als je eens naar www.virtualhideout.net gaat
Zie je daar een complete review van die kast staan...en ongeveer 50 casemods van die kast.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Verwijderd
ik zal zo ff wat foto's maken voor je, incl fans enzow
geef me kwartier - half uur
Verwijderd
Pfff ze worden steeds luier hierOp maandag 16 juli 2001 13:46 schreef Maverickje het volgende:
[..]
ja hallo, daar staat hooguit 1 foto op van de voorkant. Meer niet!!!!!!
Staat dus echt wel op de Aopen site, maar je moet er dus wel meer dan 1 minuur kijken/zoeken.
Verwijderd
Zie daar de complete review van dit torentje..
He bedankt man, hier heb ik wat aanOp maandag 16 juli 2001 13:53 schreef Szneezer2000 het volgende:
http://www.thetechzone.com/reviews/case/aopen/hx08/index.shtml
Zie daar de complete review van dit torentje..
Verwijderd
Volgende keer gewoon ff zoeken met google...Op maandag 16 juli 2001 14:00 schreef Maverickje het volgende:
[..]
He bedankt man, hier heb ik wat aan
Op zondag 15 juli 2001 20:21 schreef Maverickje het volgende:
kom maar met die foto's
Op maandag 16 juli 2001 13:29 schreef Maverickje het volgende:
nee man ik wil fotos van hoe de kast er van binnen uit ziet, en hoe de indeling is. Niet hoe je deze kast moet modden!
Greetings
DAMN ik ben blij dat ik jou nie ken !Op maandag 16 juli 2001 13:46 schreef Maverickje het volgende:
[..]
ja hallo, daar staat hooguit 1 foto op van de voorkant. Meer niet!!!!!!
Wat ben jij een gigantische ASO !
ff normaal doen kan ook wel hoor !
Damn, ziek gewoon !
ik
Thanx dude, kan ik iig weer een beetje VH lezen. Ik had de moed al een beetje opgegeven. Mijn dag=weer goed.Op zondag 15 juli 2001 20:29 schreef Mafioso het volgende:
ps www.virtualhideout.net werkt nog steeds niet.. maar dit wel
![]()
: www.virtual-hideout.net
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
Verwijderd

zou het btw (dis offtopic maar jah) zin hebben om een fan in dat stukkie staal wat je achter cpu ziet te zetten? Ik heb nog een YSTech fannie liggen die er precies past.
Verwijderd
tjah niet erg scherpe foto's.. welke cam is dat dan ?Op maandag 16 juli 2001 14:14 schreef neographikal het volgende:
sorry misschien wat laat maar t is toch gelukt met mn cameraatjeze zijn redelijk modemfriendly behalve de laatste.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zou het btw (dis offtopic maar jah) zin hebben om een fan in dat stukkie staal wat je achter cpu ziet te zetten? Ik heb nog een YSTech fannie liggen die er precies past.
weet iemand hier de url van google?
[/enorme luie mode]
't ergste met die luie (meestal 14 jarige pikkies) lui is dat ze nog boos worden als je geen antwoord geeft stelletje verwende etters. (met een P4 1,7 gig van pappa
een schoner internet begint bij jezelf
Verwijderd
t ding owned. Bij mij gaat er nog een xtra 80mm fan voorin en waarschijnlijk(als het zin zou hebben, das mn vraagOp maandag 16 juli 2001 14:21 schreef Maverickje het volgende:
He bedankt voor de foto's ik denkt toch maar dat ik deze kast ga kopen.
Verwijderd
probeer eens google.com?? of gebruik anders altavista om google weer te vindenOp maandag 16 juli 2001 14:23 schreef kEUS het volgende:
[enorme luie mode]
weet iemand hier de url van google?
[/enorme luie mode]
't ergste met die luie (meestal 14 jarige pikkies) lui is dat ze nog boos worden als je geen antwoord geeft stelletje verwende etters. (met een P4 1,7 gig van pappa)
Aannames zijn fataal.
Dit topic is gesloten.
![]()