andere zenders verkocht qua sport en films/series) en een Sky abo kost sowieso al een vermogen.
Staat hier op dezelfde pagina overigens al precies dezelfde vraag Sky Sports legaal kijken in Nederland, mogelijk?
Thanks. Als ik een beetje had nagedacht is het wellicht rechtentechnisch een overbodige vraag. Wel zeer frustrerend. Als je eenmaal in Engeland hebt gewoond is het terug in NL een groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjan40
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 24-02 21:42
*knip* dat is dus niet de bedoeling...

[ Voor 75% gewijzigd door Mx. Alba op 09-11-2018 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:52

Mx. Alba

hen/die/zij

Modbreak:In verband met de onnodige kick hierboven, gooi ik dit topic op slot. Mocht iemand graag het topic toch weer geopend zien, stuur me dan een DM!

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.