Nieuwe smartphone
Android van deze merken: HTC, OnePlus, Google. Zeker geen Samsung of LG
Budget:
Max €500,-
Ritregistratie, Messaging, Spotify, Navigatie via Flitsmeister en Google Maps is waar ik het hoofdzakelijk voor ga gebruiken
Vereisten:
- Snelste 4G verbinding (T-Mobile)
- Minimaal goede camera met breedbeeld optie (voor uitstekende beelden neem ik de dslr wel)
- Vingerafdruklezer verplicht!
- Goede updatepolicy (Pixel 2 is "iets" te duur)
- SD kaart is erg fijn om te hebben
- Minimaal 5 inch scherm, max 5,5 inch (6 inch is te groot om mee te nemen)
- Duidelijke en luide speaker is een pluspunt (scheelt BT speaker meenemen op reis)
- 3,5mm koptelefoon is leuk, maar geen punt van overweging
- Quick Charge 2.0 of hoger
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik dub tussen HTC U11 (waarom is de dual sim goedkoper??) en de OnePlus 5T
Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn LG G5 is voor reparatie weg gegaan, en aangezien het probleem dan wel/dan niet optreedt heb ik mijn twijfels of ze het gaan vinden én repareren....Dus ik denk erover om nu alvast een nieuw toestel te kopen en de G5 na 100% geslaagde reparatie te koop aan te bieden. Is het verstandig om dat nu nog te doen? In Mei komen altijd de nieuwe flagships op de markt. De huidige toppers gaan dan altijd leuk omlaag in prijs.
Ik heb nu mijn Xiaomi Mi4c weer in gebruik, eigenlijk een heel fijn toestel. 4G met T-Mobile valt beetje tegen, wat ook de reden was om de G5 te nemen.
Android van deze merken: HTC, OnePlus, Google. Zeker geen Samsung of LG
Budget:
Max €500,-
Ritregistratie, Messaging, Spotify, Navigatie via Flitsmeister en Google Maps is waar ik het hoofdzakelijk voor ga gebruiken
Vereisten:
- Snelste 4G verbinding (T-Mobile)
- Minimaal goede camera met breedbeeld optie (voor uitstekende beelden neem ik de dslr wel)
- Vingerafdruklezer verplicht!
- Goede updatepolicy (Pixel 2 is "iets" te duur)
- SD kaart is erg fijn om te hebben
- Minimaal 5 inch scherm, max 5,5 inch (6 inch is te groot om mee te nemen)
- Duidelijke en luide speaker is een pluspunt (scheelt BT speaker meenemen op reis)
- 3,5mm koptelefoon is leuk, maar geen punt van overweging
- Quick Charge 2.0 of hoger
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik dub tussen HTC U11 (waarom is de dual sim goedkoper??) en de OnePlus 5T
Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn LG G5 is voor reparatie weg gegaan, en aangezien het probleem dan wel/dan niet optreedt heb ik mijn twijfels of ze het gaan vinden én repareren....Dus ik denk erover om nu alvast een nieuw toestel te kopen en de G5 na 100% geslaagde reparatie te koop aan te bieden. Is het verstandig om dat nu nog te doen? In Mei komen altijd de nieuwe flagships op de markt. De huidige toppers gaan dan altijd leuk omlaag in prijs.
Ik heb nu mijn Xiaomi Mi4c weer in gebruik, eigenlijk een heel fijn toestel. 4G met T-Mobile valt beetje tegen, wat ook de reden was om de G5 te nemen.