Nog een fan-duct

Pagina: 1
Acties:

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:59

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
Deze keer in een Aopen HX-08 kast. Ik wou 2 fans aansluiten op m'n Aplha cooler , maar 2 boven elkaar was geen goed idee. Dat gaf meer herrie dan extra luchtstroom. Met deze fan-duct kan het wel, en wordt meteen alle warme lucht achter uit de kast geblazen. Voorin zit nog een intake fan van 120mm om voldoende luctaanvoer te garanderen :)
http://www.zonoskar.com/duct
De maten kan ik niet verklappen (anders moet ik je doden :)), zelf meten==weten :)

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Verwijderd

Pleur het eerst maar op een fatsoenlijke snelle webserver. Dit schiet gaar niet op :/

Verwijderd

The page cannot be displayed

There are too many people accessing the Web site at this time.

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
Toch gek, de plaatjes staan op m'n eigen webserver die via de Chello kabel de data met 16 KB/s levert. Misschien is chello traag vandaag (loopt hier ook niet echt vloeiend).

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:33

Memendo

V4-power/Team BSD

bij mij doet hij het anders goed hor je server!
Ziet er goed uit trouwens maar is je temp ook veel gezakt?

Verwijderd

hier doet ie het ook, mooi tape werk ;)

Verwijderd

Ziet er goed uit maar daalde de temperatuur ook?

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Leuke tunnel maar de afwerking had wel wat mooier gemogen (lees: scsi kabel = :( )

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
De temp daalde wel degelijk, maar ik weet niet hoeveel. Ik weet wel dat voor deze mod m'n CPU maar 866 MHz haalde. Nu 900 Mhz. Jaja, het is niet veel meer, maar toch. De casetemp zit zo rond de 26-28 C, CPU temp rond de 42C meen ik.

Dat die SCSI kabel zo loopt komt omdat die dingen zo vreselijk fragiel zijn (lees: ik heb al 2x in 1 jaar een nieuwe kunnen kopen, gelukkig viel daarvan 1tje onder de garantie). Zo heeft ie de minste impact op de airflow van de rest v/h systeem. De rest v/d kabels lopen uit het zicht, maar deze niet meer. Hopelijk gaat ie nu langer mee.

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:24

Epsilon

Tweakers moeten elkaar helpen vindt ik. Waarom geef je die maten niet. Er zijn er vast wel die ook zo'n kast hebben.

Maar wel netjes gedaan
Pagina: 1