iphone7+ mitsubishi carkit

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boner
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 10:28

boner

misantropisch altruïst

Topicstarter
Hi,
vroeger had ik een LG G3 en als ik daarmee vanuit de auto belde werkte het goed. Alleen als ik naar een iphone belde hoorde de 'overkant' steeds slecht geluid, maar ik verstond alles prima. Sinds kort heb ik nu zelf een iphone7+ en hoor nu tijdens het bellen het geluid of en spelden op de grond vallen. En dat heel erg luid. Niet alleen als ik naar een iphone bel, maar naar alle telefoons. zo erg dat het meer dan alleen maar irritant is, maar ook het gesprek soms onmogelijk maakt. Ophangen en opnieuw bellen scheelt dan soms, maar het geluid van die spelden blijft, alleen minder hard.

heeft iemand deze ervaring ook, en misschien een oplossing. Het is zo erg dat ik zelfs de oortjes van de iphone indoe en niet meer de carkit gebruik.

het lijkt er op alsof de codec van de iphone niet 'past' op de auto. Gebruikt Apple een andere codec dan andere telephoons?

voor de volledigheid:
ik heb een iphone7+ en een mitshbishi outlander PHEV.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Kan niet zeggen dat Mitsubishi up-to-date en snel is met het updaten van hun in-car devices. Allicht zou je even contact kunnen zoeken met Mitsubishi want jouw LG had BT4.0 en de iPhone komt met BT4.2.

Officieel (kuch) moet BT backwards compatible zijn maar Apple kennende, zullen ze ongetwijfeld hier iets interessants mee hebben gedaan.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Al langs de Mitsubishi dealer geweest ?
Misschien moet de kit wel een update hebben...

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inbedrijf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 14:29
Heb je al geprobeerd om je volledige media systeem van de Mitsubsidie te restten? Dit lost meestal veel problemen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hackus schreef op zondag 22 april 2018 @ 10:39:
Al langs de Mitsubishi dealer geweest ?
Misschien moet de kit wel een update hebben...
Hoop het wel maar mijn oude Mitsu en 3rd gen Outlander, hebben gedeeltelijk overlappende electronica aan boord. Mijn Mitsu kon geen update krijgen naar BT4.x waardoor ik op een gegeven moment ook niet meer kon bellen. BT is, in een aantal gevallen, hardware-gerelateerd en niet met een firmware op te lossen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

MAX3400 schreef op zondag 22 april 2018 @ 10:42:
[...]

Hoop het wel maar mijn oude Mitsu en 3rd gen Outlander, hebben gedeeltelijk overlappende electronica aan boord. Mijn Mitsu kon geen update krijgen naar BT4.x waardoor ik op een gegeven moment ook niet meer kon bellen. BT is, in een aantal gevallen, hardware-gerelateerd en niet met een firmware op te lossen.
In elk geval kan hij daar samen de instellingen bekijken eo het compatibel is samen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boner
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 10:28

boner

misantropisch altruïst

Topicstarter
De upgrade naar BT4.2 zou al uitgevoed moeten zijn, maar ik zal dat navragen als hij voor de beurt naar de garage gaat. Maar dat verklaart niet dat ik als ik naar een iphone belde (met de LG) dat de verbinding ook slecht was, en de 'overkant' over die speldjes klaagde. En dat alleen bij mij ervoer.....
In elk geval kan hij daar samen de instellingen bekijken eo het compatibel is samen
Kan ik ergens in de auto aflezen welke versie ik heb?

[ Voor 12% gewijzigd door boner op 23-04-2018 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

dat kan ook hiermee te maken hebben @boner => iPhone 7, slecht te verstaan

Rij effe langs je garage en vraag het daar, voor ons is het gissen hoe of wat

Pagina: 1