Sky Sports legaal kijken in Nederland, mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 59.051 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 104562

Topicstarter
Hi,

Speciaal vanwege F1 heb ik Ziggo genomen in huis. Nu begin ik mij de laatste tijd meer en meer te ergeren aan het Nederlandse programma er omheen. Als ik Max' zijn interviews met Jack zie dan denkt hij er volgens mij hetzelfde over. Bij Sky Sports hebben ze echt aanzienlijk beter commentaar, betere analyses en Max geeft daar ook veel betere interviews af. Het zit gewoon echt een stuk beter in elkaar daar.

Nu keek ik voor mijn Ziggo tijdperk nog wel eens via crappy streams naar Sky Sports, maar dat ga ik niet meer doen. Ik betaal liever voor het 'echte' werk. Nu weet ik dat zij geen rechten hebben om uit te zenden in Nederland, dus officieel is er geen mogelijkheid.

Nu werd in een ander topic al gepost dat je je iTunes op UK kan zetten en dan een mobiel abbo kan afsluiten voor Sky Sports, maar ik heb geen zin om op mijn iPhone te kijken en een iPad heb ik niet.

Is er een mogelijkheid om op mijn laptop (MacOS) of tv alsnog te kijken naar Sky Sports in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Heeft die Sky Sports app geen ondersteuning voor Chromecast? Dan zou je eventueel kunnen casten naar je televisie.

Verder denk ik dat het sowieso “illegaal” is om de stream in Nederland te bekijken, omdat Sky geen licentie heeft om Formule 1 te uit te zenden in Nederland.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-05 06:49

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit is wel een beetje vragen naar de bekende weg.

Nee, SkyF1 kan je niet legaal in NL kijken.

Dit topic gaat over niets anders dan waar jouw vraag over gaat:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?

[ Voor 43% gewijzigd door JvS op 21-10-2017 20:03 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:36

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Weliswaar geen Sky, maar de Duitse RTL heeft toch ook de rechten voor de Formule 1 en is wel legaal in Nederland te bekijken en beschikbaar bij de meeste aanbieders. Een andere optie is satelliettelevisie. Zoals @JvS al zegt, kijk ook in dat F1 topic.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-05 19:52
Volgens mij is de kans ook daar dat RTL Dld de rechten voor F1 ‘verliest’ volgend jaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

SkyF1 kan je wel legaal in NL kijken omdat Sky een loophole toestaat/toestond in hun abonnementsdienst en geen geofencing toepast(e). Beetje zoals NetFlix dat niet helemaal lekker doet voor sommige kijkers ;)

Enige tijd geleden (en ik weet niet of dat nu ook nog werkt) kon je de credentials gebruiken van een betalende Sky-gebruiker en zo de internet-streams van Sky op je eigen PC/tablet bekijken. Dit weet ik omdat ik vrienden in Schotland heb en het een keer heb geprobeerd.

Toentertijd was de kwaliteit van de stream erg slecht; je kon het in de 576p-categorie schuiven met nog geen 2Mbit bitrate. Of dat tegenwoordig nog steeds zo slecht is, kan ik niet beoordelen. Ik heb de gebruikte setup niet meer geconfigureerd staan.

Let wel: het kon dus omdat je gebruik maakte van gegevens van een betalende klant, met medeweten van die klant, en door het herconfigureren van het device waarmee je wilde kijken!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Volgend jaar kan je misschien zonder TV abo kijken:
https://www.autosport.com...ch-live-streaming-service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJ.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-05 14:04

PJ.

Mits betaalbaar lijkt mij dat een hele goede zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:57
PJ. schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 18:03:
Mits betaalbaar lijkt mij dat een hele goede zet.
Uit de link: "The live stream offerings will only be available in markets where it would not clash with pre-exiting television deals that have guaranteed exclusivity."
Dat gaat hem hier dus niet worden helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Nu online
FoxLenny schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 18:09:
[...]

[...]

Uit de link: "The live stream offerings will only be available in markets where it would not clash with pre-exiting television deals that have guaranteed exclusivity."
Dat gaat hem hier dus niet worden helaas...
Ik zie geen conflict in Nederland ? De uitzendrechten van de F1 liggen in NL bij Liberty Global. En blijkbaar wil Liberty Global ze nu ook gaan streamen ? Het geld rolt in allebei de gevallen naar dezelfde partij ???

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:57
Owja, even niet in de gaten dat Ziggo bij Liberty Global hoort 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Nu online
Oekiejoekie schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 18:13:
[...]

Ik zie geen conflict in Nederland ? De uitzendrechten van de F1 liggen in NL bij Liberty Global. En blijkbaar wil Liberty Global ze nu ook gaan streamen ? Het geld rolt in allebei de gevallen naar dezelfde partij ???
Liberty Media (eigenaar Formule 1) is niet hetzelfde als Liberty Global (eigenaar Ziggo) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Nu online
oohh schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 18:39:
[...]

Liberty Media (eigenaar Formule 1) is niet hetzelfde als Liberty Global (eigenaar Ziggo) :)
Nee, maar volgens mij wel genoeg familie van elkaar, dat ik dit zie als "meer inkomsten binnenharken via alternatief verkoopkanaal" als "conflicteren van uitzendrechten"...

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 499527

Ik haal dit topic even op, want vroeg me ook al af of er niet iets als een internet abonnementje bestond.

Google levert wel wat hits op, maar wie o wie heeft ervaring met :

*knip*

? :)

[ Voor 28% gewijzigd door Mx. Alba op 13-03-2018 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:36

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik vraag het me altijd af bij zulke dingen, of het niet volkomen illegaal is. Net als smart iptv. Leuk dat het bij sommige smarttelevisies tussen de apps staat, maar er klopt helemaal niks van. Nu lijkt me die 123uktv website wel degelijk over te komen, maar alleen al het feit dat je een VPN nodig hebt, wekt de suggestie dat je dat doet om de kijkgrenzen te omzeilen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-05 10:21
Sky kan niet legaal ontvangsn worden? Enige tijd geleden nog wel hoor, maar dan moet je wel een satelliet ontvanger plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 499527

Ja, met satelliet kan het sowieso.
Maar ja, om nou een schotel neer te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1055399

Dit is niet legaal.

[ Voor 86% gewijzigd door defiant op 24-03-2018 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mainframecn
  • Laatst online: 16-11-2022
Dit is niet legaal.

[ Voor 86% gewijzigd door defiant op 12-04-2018 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Aangezien de vraag wel beantwoord is en er alleen maar links gepost worden naar niet legale bronnen gaat deze op slot.

Deze mogelijk om SKY legaal te kijken is wel toegestaan: MAX3400 in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?"

Het staat uiteraard vrij om een nieuw topic te openen om deze en andere legale opties te bespreken, mocht dit weer actueel worden.

[ Voor 52% gewijzigd door defiant op 12-04-2018 23:00 ]

Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.